اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808084172013625

فروش ویژه محصولات سلولزی پلاس وی به مناسبت حلول ماه ربیع

تخفیف‌ 20 درصدی محصولات پلاس وی از هشتم آبان ماه در شعب فروشگاه هایپرمی

کد: 139808084172013625

http://bit.ly/2BU6R7z

، تهران , (اخبار رسمی):  فروش ویژه محصولات سلولزی پلاس وی به مناسبت حلول ماه ربیع از هشتم آبان ماه آغاز و تا آذرماه ادامه دارد.

تخفیف‌ 20 درصدی محصولات پلاس وی  از هشتم آبانماه در شعب فروشگاه هایپرمی
تخفیف‌ 20 درصدی محصولات پلاس وی از هشتم آبان ماه در شعب فروشگاه هایپرمی

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پلاس وی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش ویژه محصولات سلولزی پلاس وی به مناسبت حلول ماه ربیع و در دوره زمانی دو ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع دستمال کاغذی، دستمال خوله و سایر محصولات پلاس وی را از طریق شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در سراسر کشور و با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

شرف مدیرعامل گروه صنعتی پلاس وی مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: از آنجا که شعار پلاس وی، حس خوب اصالت هست همواره تلاش شد محصولات منطبق بر آخرین استانداردها و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و عرضه شود که هم اکنون قابلیت رقابت با برندهای معتبر جهانی را داریم و افتخار می کنیم، و این امر مهم از ابتدا انجام شد و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و بالا رفتن میزان استفاده از محصولات سلولزی نسبت به 6 ماهه ابتدای سال، خانواده‌ها در هنگام انتخاب و خرید محصولات سلولزی، به کیفیت توجه کنند و از خرید محصولات بی کیفیت و یا بدون نشان استاندارد و نشان سیب سلامت خودداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی پلاس وی

ارائه دهنده محصولات سلولزی

اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]