اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809074242810239

کاغذ دیواری کلاسیک

کد: 139809074242810239

https://bit.ly/2Yk6jm8

، تهران , (اخبار رسمی): کاغذ دیواری شامل انواع طرح و رنگ می باشد که سلیقه تمامی افراد را دربر می گیرد.

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری پوستری لوکس و کلاسیک، به دلیل استقبال بیشتر افراد جزو پر فروش ترین و کاربردی ترین طرح ها و سبک ها می باشند که در رنگ های کاغذ دیواری فیروزه ای، کاغذ دیواری آبی، کاغذ دیواری نقره ای، کاغذ دیواری طلایی، کاغذ دیواری زرشکی، کاغذ دیواری سبز و ... می باشند به همین دلیل نیز اکثرا برای دکور منازل و فضاهای سلطنتی و لوکس مورد مصرف قرار می گیرند.
برای دیزاین فضای اتاق خواب و استفاده از انواع کاغذ دیواری والپر، با توجه به جنسیت، رده ی سنی و ... می توانید از طرح های ساده تر که باعث ایجاد آرامش و نشاط می شود، استفاده کنید.  زیرا فضای اتاق خواب جزو آن دسته از مکان هایی است که همه ی افراد بیشترین وقت خود را مشغول مطالعه، رسیدگی به کار های شخصی و استراحت هستند، به همین دلیل استفاده از انواع کاغذ دیواری های ظریف بسیار کاربردی می باشد.
به عبارتی اگر قرار است اتاق خواب دخترانه را دیزاین کنید، از طرح های فانتزی و تینیجری و همچنین  انواع طرح های کاغذ دیواری عکس دخترانه و یا حتی عکس های شخصی استفاده کنید.
توجه داشته باشید در صورت تمایل به استفاده از عکس های شخصی باید عکس انتخاب شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل