اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808184200410239

کاغذ دیواری عرض یک متر چیست؟

کد: 139808184200410239

http://bit.ly/2qHUCIK

، تهران , (اخبار رسمی): همه کاغذ دیواری‌های تولید شده در جهان ابعاد مشخصی دارند، اما در میان انبوه کاغذ دیواری‌ها می‌توان نوعی از کاغذ دیواری را پیدا کرد که عرض آن یک متر باشد. به این کاغذ دیواری عرض یک متر می‌گویند. این نوع از کاغذ دیواری طرح‌های خاص و ویژه خود را دارند که در هیچ آلبوم دیگری یافت نمی‌شوند.

کاغذ دیواری عرض یک متر
کاغذ دیواری عرض یک متر چیست؟

این روزها با ورود کاغذ دیواری‌های زیبا در طرح و نقش‌های مختلف، همه را به فکر خرید یک کاغذ دیواری زیبا می‌اندازد. اگر خریدار نیز جزو آن دسته افرادی است که می‌خواهد کاغذ دیواری خریداری کند، به او توصیه می‌شود که حتما این مقاله را مطالعه کند.تعریف کلی از کاغذ دیواری عرض یک متر این است که کاغذ دیواری عرض یک متر نوعی از کاغذ دیواری است، که بر خلاف سایر کاغذ دیواری که عرض نیم متر یا همان 53 سانتی متر دارند، دارای عرض یک متر است.

ورود کاغذ دیواری  به بازار به خاطر طرح‌های متنوعی که دارد تحولی بزرگ را در دکوراسیون پدید آورد. کاغذ دیواری با عرض یک متر نیز یکی از همین کاغذ دیواری‌ها است، اما این بار تفاوت در طرح و رنگ مشاهده نمی‌شود، بلکه تفاوت را در عرض آن می‌توان دید که عرض این کاغذ دیواری با عرض سایر کاغذ دیواری‌ها متفاوت است. تنوع زیاد در طرح و رنگ‌های مختلف باعث شده که دست خریداران در انتخاب کاغذ دیواری باز باشد.

امروزه به خاطر جنس کاغذ دیواری‌ها که با لایه‌ای از روکش وینیلی پوشیده شده‌اند، این قابلیت را دارند که بتوان آنها را شستشو کرد، از این رو عمر و ماندگاری این کاغذ دیواری‌ها بسیار بالا است. در سرتاسر جهان کاغذ دیواری‌ها با ابعاد مشخص عرض نیم متر و طول 10متر تولید می‌شوند، اما سوال پیش می‌آید که کاغذ دیواری عرض یک متر برای چه منظوری ساخته شده است؟ زمانی که شخصی به یک فروشگاه کاغذ دیواری برای خرید کاغذ دیواری می‌رود، اگر مساحت زیادی از کاغذ دیواری را نیاز داشته باشد، فروشنده به او کاغذ دیواری عرض یک متر را پیشنهاد می‌کند، نه این که از نظر قیمت به صرفه‌تر و یا گران‌تر باشند، بلکه به دلیل اینکه حجم بیشتری از دیوار را پوشش می‌دهند نسبت به کاغذ دیواری‌های 5 متری گران‌تر هستند.

تفاوت کاغذ دیواری عرض یک متر با سایر کاغذ دیواری‌ها:

همان‌طور که گفته شد ابعاد کاغذ دیواری‌ها در تمامی دنیا یکسان است، عرض‌های استاندارد یک رول کاغذ دیواری 50 سانتی‌متر، 70 سانتی‌متر و کاغذ دیواری عرض یک متر است. می‌توان گفت که کاغذ دیواری عرض یک متر همان کاغذ دیواری کره‌ای است، که عرض رول‌های کاغذ دیواری تولید شده توسط کشور کره یک متر است. البته کاغذ دیواری عرض یک متر را به طور مستقیم در کشور کره تولید نمی‌کنند بلکه کاغذ دیواری عرض یک متر در کشور چین به سفارش کشور کره با نام و برند خود تولید می‌شود. کاغذ دیواری عرض یک متر تنها متعلق به کره نیست، بلکه کشور ایتالیا نیز در آلبوم کاغذ دیواری نانو خود از نوع کاغذ دیواری عرض یک متر استفاده کرده است.

طرح‌های کاغذ دیواری عرض یک متر:

کاغذ دیواری عرض یک متر مثل همه کاغذ دیواری‌ها، از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوعی برخوردار است، لذا کیفیت و دوام این نوع از کاغذ دیواری موجب افزایش طول عمر آن شده است. این مزیت‌ها همه دست به دست هم داده است تا یک کاغذ دیواری مناسب و ایده آل تولید شود.

یک ویژگی مهم و خاص کاغذ دیواری عرض یک متر این است که طرح‌هایی دارد که ویژه و مختص خود است و در هیچ آلبوم کاغذ دیواری دیگری دیده نمی‌شود. با جستجو در آلبوم‌های مختلف می‌شود کاغذ دیواری عرض یک متر را پیدا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]