اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144195612920

بهترین وسیله نقلیه برای سفر

کد: 139808144195612920

http://bit.ly/2K3z7ZS

، (اخبار رسمی): انتخاب وسیله نقلیه در شرایط مختلف متفاوت است. در ادامه بهترین وسیله نقلیه برای سفر بررسی شده است.

بهترین وسیله نقلیه برای سفر
بهترین وسیله نقلیه برای سفر

وقتی صحبت از سفر می‌شود، اکثر افراد مایل هستند هرچه سریعتر، بدون دردسر و به راحتی با مناسب ترین وسیله نقلیه به مقصد برسند. برای داشتن بهترین سفر بهترین برنامه ریزی برای سفر، پیشگیری از بروز بیماری در سفر و ... مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قطعاً مواردی وجود دارد که انتخاب سفر با ماشین، هواپیما یا حتی قطار را به یک تصمیم دشوار تبدیل می‌کند. بدین منظور در ادامه جوانب مثبت و منفی وسایل حمل و نقل مختلف برای داشتن بهترین تعطیلات، بررسی شده است.

مزایا و معایب سفر با خودروی شخصی

هزینه: قطعا سفر با اتومبیل از نظر هزینه در صورتی ارزان تر خواهد بود که مسافت پیش رو حدود 5 تا 6 ساعت باشد و تعداد همسفران شما بیشتر از 2 تا 3 نفر باشد.

حمل بار: وقتی با خودروی شخصی سفر می‌کنید فضایی بیشتری برای حمل وسایل و چمدان‌های خود خواهید داشت.

مسافت: چناچه مسیر طولانی در پیش دارید بهتر است از خودروی شخصی استفاده نکنید چراکه مسافت طولانی سبب خستگی و کلافگی شما و همسفرانتان خواهد شد.

امکان استراحت: در ماشین فردی بعنوان راننده باید مدام در حال رانندگی باشد که سبب بی حوصلگی و خستگی می‌شود ولی در هواپیما و یا قطار همه افراد می‌توانند استراحت کنند و یا به صحبت بپردازند.

انعطاف پذیری: هنگام مسافرت با اتومبیل، می‌توان برنامه‌های خود را هنگام حرکت تغییر داد. اگر در حال رانندگی در جاده باشید، می‌توانید برای بازدید از مکان‌های دیدنی در جاده کنار بکشید.

زمان: مسافرت با اتومبیل معمولا زمان بیشتری از سفر با هواپیما یا قطار را می‌طلبد.

مزایا و معایب سفر با قطار

قطار یکی از وسیله‌های نقلیه‌ی سازگار با محیط زیست است که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند، بعلاوه طبق گزارش‌های انجام شده کمترین میزان خسارات و تلفات جانی مربوط به سفر با قطار است.

  1. از نظر هزینه قیمت مناسب تری دارد.
  2. محدودیت بار به نسبت هواپیما کمتر است.
  3. برای مسافرت‌های گروهی انتخاب خوبی است.
  4. یکی از جذابیت‌های قطار وجود رستوران، تلویزیون است که می‌توان در طول سفر از آنها استفاده کرد. یکی از معایب سفر با قطار سر و صدای ریل‌ها است که برای مقاصد طولانی مناسب نیست.

مزایا و معایب سفر با هواپیما

چناچه مقصدی که در پیش دارید طولانی است برای پیشگیری از هزینه‌های سرسام آور سوخت و اصطلاک ماشین بهتر است هواپیما را انتخاب کرد. همچنین طبق بررسی‌های انجام شده هواپیما ایمنی بیشتری نسبت به خودروی شخصی دارد زیرا احتمال ایجاد سانحه با خودروی شخصی به ازای هر کیلومتر مسافتی که در پیش است، افزایش می‌یابد. اما در هواپیما بیشترین آمار مربوط به تصادفات در لحظه‌ی بلند شدن و یا به زمین نشستن هواپیما است.

سفر با حیوانات اهلی: چناچه قصد سفر با حیوانات خانگی دارید، بهتر است با وسیله نقلیه شخصی سفر کنید زیرا در هواپیما و قطار ممنوع است و مجبور خواهید شد آن را در چمدان خود نگهداری کنید که اینکار سبب ترس و وحشت حیوان می‌شود.

صرفه جویی در وقت: باتوجه به اینکه زمان کمتری در مسیر هستید هزینه کمتری پرداخت می‌کنید همچنین وقت بیشتری از تعطیلات خود را برای دیدن جاذبه‌های گردشگری و تجربه‌های هیجان انگیز صرف خواهید کرد.

تاخیر: تاخیر در زمان حرکت هواپیما و یا قطار بسیار رایج است. به خصوص در مناطقی که هوا نامناسب باشد، این تاخیر ممکن است ساعت‌ها و یا حتی روزها طول بکشد.

اضافه بار: در صورت وجود چمدان‌های زیاد لازم است به ازای هر مقدار اضافه بار مبلغی بعنوان اضافه بار پرداخت شود

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت های هتل به آدرس hihotel.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]