اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808184199013625

با حضور اعضای گروه صنعتی پلاس وی از ایران رخ داد 

دیدار با رییس اتاق بازرگانی شهر ماگلیف کشور بلاروس

کد: 139808184199013625

http://bit.ly/2qzfxhf

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسانی از گروه صنعتی پلاس وی در شهر ماگلیف بلاروس با ریاست اتاق بازرگانی این شهر دیدار و گفتگو کردند.

دیدار با رییس اتاق بازرگانی شهر ماگلیف کشور بلاروس
گروه صنعتی پلاس وی

بررسی سطح کیفی محصولات پلاس‌وی با نمونه‌های اروپایی از یک رو تعجب تجار و صاحب‌نظران حاضر در جلسه را به همراه داشت و از روی دیگر توانمندی ما برای حضور در بازارهای بین‌المللی را نشان داد

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پلاس وی، نمایندگان این شرکت در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی شهر ماگلیف بلاروس علاوه بر ارتقا سطح دانش و آگاهی نسبت به سطح کیفی محصولات کاغذ و سلولزی، یکی از مهترین دستاوردهای این دیدار را ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان این شرکت با تولیدکنندگان معتبر کشور بلاروس دانست.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ پلاس وی و سابقه طولانی کشور بلاروس در تامین چوب و محصولات وابسته آن از قبیل خمیر چوب به فرصت‌سازی در این عرصه اقدام کردند.

احمدی تاکید کرد: در همین راستا، اعضای گروه صنعتی پلاس وی تلاش کردند تا بالاترین بهره‌وری را در این دیدار داشته و در راستای ارتقای سطح توانمندی صنعت کاغذ و سلولزی کشور مذاکراتی داشته باشند.

وی در مورد دستاوردهای این دیدار هم اظهار داشت: بررسی سطح کیفی محصولات پلاس وی با نمونه های اروپایی از یک رو تعجب تجار و صاحب نظران حاضر در جلسه را به همراه داشت و از روی دیگر توانمندی ما برای حضور در بازارهای بین المللی را نشان داد.

احمدی مدیر فروش و سرپرست تیم اعزامی با اشاره به اهمیت شرکت در رویدادها و همایش‌های بین‌المللی برای هر مجموعه ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  در کسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این دیدار در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وب‌سایت رسمی این مجموعه به نشانی www.PlusWe.org بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی پلاس وی

ارائه دهنده محصولات سلولزی

اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید