اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064166013554

فروشگاه تیم آپ: خرید تیمی با تخفیف فوق العاده

کد: 139808064166013554

http://bit.ly/34pYnRR

، (اخبار رسمی): تیم آپ، اولین فروشگاه اینترنتی مبتنی بر خرید تیمی است که امکان خرید کالاهای متنوع مصرفی خانوار، دیجیتال و ... را با کمترین قیمت بازار را می‌دهد.

فروشگاه تیم آپ : خرید تیمی با تخفیف فوق العاده
فروشگاه تیم آپ: خرید تیمی با تخفیف فوق العاده
فروشگاه تیم آپ : خرید تیمی با تخفیف فوق العاده
فروشگاه تیم آپ: خرید تیمی با تخفیف فوق العاده

امروزه با توجه به افزایش دسترسی افراد به اینترنت و گوشی موبایل، مردم ترجیح می‌دهند تا حد امکان کارها و حتی خریدهای روزانه خودشان را از طریق گوشی موبایل انجام دهند. در این صورت انتخاب یک فروشگاه اینترنتی که اصالت کالا، قیمت مناسب (حتی ارزان‌تر از فروشگاه‌های دیگر) را تضمین کند شاید دشوار باشد.

ممکن است شخصی جزو افرادی باشد که دوست ندارد تنهایی به خرید برود و خرید با دوستان یا خانواده را به تنهایی خرید کردن ترجیح دهد. تا حالا به این فکر کرده‌اید که شاید بتوان در فروشگاه اینترنتی هم خرید گروهی داشت؟

تیم آپ این امکان را می‌دهد تا با دوستان یا افراد خانواده خرید اینترنتی داشته باشند. در ادامه درباره خرید تیمی و تیماپ بیشتر توضیح داده شده است.

تیم آپ چیست؟

تیم آپ اولین فروشگاه آنلاین خرید جمعی مبتی بر ایده Social Ecommerce است که فعالیت خود را از سال 97 آغاز کرده است. تیمآپ معتقد است ارزش‌هایی مانند کار تیمی باید تقویت شود و برای گسترش آن باید به این قبیل کارها پاداش داده شود.

تیماپ با ارائه محصولات موجود در بازار با پایین‌ترین قیمت به خریدار اجازه خرید بیشتر با پرداخت هزینه کمتر را می‌دهد. در فروشگاه اینترنتی تیماپ امکان خرید تک نفره و خرید تیمی (دو نفره یا چند نفره) وجود دارد که در خرید تیمی خریدار از تخفیف ویژه و باورنکردنی برخوردار خواهد شد.

برای اینکه بتوان در خرید تیمی از تخفیفات ویژه بهره‌مند شد باید دوستان و افراد خانواده را با خود در این خرید همراه کرد. به چه صورت؟

بعد از انتخاب و ثبت کالای مورد نظر در سایت تیمآپ، 24 ساعت زمان وجود دارد تا لینک خرید خود را با دوستان و افراد خانواده خود به اشتراک گذاشته و از آنها خواست به تیم بپیوندند و ثبت سفارش کرده و خرید را تکمیل کنند تا بتوان از تخفیف ویژه خرید تیمی بهره‌مند شد.

ویژگی فروشگاه اینترنتی تیم اپ

تیم اپ فروشگاه اینترنتی خرید جمعی است که قصد دارد در آینده مجموعه‌ای از آیتم‌های اختصاصی خود را با کاربرانش اشتراک بگذارید. برخی از این آیتم‌ها و ویژگی‌های خاص سایت تیماپ:

کارت‌ها و امتیازها: ویژه افرادی است که کاربر جدید (کاربری که تا به حال از تیماپ خرید نکرده باشد) از لینک خرید آنها خرید کند.

چراغ جادو: روزانه یک سری از کالاها با تخفیف زیاد در این آیتم از سایت تیماپ قرار می‌گیرد.

گردونه شانس: گردونه شانس سایت تیماپ یکی از سرگرمی‌های جذاب آن به حساب می‌آید تا شانس خود را برای بردن مبلغ تخفیف بالاتر سنجید.

و آیتم‌های بسیاری دیگر که در آینده به سایت تیمآپ برای جذابیت هرچه بیشتر استفاده از این فروشگاه اینترنتی اضافه می‌شود.

وجه تمایز فروشگاه اینترنتی تیماپ نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دیگر:

ویژگی اصلی تیماپ که این فروشگاه اینترنتی را نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند، امکان خرید جمعی است. به این ویژگی می‌توان از دید حرکت خیرخواه نگاه کرد به این صورت که خریدار در جایی کالایی را با قیمتی ارزان‌تر از فروشگاه‌های دیگر پیدا کرده و سعی می‌کند تا دوستان خود را برای آگاهی از این تخفیفات با خود همراه کند.

باید توجه داشت، تخفیف‌هایی که برای خرید به خریدار ارائه می‌شود، به همه‌ افرادی که ثبت سفارش می‌کنند، به‌طور یکسان تعلق می‌گیرد و این به این معنا نیست که کسی که دعوت کننده دیگران است، تخفیف بیشتری نسبت به بقیه افراد دریافت می‌کند، نفر دوم و سومی و... که از لینک نفر اول خرید می‌کنند، به یک اندازه تخفیف دریافت می‌کنند.

تیم آپ یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که دسته بندی محصولات آن شامل کالای پرمصرف خانوار، کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... است، درست مانند یک فروشگاه و یا سوپرمارکت بزرگ در شهر با این تفاوت که فروشگاه تیماپ با تخفیفات ویژه خود دست شما را برای انتخاب و خرید بیشتر باز می‌گذارد. تیماپ اصالت و قیمت مناسب کالا را تضمین می‌کند.

محصولات بخش گیم و کنسول تیماپ به دلیل قیمت مناسب انواع کنسول، به خصوص قیمت ps4 مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

چگونه از فروشگاه اینترنتی تیم‌اپ، خرید یا ثبت سفارش کرد؟ 

https://www.aparat.com/v/oeSxV/%D8%AA%DB%8C%D9%85%D8%A2%D9%BE%D8%8C_%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85_%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%AA%DB%8C%D9%85%DB%8C

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]