اطلاعات تماس
  • 091222*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808224218910118

جمعه سیاه 1398

جمعه سیاه: واقعیت و اعداد

کد: 139808224218910118

http://bit.ly/2D0qnzO

، (اخبار رسمی): جمعه سیاه یک اتفاق یک روزه در ایالات متحده بود. با این حال، طی چند سال گذشته، این رویداد به یک ماراتن خرید تبدیل شده است که چند روز ادامه دارد. ممکن است بعضی اوقات از روز پنجشنبه شروع شود و تا پایان هفته یا حتی یک ماه ادامه یابد.

جمعه سیاه ۱۳۹۸
جمعه سیاه: واقعیت و اعداد

تیم تحلیلگر Black-Friday Global به مدت چند سال تمام اعداد و ارقام روز جمه سیاه یا همان بلک فریدی را زیره ذره بین خود برده و آمارهای عجیبی در روزه جمعه سیاه به دست آوردند که جالب است.

در فصل پاییز و زمستان, فروش جمعه سیاه نه تنها از نظر گردش مالی تجارت الکترونیکی بلکه همچنین فعالیت خریداران نقش مهمی دار. فروشندگان معمولا از تاریخ رسمی جمعه سیاه شروع به فروش‌های ویژه می‌کنند اما به مرور زمان کم نیستند فروشگاه‌هایی که حتی یک یا دو هفته و حتی یک ماه زودتر به استقبال این رویداد می‌روند.  

  • در ایران و سراسر جهان، ۸ آذر ۱۳۹۸ (29 نوامبر 2019) جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی است.
  • اوج فعالیت خرید ساعت ۱۰ صبح و ۲ بعد از ظهر رقم می‌خورد.
  • در طول جمعه سیاه، در ایران به طور متوسط ۴ محصول خریداری می‌شود.
  • ایرانی‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند که در ازای هر نفر ۲۸۰هزار تومان در هر دو فروشگاه آنلاین ومغازه‌ها هزینه کنند.

داده‌های آماری Black-Friday Global در چند سال گذشته نشان می‌دهد که به طور متوسط تخفیف جمعه سیاه در ایران اندکی افزایش یافته است (از ۴۱ درصد در سال ۲۰۱۷ به ۴۲ درصد در سال ۲۰۱۸) جالب اینجاست که این تعداد از انتظارات مصرف‌کنندگان ایرانی (که برای نشانگر ۵۷ درصد آماده شدن هستند) فراتر می‌رود.

محصولات برتر خریداری شده توسط ایرانیان

در بین ایرانیانی که قصد شرکت دراین جمعه سیاه جنون‌آور را دارند، ۳۴ درصد از قبل می‌دانند چه چیزی را بخرند. درمورد تعداد کالاهای خریداری شده، ایرانی‌ها به طور متوسط ۲.۱ می‌خواهند خریداری کنند. آمار سال‌های گذشته حاکی از آن است است محبوب‌ترین دسته محصولات در میان خریداران جمعه سیاه در ایرانی‌ها عبارتند از: پوشاک، کفش، جواهرات، الکترونیک، لوازم آرایشی و عطر.

در سراسر جهان، محصولات مد کاملاً شناسایی شده در جمعه سیاه پیشرو هستند. با این وجود، در بعضی از کشورها مانند برزیل، سوئیس، هند ، مالزی یا رومانی، الکترونیک در چرخ دستی‌های خرید اولیه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلک فرایدی گلوبال

در Black Firday Global شما تمام اطلاعات مربوط به جمعه سیاه در ایران و در سراسر جهان را پیدا خواهید کرد. ما این رویداد را در بازارهای مختلف بررسی کردیم تا چیزی را از دست ندهید. علاوه بر این، بهترین تخفیف ها در کشور شما (ایران) که توسط پیکودی فراهم شده را پیدا خواهید کرد - بهترین و بزرگترین ارائه دهنده تخفیف در سراسر جهان!

اطلاعات تماس
  • 091222*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی