اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214215813738

غیرفعال کردن فست شارژ

کد: 139808214215813738

http://bit.ly/33YjNWc

، اصفهان , (اخبار رسمی): ابتدا باید به این موضوع پرداخت که اصلا چرا باید قابلیت فست شارژ گوشی را غیر فعال کرد. در ادامه پرشام مارکت توضیحاتی در خصوص نحوه غیرفعال فست شارژ بیان کرده است.

غیرفعال کردن فست شارژ
غیرفعال کردن قابلیت فست شارژ

زمانی که در هنگام شارژ شدن گوشی، بسیار داغ می‌کند و یا زمانی که هوا بسیار گرم است. هنگام شارژ این گرما و حرارت برای گوشی چندین برابر می‌شود باید قابلیت فست شارژ را در گوشی غیرفعال کرد. چرا که قطعا به دستگاه آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند اولین آسیبی که می‌تواند به گوشی وارد آورد آسیب به باطری تلفن همراه است.

لازم به ذکر است هیچ باطری، باطری اصلی گوشی نخواهد شد. این داغ شدن تلفن همراه باید از سوی شرکت سازنده پیگیری شود که چرا دستگاهی که قابلیت فست شارژ دارد زمان شارژ شدن بیش از حد و به صورت نامتعارف و غیر استاندارد داغ می‌کند.

پس زمانی که شخصی با این موارد ذکر شده مواجه شد بهتر است فست شارژ تلفن همراه خود را غیر فعال کرده یا از شارژرهای معمولی استفاده کند و یا با اتصال گوشی به پورت USB لب تاب با کابل به صورت معمولی گوشی خود را شارژ کند.

فعال و یا غیر فعال کردن سیستم فست شارژ تلفن همراه:

ابتدا باید به قسمت Settings تلفن همراه مراجعه کرده و سپس در این قسمت گزینه Battery یا Power Saving را وارد کرد و حال گزینه Fast charging را فعال و یا غیر فعال کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پرشام مارکت به آدرس pmcm.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرشام مارکت

فروشگاه اینترنتی پرشام مارکت با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مجموعه پرشام مارکت از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل همواره در تلاش است تا حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاید. پرشام مارکت با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران امکان ارسال در سریعترین زمان به تمام نقاط کشور و دریافت وجه پس از دریافت کالا را با بهترین شرایط برای خرید برند های معتبر به مناسب ترین قیمت ها برای خریداران محترم فراهم نموده است

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]