اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903204248813554

همکاری ویژه تیماپ و شرکت ملی پست ایران

کد: 139903204248813554

https://bit.ly/3hce8D2

، (اخبار رسمی): برای افزایش رفاه حال مشتریان تیماپ و با همکاری واحد عملیات تیماپ و پست جمهوری اسلامی ایران، هزینه ارسال سفارشاتی که به صورت سبد خرید و در قالب خرید تیمی هستند کاهش یافت.

همکاری ویژه تیماپ و شرکت ملی پست ایران
همکاری ویژه تیماپ و شرکت ملی پست ایران

در این همکاری مشترک با توسعه پلتفرم مشترک میان سازمانی (پستاپ) توسط واحد عملیات و ارسال تیماپ، اطلاعات آدرس‌های ارسال کالا به صورت تیمی با دقت بالا و به صورت متمرکزتر در اختیار شرکت ملی پست ایران قرار می‌گیرد؛ که این امر منجر به بهینه سازی مسیرهای ارسال کالا و در نتیجه کاهش هزینه ارسال سفارشات می‌شود.

شهریار رفیعی مدیر عملیات تیماپ در این باره گفت:

همواره موضوع ارسال کالا برای استارتاپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین معضلی اساسی است؛ تیماپ نیز تاکنون مشابه دیگر کسب‌وکارهای آنلاین از این قاعده مستثنی نیست. از یک طرف هزینه ارسال سفارشات به شهرستان‌های مستقر در نوار مرزی کشور و شهرستان‌های غیرمرکزی بسیار بالاست و از طرفی دیگر سطح خدمت‌رسانی پایین‌تر از سطح مورد انتظار مشتریان است.

البته باید توجه داشت که توسعه زیرساخت‌های لازم برای ارسال و دریافت سفارشات به سایر نقاط کشور زمینه ساز رشد کسب‌و‌کارهای آنلاین است؛ اما چون تاکنون توسعه این بستر متولی مشخصی نداشته است، توسعه این زیرساخت با کندی روبرو شده است.

در تیماپ با تکیه بر توان فنی توسعه‌دهندگان و تجربه قبلی تیم عملیات در زمینه کسب‌و‌کارهای آنلاین و با استفاده از مدل‌های بهینه‌سازی شده حمل و نقل در علم ریاضیات، توانستیم طی مدت کوتاهی روش ارسال کالا را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنیم که هزینه ارسال کالا برای کل کشور کاهش یابد؛ البته در این زمینه همکاری سازنده شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با تیماپ را نباید فراموش کنیم، چون اگر همکاری این دوستان نبود این سرعت عمل نیز برایمان مقدور نبود.

تیماپ فروشگاه آنلاینی است که فعالیت خود را از سال 97 آغاز کرده و توانسته طی مدت کوتاهی با تکیه بر روش خرید تیمی رشد شدیدی را تجربه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه