اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014155013555

تولید آب معدنی در اندازه‌های درخواستی مشتریان

کد: 139808014155013555

http://bit.ly/32Gy0ps

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت صنایع غذایی و بسته بندی سبزچین پارس با کارآفرینی و تولید با هدف بهبود وضعیت سلامت آب آشامیدنی جامعه و اشتغال‌زایی احداث و با کسب مجوزهای لازم در زمینه آب آشامیدنی سالم با همکاری تیم متخصص خود اقدام به خرید تجهیزات فیلتراسیون نانو و بسته‌بندی تمام اتوماتیک آب آشامیدنی سالم و گوارا کرده است.

آب معدنی مگادریزل
آب معدنی در سایز های متنوع و کاربر پسند مگادریزل

شرکت صنایع غذایی و بسته بندی سبزچین پارس در سال 1388 با پشتوانه 30 سال سابقه کارآفرینی و تولید با هدف بهبود وضعیت سلامت آب آشامیدنی جامعه و اشتغال زایی احداث و با کسب مجوزهای لازم در زمینه آب آشامیدنی سالم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با همکاری تیم متخصص خود اقدام به خرید تجهیزات فیلتراسیون نانو و بسته بندی تمام اتوماتیک آب آشامیدنی سالم و گوارا کرد، با توجه به کاهش روز افزون منابع آب ایران و رشد جمعیت نیاز تامین آب آشامیدنی سالم با املاح معتدل برای کشورمان بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

این شرکت با ثبت برند «مگادریزل» و با همکاری بهترین مهندسان صنایع غذایی ایران و مشاوره با شرکت‌های بزرگ تجهیزات تصفیه آب آشامیدنی اروپا و استفاده از بهترین مواد اولیه بهداشتی با گرید غذایی و استانداردهای جهانی در فاز اول تولید آب آشامیدنی طبیعی 250 سی سی را در برنامه کار خود قرار داد.

کارخانه این واحد تولیدی واقع در دامنه رشته کوه‌های البرز و در ارتفاع 1100- متری از سطح دریا از ابتدای تاسیس با رعایت استاندارهای ایزو و ایجاد محیط کاملا بهداشتی خط تولید و تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت با نظارت مداوم بر روی عملکرد تولید و بررسی مداوم نمونه‌های انبار محصول ضامن بالا بودن کیفیت مواد اولیه و بالانس بودن املاح هرسی سی از آب بسته بندی شده شرکت سبزچین است.

اعتقاد اصلی کارکنان این مجموعه در این واحد تولیدی بر پایه «جامعه سالم ، محور توسعه پایدار» بوده و است. آنها بر این باور هستند که سلامت افراد یک جامعه حتی کوچک مانند خانواده زمانی تامین خواهد شد که افراد آن جامعه بر آنچه که روزانه می‌نوشند، دقت بیشتری کنند همانطور که مصرف آب آشامیدنی طبیعی مگادریزل با مناست‌ترین املاح و بهترین طعم قطعا می‌توانند ضامن سلامت و شادابی هر روز افراد شود.

این محموعه با تولید حداقل 6 محصول از انواع سایزهای آب معدنی به صورت بطری آب معدنی 200 سی سی یا 300 سی سی و یا بطری‌های نیم لیتری و یک و نیم لیتری آب معدنی و همچنین آب معدنی‌های کتابی و گالونی سعی کرده است که تمام سطوح درخواستی مشتریان از هر سن و جایگاهی را برآورده کند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و در صورت نیاز به دریافت نحوه توزیع و قیمت محصولات آب معدنی می‌توانند با پشتیبان فروش مگادریزل به شماره 02166451157 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگادریزل

این شرکت با رعایت استانداردهای بین المللی و مشارکت آب معدنی مگا دریزل دانمارک با خرید تجهیزاتی اروپایی فوق مدرن پس از تجهیز خطوط خود با محصولاتی از قبیل آب معدنی لیوانی 250 سی سی با ظرفیت 10.000 عدد در ساعت و انواع آب معدنی بطری با تکنولوژی سی‍پا ایتالیا و ظرفیت 12.000 عدد بطری در ساعت وارد چرخه مصرف گردید. منشا آب معدنی مورد استفاده علاوه بر داشتن تمامی استاندارد های لازم جهت مصرف آشامیدنی مجددا پیش از ورود به خط تولید از مراحل تصفیه ذیل عبور و با دستگاه های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست بسته بندی می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی