اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808084172912920

تفاوت سرویس VVIP،VIP و CIP در چیست؟

کد: 139808084172912920

http://bit.ly/2r3AUHG

، (اخبار رسمی): در این مقاله اطلاعات مهمی در زمینه سرویس‌دهی، خدمات ویژه هتل‌ها و اصطلاحات مربوط به آن بیان می‌شود.

تفاوت سرویس vvip ،vip و cip در چیست؟
تفاوت سرویس vvip ،vip و cip در چیست؟

شاید خیلی‌ها واژه vip را تا به حال برای میهمانان خاص و ویژه خود به کار برده باشند اما علت نام‌گذاری آن چیست؟ در این مقاله از وبسایت «های هتل» به توضیح سه اصطلاح vip cip،vvip و تفاوت‌های کلی آن پرداخته شده است.

 شاید خیلی‌ها بارها برای رزرو هتل، فرودگاه، مسابقات، جشنواره‌ها و یا حتی بلیط اتوبوس اقدام کرده باشند در واقع این اصطلاحات تعریفی دقیق از نوع ارائه خدمات و امکانات را مشخص می‌کند. بر این اساس امکانات و خدمات افراد در این سه گروه با افراد معمولی با توجه به جایگاه و مبلغی که پرداخت می‌کنند متفاوت خواهد بود.

تفاوت سرویس‌ها در چیست؟

CIP مخفف «شخص مهم تجاری» است که مدیر کل یک شرکت یا یک شخص مهم تجاری است. خدمات VIP یا CIP در فرودگاه‌ها، هتل‌ها و سالن‌های سمینارها با کمی تفاوت ارائه می‌شود که برقراری امنیت جز سرویس VIP است. به عبارت دیگر در سرویس VIP، شخص مورد نظر توسط یک bodyguard در یک محل اختصاص داد شده و  توسط دوربین‌های امنیتی تحت نظر قرار می‌گیرد! هزینه CIP توسط خود شخص پرداخت می‌شود.

IP که جز حروف مشترک است مخفف Important Person به معنی شخص مهم است. تفاوت اصلی CIP ،VIP و VVIP اساسا در نوع جایگاه فردی آنها است. در ادامه به توضیح هر یک از سرویس‌ها و ارائه خدمات به آنها پرداخته شده است:

میهمان VIP

Very Important Person به معنی شخص خیلی مهم است که شامل افراد برجسته سیاسی مانند رئیس جمهور، وزیران و ... است که باید در کمال آرامش و امنیت سفر کنند.

  • سرویس دهی به میهمانان vip از قسمت پذیرش شده تا مطلع کردن پرسنل هتل از حضور میهمان.
  • پرسنل خانه‌داری براساس سلیقه و یا حتی عادت‌ها و حساسیت‌های شخص اقدام به مرتب کردن اتاق می‌کنند.  
  • خدمات خوش‌آمدگویی برای فرد توسط مدیر هتل انجام می‌گیرد.
  • چناچه تدارکات خاصی برای مهمان VIP در نظر گرفته شود حتما شخص را یک روز قبل مطلع خواهند کرد.
  • شخصی را برای راهنمایی و ارائه خدمات به طور مجزا برای میهمان ویژه در نظر می‌گیرند.
  • از دیگر خدمات می‌توان به تزئین اتاق با شمع و گل، وسایل پذیرایی مانند میوه، شیرینی ... اشاره کرد.

میهمان CIP

 Commercial Important Person به معنی ارائه خدمات و امکانات به افرادی که نظر تجاری و بازرگانی بسیار مهم هستند که خدمات زیر به آنها ارائه می‌شود.

  • پذیرایی از میهمان به صورت بوفه در بدو ورود
  • استقبال میهمان از فرودگاه تا هتل
  • دریافت ویزای فرودگاهی با هماهنگی قبلی
  • ارائه خدمات بانکی
  • پذیرایی از میهمان در سالن شیک

میهمان VVIP

 Very Very Important Person است که شامل سلبریتی‌ها و افراد بسیار سرشناس است که در ایران در قالب همان میهمان vip ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آژانس مسافتری های هتل جهت آشنایی با اصطلاحات رایج در هتل‌ها مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی