اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808024158012920

امنیت در هتل چطور تامین می‌شود؟

کد: 139808024158012920

http://bit.ly/2Wh7YYq

، (اخبار رسمی): تامین امنیت در هتل فارغ از کیفیت هتل و تعداد ستاره آن جز وظایف اساسی کارمندان، پرسنل خدمات و مدیران هتل است اما خود شخص نیز باید در موارد بسیاری نسبت به محیط پیرامون آگاه باشد.

امنیت در هتل چطور تامین می شود؟
امنیت در هتل چطور تامین می شود؟

شاید بیشترین واژه که همه به آن توجه می‌کنند امنیت است و در سایه آن احساس آرامش و آسایش را در زندگی روزمره احساس می‌کنند. امنیت شغلی، امنیت جانی و ... امنیت در سفر هم یکی از مواردی است که همه باید به آن توجه کنند، اما این امنیت در هتل چطور تامین می‌شود؟

امنیت در هتل با همکاری فرد و مسئولان به نتیجه مطلوب خواهد رسید. گاهی ممکن است این موارد بسیار جزئی باشد ولی در صورت عدم رعایت آن فاجعه عظیم در پی خواهد داشت. مهم نیست شخص برای چه در هتل اقامت دارد؛ گردشگری، کاری، تحصیلی و ... هرچه که باشد در هر صورت باید از هرگونه سوء استفاده پیشگیری شود.

تامین امنیت در هتل فارغ از کیفیت هتل و تعداد ستاره آن جز وظایف اساسی کارمندان، پرسنل خدمات و مدیران هتل است اما خود شخص نیز باید در موارد بسیاری نسبت به محیط پیرامون آگاه باشد. در ادامه وبسایت «های هتل» به توضیح تعدادی از موارد که شاهد آنها بوده است، پرداخته است:

  • باید سعی شود اطلاعات مربوط به هتل را در سایت‌های معتبر جستجو کرد.
  • در ابتدای ورود به هتل از سپردن بار به افراد بیگانه باید پرهیز کرد و سعی کرد وسایل خود را به کارکنان رسمی هتل سپرد.
  • مسئولان هتل نسبت به اشیاء قیمتی مانند پول نقد، جواهرات، لپتاپ،گوشی و ... تعهدی ندارند بنابراین باید همواره سعی کرد در صورت عدم نیاز حدالامکان از بردن آنها پرهیز کرد.
  • از کمک گرفتن از افراد متفرقه جدا باید پرهیز شود و باید سعی کرد فقط از کارکنان هتل که لباس فرم پوشیده و دارای کارت شناسایی هستند کمک گرفت.
  • چناچه گفته شد در اتاق باید تغییراتی لحاظ شود این مورد را حتما باید با پذیرش هماهنگ کرد.
  • در بسیاری از هتل‌های معتبر جعبه امنیتی (گاو صندوق) داخل اتاق‌ها مهیا است و چناچه در اتاق‌های هتل چنین شرایطی فراهم نبود می‌توان مدارک و یا پول خود را به پذیرش هتل سپرد.
  • با آویزان کردن کارت موجود در اتاق به دستگیره در مبنی بر حضور مسافر در اتاق لطفا مزاحم نشوید، تا حدی می‌توان امنیت را  در اتاق تامین کرد.

اما در خصوص رعایت این قوانین هتلداران چه تدابیری در نظر گرفته‌اند؟

کلیدهای الکترونیکی:

در واقع کلیدهای الکترونیکی جدیدترین تکنولوژی است که امنیت مسافران را در اتاق تامین می‌کند این کلیدها دسترسی همه افراد به جز شخص و کارمندان را به داخل اتاق محدود می‌کند ولی باید در حفظ و نگهداری کلید و شماره اتاق دقت کرد. بهترین حالت آن تحویل به پذیرش است، حتی اگر کسی با لباس کارکنان درخواست کرد کلید اتاق را به او تحویل داده شود این کار را باید در حضور پذیرش انجام داد.

در برخی هتل‌ها ممکن است، اتاق‌ها مجهز به گاو صندوق باشند در اینصورت باید سعی کرد بعد از هر بار استفاده آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد تا اثری از از جای انگشت رو کلیدهای آن نباشد زیرا دزدان حرفه‌ای می‌دانند چطور از این طریق به رمز دست یابند.

کنترل ورود و خروج افراد:

یکی از راهکارهای دیگری که موجب تامین امنیت می‌شود و باید توسط مسئولان هتل صورت پذیرد محدود کردن دسترسی به طبقات مختلف و کنترل رفت و آمد افراد متفرقه در هتل است.

دوربین‌های مدار بسته:

خوشبختانه امروزه هتل‌ها در این زمینه با اداره اماکن همکاری مطلوب کرده و تمام فضای داخلی و خارجی هتل را به دوربین مدار بسته مجهز کرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی