اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808124183713172

حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

کد: 139808124183713172

http://bit.ly/34Aqr5h

، تهران , (اخبار رسمی): در نظر خیلی از مردم اسباب کشی پدیده‌ای بسیار طاقت فرساست. هرچند این جابه‌جایی از یک شهر به شهر دیگر در داخل کشور باشد یا مسافت‌های خیلی دور، در خارج از کشور باشد.

حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور
حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

البته استرسی که از حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور (مسافت‌های طولانی) روی مشتری است بسیار بالاتر از انتقال بار در داخل کشور است. پس باید به دنبال یک شرکت باربری معتبر بود که کلیه مجوزهای لازم (حمل زمینی، دریایی، هوایی و…) برای انتقال کالا (صادراتی یا اثاثیه منزل) به بیرون از مرزهای کشور را داشته باشد و بتواند ضمانت و مسئولیت بارها را در کلیه مراحل آن بر عهده بگیرد.

این شرکت برای حمل اثاثیه به خارج از کشور، دارای نماینده در کشورهای آسیایی و اروپایی است که این جابه جایی مطابق با استانداردهای جهانی حمل و نقل انجام می‌شود و در همه مراحل جابه جایی از قبیل انجام تشریفات گمرکی تا مرحله ترخیص کالا و … همراه خواهد بود.

از چند سال گذشته با توجه به نیاز مردم کشور به خدمات حمل و جابه جایی بار به خارج از کشور، شرکت‌هایی از جمله اتوبار تهران برای انجام این کارشکل گرفتند تا بتوانند به یاری افرادی بشتابند.

ازمعیارهایی که مشتریان برای انتخاب یک شرکت مناسب، مد نظر قرار می‌دهند، بحث هزینه، سرعت و تضمین سلامت بار است. برای انجام تضمین و ضمانت بار، باید حتما بار خود را بیمه کرد.

شرکت‌های باربری، فرم‌هایی را به متقاضی می‌دهند که باید وزن، حجم و چیزی که داخل بسته قرار است قرار گیرد را بنویسند و مشخصات گیرنده و فرستنده را هم به طور دقیق یادداشت کنند.
اتوبار تهران سعی کرده با داشتن مجوزهای معتبر تا جایی که امکان داشته باشد، هزینه‌های انتقال کالا به خارج از کشور را کمتر کند.

شاید شخصی برای حمل کالاهای خود نگرانی‌هایی داشته باشد. اما باربری تهران بتیس با انجام بسته‌بندی حرفه‌ای (کارتن‌های چند لایه، پلاستیک‌های حباب‌دار و…) برای کلیه بارها از جمله کالاهای حجیم و آسیب‌پذیر و … این اطمینان را می‌دهد که با آسودگی خاطر بتوان، انجام جابه‌جایی خود را اتوبار و باربری تهران بتیس بسپارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتوبار و باربری تهران بتیس

ارائه با کیفیت با کادری مجرب با سابقه درخشان در زمینه های: بسته بندی اثاثیه منزل، بسته بندی لوازم شرکت، باربری بین شهری، باربری تهران، اتوبار تهران، اسباب کشی با کارگر و حمل اثاثیه به خارج از کشور از جمله خدمات اتوبار بتیس است.

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی