اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014155413172

باربری غرب تهران با بتیس بار

کد: 139808014155413172

http://bit.ly/2MP9td4

، تهران , (اخبار رسمی): با افزایش پیدا کردن شرکت‌های باربری در سطح شهر یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد همکاری با شرکت‌های باربری نزدیک محل زندگی است که در صرفه‌جویی زمان می‌تواند بسیار کمک کند.

باربری غرب تهران
باربری غرب تهران با بتیس بار

اگر شخصی ساکن غرب تهران است و به دنبال شرکت باربری غرب تهران می‌شود و لازم است قبل از همکاری سوالاتی را مطرح کرد و آگاهی به دست آورد می‌توان از کارشناسان کمک گرفت تا مشاوره لازم را در اختیار عزیزان قرار دهند.

بتیس بار از جمله شرکت‌های باربری است که تحت عنوان اتوبار غرب تهران در حال فعالیت است و طی چندین سال سابقه در زمینه ارائه خدمات باربری و بسته‌بندی لوازم منزل همواره تمام سعی خود را به کار گرفته است تا بهترین خدمات را به وسیله تیمی با تجربه و متخصص ارائه دهد.

شعبه‌های مختلف باربری غرب تهران بتیس شامل باربری شهرک غرب، اتوبار صادقیه، اتوبار جنت آباد، اتوبار گیشا، باربری تهرانسر و اتوبار پونک است.

بتیس بار با استفاده از نیروی متخصص و لوازم مناسب کلیه لوازم را به گونه‌ای بسته بندی می‌کند که آسیبی به آنها نرسد و در صورت ایجاد هرگونه خسارتی این تعهد را می‌دهد که خسارت وارد شده را پرداخت کند.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توان به آدرس سایت بتیس بار که www.betisbar.com است مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتوبار و باربری تهران بتیس

ارائه با کیفیت با کادری مجرب با سابقه درخشان در زمینه های: بسته بندی اثاثیه منزل، بسته بندی لوازم شرکت، باربری بین شهری، باربری تهران، اتوبار تهران، اسباب کشی با کارگر و حمل اثاثیه به خارج از کشور از جمله خدمات اتوبار بتیس است.

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی