اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910094838210239

آکادمی دیاکو ارائه می‌دهد

کاغذ دیواری پارچه‌ای یا «پارچه دیواری»

کد: 139910094838210239

https://bit.ly/39rxGQW

، تهران , (اخبار رسمی): کاغذ دیواری پارچه‌ای یا همان پارچه دیواری یکی از انواع دیوارپوش‌های محبوب است که تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد. پارچه دیواری جدیدترین نسل کاغذ دیواری است که طرح‌های جذاب زیادی داشته و به همین خاطر طرفداران زیادی آن را در ایران و سراسر نقاط دنیا خریداری می‌کنند.

کاغذ دیواری پارچه‌ای (پارچه دیواری)
کاغذ دیواری پارچه‌ای یا «پارچه دیواری»

این نوع دیوارپوش شیک و جذاب غیرقابل شستشو بوده و درعوض تنوع طرح و رنگ‌های آن بسیار بالاست. قدیمی‌ترین طرح‌هایی که برای کاغذ دیواری پارچه‌ای وجود دارد، کاغذ دیواری‌هایی با طرح کلاسیک است که در قصرها و کاخ‌های قدیمی پیدا شده است. این موضوع نشان دهنده محبوبیت کاغذ دیواری پارچه‌ای از گذشته تاکنون بوده و مهر تاییدی بر جذابیت این محصول است. در ادامه این مقاله از دیاکو قصد داریم درمورد انواع پارچه دیواری و کاربردهایی که این محصول دارد یاد کرده و به بررسی مزیت‌های بیشتر این دیوارپوش بپردازیم. با ما همراه باشید.

تفاوت کاغذ دیواری معمولی با پارچه‌ای

پارچه دیواری نسل جدیدی از کاغذ دیواری است که امروزه در بسیاری از خانه‌ها نمونه‌های آن را مشاهده می‌کنیم. این محصول که جنس آن از الیاف گیاهی است، در ایران توسط شرکت‌های داخلی تولید شده و طرفداران بیشتری نسبت به کاغذ دیواری‌های معمولی دارد. متریال پارچه متریالی است که به طور کلی محبوبیت بیشتری نسبت به سایر متریال‌های پوشاننده دارد. این محبوبیت ریشه در ویژگی‌های خاص پارچه است. نرم‌تر بودن، عایق بهتری بودن، زیباتر بودن و تنوع بیشتر طرح و رنگ جزو تفاوت‌هایی است که کاغذدیواری پارچه‌ای یا همان پارچه دیواری با کاغذدیواری معمولی دارد. در حال حاضر پارچه دیواری اصلی‌ترین کاغذ دیواری‌های مدرن و کلاسیک است. کاغذ دیواری پارچه‌ای برای دوست داران طبیعت هم خیلی محبوب بوده و چون کاملا ضد آب و رطوبت است، برای محیط‌هایی مثل دفترکار و شرکت‌ها گزینه بسیار خوب و مناسبی است.

مزیت کاغذ دیواری پارچه‌ای

از جمله مزیت‌های کاغذ دیواری پارچه‌ای می‌توان به ساختار طبیعی و سازگاری کامل با طبیعت، خاصیت آنتی باکتریال، خاصیت آکوستیک، عایق گرما و صدا، تنوع بالا در طرح و رنگ و همچنین امکان ست کردن آن با پارچه مبلمان و پرده‌های منزل اشاره کرد.

کاربرد پارچه دیواری در دکوراسیون

با تولید پارچه‌های دیواری و ورود این محصول به بازار دیوارپوش ها، رقابت سنگینی بین کاغذ دیواری‌های معمولی و دیوارپوش‌های پارچه‌ای ایجاد شد. در حال حاضر می‌توان گفت هر کجا که کاغذ دیواری‌های معمولی کاربرد دارند، کاغذ دیواری‌های پارچه‌ای هم کارآمد می‌باشند. تجربه در این مدت نشان داده که بسیاری از افراد هم برای منازل و هم برای محل کارشان از پارچه‌های دیواری استفاده کرده و متریال پارچه را بیشتر از سایر متریال‌ها می‌پسندند. این افراد به راحتی می‌توانند از طرح و رنگ‌های مختلف و متنوع پارچه دیواری برای همه قسمت‌های منزل‌شان استفاده کرده و از آن به دیوارپوش هال و پذیرایی، اتاق خواب و حتی به عنوان کاغذ دیواری پشت تخت خواب و یا کاغذ دیواری پشت تلویزیون هم استفاده نمایند. شایان ذکر است اگر دربسیاری از مشاغل و صنف‌هایی که امروزه فعال هستند بروید، با کاغذ دیواری‌های پارچه‌ای روی دیوار آن‌ها مواجه خواهید شد. به طوری که هتل‌های لاکچری، مسافرخانه‌ها، تالارهای عروسی و مجالس، مراکز اداری و… از پارچه دیواری برای طراحی دکوراسیون محیط‌شان بهره می‌برند. تنوع بی‌نظیری که این محصول در طرح و رنگ دارد نسبتا زیاد بوده و به همین علت هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند محصول موردنظرش را پیدا کند. این ویژگی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داشته باشد.

نصب و استفاده از پارچه دیواری

جالب است بدانید مراحل نصب و حتی چسبی که برای نصب پارچه‌های دیواری استفاده می‌شود، با چسب کاغذ دیواری تفاوتی نداشته و یکسان است. این یعنی شما می‌توانید با همان چسبی که کاغذ دیواری را نصب کرده اید، به راحتی پارچه دیواری را هم بر روی دیوار نصب نمایید. تنها تفاوتی که بین این دو محصول وجود دارد این است که معمولا برای نصب پارچه بر روی دیوار، دقت و توجه بیشتری نیاز است. همچنین این محصول نسبت به کاغذ دیواری‌های معمولی بهتر می‌تواند گوشه‌های دیوار و تمامی درزها را بپوشاند. پیشنهاد ما در دیاکو این است که برای داشتن نتیجه‌ای رضایت بخش و عالی، حتما از یک نصاب خوب و باتجربه کمک بگیرید تا کار نصب را انجام داده و در زمینه‌هایی که برای شما سوال یا مشکلی مطرح می‌شود بهتان کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیاکو

شرکت ابنیه سازان ستاوند مالک برند تجاری دیاکو، در عرصه تولید کاغذهای دیواری و پوستری از پیشگامان شناخته شده ایرانی است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره توانسته است با توسعه شبکه نمایندگی خود محصولاتی با کیفیت را به تمامی ایرانیان برساند. همچنین محصولات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان در حال صادرات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل