اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194904310239

محصول تازه دیاکو رونمایی شد

ارائه آلبوم 2021  به بازار دکوراسیون و کاغذ دیواری

کد: 139911194904310239

https://bit.ly/3jKvJnc

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه دیاکو با نام دریمی (Dreamy) در وب سایت رسمی برند دیاکو رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه آلبوم 2021  به بازار  دکوراسیون و کاغذ دیواری
آلبوم دریمی محصول جدید 2021 برند دیاکو

به گزارش روابط عمومی دیاکو، 20 بهمن ماه، وب سایت رسمی برند دیاکو میزبان رونمایی از آلبوم 2021 ، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه کاغذ دیواری پوستری  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر خاص بودن، جوان پسند بودن را ارائه کند تا این خدمت تازه گستره وسیعی از انتخاب را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، آلبوم 2021 دارای محاسنی است که اعم از کیفیت بالای طرح ها، بروز بودن و نوین بودن طرح ها است و می‌تواند باعث ایجاد تحول در صنعت دکوراسیون شود.

علیرضا احمدی پژوه مدیرعامل دیاکو، تولید این محصول را نتیجه یکسال کار در این مجموعه دانست و گفت: تشکیل تیم طراحی، طراحی کاغذ دیواری برای تولید این محصول از ابتدای سال آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1 اسفند اعلام و ادامه داد: کلیه روندهای موجود در دیاکو برای این آلبوم نیز برقرار خواهد بود. ارسال رایگان محصولات، گارانتی دیاکو، پشتیبانی از ارائه خدمات و نیز مشاوره معماری به صورت رایگان از جمله این مزیت هاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل