اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214212913555

بررسی آب معدنی مگادریزل

کد: 139808214212913555

http://bit.ly/2OhtwRd

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از برندهای معروف تولید و توزیع آب معدنی شرکت صنایع غذایی و بسته بندی سبزچین پارس می باشد که با برند مگادریزل در حال توزیع آب معدنی در سایزهای مختلف است.

آب معدنی مگادریزل
مگادریزل تولید کننده و توزیع کننده بطری های آب معدنی

آب معدنی در بطری‌های زیبا و متنوع، امروزه در  سطح کشور فراگیر شده و خرید آب در بطری‌های چند سی سی تا گالون‌های چند لیتری بین عموم عادی شده است. یکی از برندهای معروف تولید و توزیع آب معدنی شرکت صنایع غذایی و بسته بندی سبزچین پارس استکه با برند مگادریزل در حال توزیع آب معدنی در سایزهای زیر است:

  1.  آب معدنی کوچک 200CC
  2.  آب معدنی 300CC
  3.  آب معدنی کتابی
  4.  آب معدنی نیم لیتری
  5.  آب معدنی یک و نیم لیتری
  6.  آب معدنی گالونی

این شرکت قبلا اقدام به تولید آب معدنی لیوانی کرده که برای حمل و نقل آن را تبدیل به بطری کوچک 200 سی سی کرد تا حمل و نقل آن براحتی صورت پذیرد.

شرکت مگادریزل با استناد به دستگاه‌های مجهزی که از طریق مگادریزل دانمارک وارد کرده است، استانداردهای تسویه آب را بصورت کامل طی کرده و هم اکنون آب سالم تسویه شده در اختیار هموطنان محترم قرار دارد.

مگادریزل جز تولیدکنندگان برتر کشور با داشتن گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و برند مگادریزل می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی  www.megadrizzle.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگادریزل

این شرکت با رعایت استانداردهای بین المللی و مشارکت آب معدنی مگا دریزل دانمارک با خرید تجهیزاتی اروپایی فوق مدرن پس از تجهیز خطوط خود با محصولاتی از قبیل آب معدنی لیوانی 250 سی سی با ظرفیت 10.000 عدد در ساعت و انواع آب معدنی بطری با تکنولوژی سی‍پا ایتالیا و ظرفیت 12.000 عدد بطری در ساعت وارد چرخه مصرف گردید. منشا آب معدنی مورد استفاده علاوه بر داشتن تمامی استاندارد های لازم جهت مصرف آشامیدنی مجددا پیش از ورود به خط تولید از مراحل تصفیه ذیل عبور و با دستگاه های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست بسته بندی می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]