اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980819420418376

نمایندگی هایک ویژن در اهواز

کد: 13980819420418376

http://bit.ly/32HfVry

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تارتن دژ آریانا فعال در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن دارای نمایندگی‌های متعدی در استان‌های کشور است. عمده فعالیت این شرکت در زمینه فروش و ارائه خدمات تجهیز، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های حفاظتی و نظارتی است.

نمایندگی هایک ویژن در اهواز
نمایندگی هایک ویژن در اهواز

نحوه درخواست نصب و راه اندازی پروژه به این صورت است که در صورتی که شخصی نیاز به نصب محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در اهواز را دارد می‌تواند به صورت زیر عمل کند:

ابتدا به صفحه درخواست نصب دوربین مداربسته رفته و فرم مربوطه را پر کرد. سپس همکاران این مجموعه تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شخص ارائه می‌شود.

در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه‌اندازی پروژه توسط شرکت تارتن دژ و یا نمایندگی‌های آن در استان خوزستان انجام می‌شود.

درخواست خرید

در صورتی که شخصی تنها نیاز به خرید محصولات هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در اهواز را دارد، می‌تواند در لیست مربوطه تمامی اطلاعات محصولات به همراه عکس، پارت نامبر، مشخصات فنی و … قید شده را مشاهده کند.

پس از دریافت لیست در صورتی که خریدار در انتخاب محصولات نیاز به مشاوره فنی داشته باشد می‌تواند با شماره‌های شرکت تماس گرفته و اطلاعات دقیق مربوط به هر محصول را دریافت کند.

پس از انتخاب محصول و دریافت پیش فاکتور، می‌توان سفارش خود را نهایی کرد. بر حسب تمایل می‌توان محصولات را در محل شرکت دریافت کرد. در غیر این صورت محصولات به آدرس ارسال خواهند شد.

درخواست خرید با قیمت همکار

همکاران در استان خوزستان می‌توانند طی تماس با کارشناسان فروش شرکت تارتن دژ و ارائه مستندات شرکتی و فروشگاهی خود، قیمت‌های همکاری محصولات را دریافت کرده و همچنین از تخفیف‌های ویژه، جشنواره‌ها، پکیج‌های فوق العاده و … آگاه و بهره‌مند شوند.

دریافت نمایندگی

شرکت تارتن دژ آریانا از همکاران واجد شرایط در استان خوزستان، جهت دریافت نمایندگی هایک ویژن در اهواز دعوت کرده است و بدین منظور آنها می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم درخواست اهدای نمایندگی علاقه‌مندی خود را اعلام کنند. 

نمایندگی هایک ویژن در اهواز

شهر اهواز مرکز استان خوزستان است. از لحاظ جغرافیایی شهر اهواز در ارتفاع ۱۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. اهواز چهارمین شهر بزرگ ایران از نظر وسعت و مساحت است. طبق آخرین سرشماری شهر اهواز دارای 1185000 نفر جمعیت است. یکی از مشهورترین و پرآب ترین رودهای ایران یعنی کارون در این شهر واقع شده و آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است. اهواز از جمله مناطق نفت خیز ایران به حساب می‌آید و از لحاظ وجود کارخانجات مهم و تاسیسات نفتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

سایر نمایندگی‌های هایک ویژن در استان خوزستان در شهرای مسجدسلیمان، آبادان، ماهشهر، خرمشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر و اهواز هستند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمایندگی هایک ویژن می‌توانند با شماره 88500020 (021) تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تارتن دژ آریانا

ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در رابطه با محصولات مداربسته

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی