اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980814419577477

کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن

تفاوت کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن چیست؟

کد: 13980814419577477

http://bit.ly/2pXwQIL

، تهران , (اخبار رسمی): (EU) یک اتحادیه سیاسی و اقتصادی متشکل است از 28 کشور است. کشورهای شنگن آن دسته از کشورهای اروپایی هستند که توافقنامه شینگن را امضا کرده‌اند. این کشورها بدون کنترل مرزهای داخلی عمل می‌کنند و امکان حرکت آزاد بین کشورهای شرکت کننده را فراهم می‌کنند. در حال حاضر 26 کشور عضو شنگن وجود دارد.

تفاوت کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن چیست؟
تفاوت کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن چیست؟

اتحادیه اروپا چیست؟

(EU) یک اتحادیه سیاسی و اقتصادی متشکل از است 28 کشور است. در ابتدا برای ترویج صلح در این قاره تأسیس شد، اما از زمان تأسیس اهمیت آن افزایش یافته است. شهروندان اتحادیه اروپا از آزادی مطلق تحصیل، کار، زندگی و بازنشستگی در هر کشور اتحادیه اروپا برخوردار هستند.

با این حال، این حقوق در مورد شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا صدق نمی‌کند. بازدید کنندگان از اتحادیه اروپا می‌توانند پس از ورود به یکی از آنها، آزادانه بین کشورها در منطقه شنگن تردد کنند، اما همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در منطقه شنگن قرار ندارند.

کشورهای منطقه شینگن کدامند؟

کشورهای شنگن آن دسته از کشورهای اروپایی هستند که توافقنامه شینگن را امضا کرده‌اند. این کشورها بدون کنترل مرزهای داخلی عمل می‌کنند و امکان حرکت آزاد بین کشورهای شرکت کننده را فراهم می‌کنند. در حال حاضر 26 کشور عضو شنگن وجود دارد. اکثر آنها کشورهایی هستند که در اتحادیه اروپا (EU) قرار دارند. با این حال، دو کشور اتحادیه اروپا، انگلیس و ایرلند تصمیم به کنار گذاشتن شینگن گرفتند.

 چهار کشور که در منطقه شنگن قرار دارند اما کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستند: ایسلند ، نروژ ، سوئیس و لیختن اشتاین. سه کشور کوچک نیز در منطقه شینگن گنجانده شده‌اند: موناکو، واتیکان و سان مارینو.

تفاوت بین اتحادیه اروپا و منطقه شینگن چیست؟

به طور خلاصه، این دو خیلی متفاوت هستند گرچه بسیاری از کشورها در هر دو گنجانده شده‌اند. اتحادیه اروپا: یک اتحادیه سیاسی و اقتصادی است، در حالی که منطقه شنگن امکان حرکت آزاد مردم بین کشورهای شرکت کننده را فراهم می‌کند.

شش عضو اصلی (بلژیک، فرانسه، ایتالیا و لوکزامبورگ) در دهه 50 با امضای پیمان پاریس (1951) و پیمان رم (1957) به یکدیگر پیوستند. آنها به عنوان جامعه اروپا شناخته شدند. جامعه در طول دهه‌های بعدی گسترش یافت و شامل 22 عضو دیگر نیز شد و اتحادیه اروپا نامیده شد. لیست کامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن در دسترس است.

گردشگران ایرانی برای سفر به کشور حوزه شینگن و اتحادیه اروپا نیاز به دریافت ویزا دارند و هر زمان که بخواهند می‌توانند از طریق آژانس ناخدای سفر برای دریافت ویزا، بلیط و هتل اقدام کنند. در این مسیر گردشگران می‌توانند از تخفیف پروازهای چارتر و پروازهای سیستمی ناخدای سفر استفاده کنند و همچنین با رزرو هتل با قیمت مناسب از سفر خود لذت ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]