اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980801415596094

ترندمیکرو با 70 میلیون دلار، کمپانی استرالیایی Cloud Conformity را خرید

کد: 13980801415596094

http://bit.ly/2WjIbi2

، تهران , (اخبار رسمی): غول امنیت سایبری ترندمیکرو (Trend Micro) با پرداخت 70 میلیون دلار، شرکت استرالیایی Cloud Conformity که در زمینه امننیت ابری فعال است و از شرکای تکنولوژی 2019 آمازون است را به تملک خود در آورد.

غول امنیتی ترندمیکرو، شرکت استرالیایی فعال در حوزه امنیت ابری را خرید.
ترندمیکرو شرکت امنیت ابری Cloud Conformity را به مبلغ 70 میلیون دلار خرید.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، غول امنیت سایبری ترندمیکرو با پرداخت 70 میلیون دلار، شرکت استرالیایی Cloud Conformity را به تملک خود در آورد.

شرکت Cloud Conformity در زمینه امنیت ابری فعال است و از شرکای تکنولوژی 2019 شرکت آمازون محسوب می‌شود. شرکت آمازون بزرگترین سرویس دهنده سرویس‌های ابری و کلود در دنیاست که با نام اختصاری AWS شناخته می‌شوند.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در حال حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی‌های ابری هستند و امنیت فضاها و سرویس‌های ابری (کلود) از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و ترندمیکرو تلاش دارد تا جایگاه خود در حوزه امنیت سرویس‌های ابری و هیبرید کلود را مستحکم‌تر کند.

براساس گفته‌های ترندمیکرو، مشتریان شرکت Cloud Conformity به جمع بیش از 16000 مشتری حال حاضر سرویس Hybrid Cloud می‌پیوندند و سرویس‌های Cloud Conformity نیز به سرعت در دسترس همه شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته است.

درباره ترندمیکرو 

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز) ،F5 Networks، Citrix، Siemens ،HP ،DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

محصولات ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]