اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808124183613577

قهوه استار باکس چیست؟

کد: 139808124183613577

http://bit.ly/33dHvgX

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از انواع رایج نوشیدنی که در بیشتر کشورهای جهان مصرف می‌شود، قهوه است. شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید و بسته بندی این محصول فعالیت می‌کنند. شرکت قهوه استارباکس نیز یکی از این شرکت هاست. در ادامه اطلاعاتی در مورد این قهوه آمده است.

قهوه استار باکس چیست؟
قهوه استار باکس

3 نکته مهم در باره قهوه استار باکس

 استارباکس و انواع قهوه استارباکس این روزها در جهان بسیار پر طرفدار است. کمپانی استارباکس، یک کمپانی امریکایی است.

1-این کمپانی تولید کننده‌ی انواع قهوه استارباکس در سال 1971 میلادی و در شهر سیاتل واقع در ایالت واشینگتن پایه گذاری شد.

2-دفتر مرکزی این کمپانی هنوز در همان شهر قرار دارد. پس از سال‌ها فعالیت، این کمپانی امروزه در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعبه است و به تولید و عرضه‌ی انواع قهوه استارباکس می‌پردازد.

3-شرکت‌های زیادی در زمینه تولید انواع قهوه استارباکس اینک در ایالات متحده به تعداد 12937 شعبه و در کانادا به تعداد 1273 شعبه و در ژاپن به تعداد 971 شعبه فعالیت می‌کنند.

در واقع  شعبه‌های دیگر در کشورهای مکزیک، شیلی، پرو، عربستان، ترکیه، استرالیا، چین، لبنان، امارات، اندونزی، مالزی، ایرلند، آلمان، فرانسه، یونان، اتریش و اسپانیا در حال فعالیت در زمینه‌ی بهترین برند قهوه‌ی دنیا یعنی انواع قهوه استارباکس هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هانی استار

فروشگاه هانی با مدیریت جناب آقای هانی فرهودی در سال 1378 به طور تخصصی فعالیت خود را در پخش و توزیع چای آغاز کرد، پس از آن حوزه فعالیت خود را گسترش داد و پا در عرصه پخش انواع قهوه، چای، شکلات و دیگر محصولات وابسته از معتبرترین برند های جهان نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی