اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254224513696

4 روش دیجیتال مارکتینگ برای رشد استارت آپ در سال 2019

کد: 139808254224513696

http://bit.ly/2OIwjDb

، تهران , (اخبار رسمی): اگر مدیران بتوانند کسب‌و‌کار اینترنتی خود را در این بازار آشفته راه‌اندازی کنند، کار بزرگی انجام داده‌اند.

4 روش دیجیتال مارکتینگ برای رشد استارت آپ شما در سال 2019
4 روش دیجیتال مارکتینگ برای رشد استارت آپ در سال 2019

مخاطبان در درجه اول به دنبال محتوایی هستند که ارزشمند و مفید باشد. جف بولا (Jeff Bulla) می‌گوید که باید از قانون 80/20 در ایجاد و مدیریت محتوا استفاده کرد

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال، علمی است که اگر شخصی آن را بداند و چگونگی استفاده از آن استفاده بداند، از رقبای‌ خود پیشی می‌گیرید.

در ادامه 4 نکته مهم در رابطه با دیجیتال مارکتینگ که توجه به آنها می‌تواند برای رشد استارت‌آپ در سال ۲۰۱۹ مفید باشد، بیان شده است.

۱- تجربه کاربری

مخاطب، مهم‌ترین عنصر در کل کار است. مخاطبان باید با نام تجاری، ارزش‌ها و محصول درگیر شوند تا یک ارتباط پایدار با شرکت برقرار کند. به همین ترتیب، هنگامی که برندها تجربه منحصر به فرد کاربری را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند، مخاطب، پذیرنده‌تر خواهد شد.

استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ باید با دقت طراحی شده باشد تا مخاطبان هدفمند را به خود جلب کند.

باید تحقیق کرد و دریافت که چه چیزی برای مخاطبان مفید و جالب است. همچنین با تعامل مداوم با مخاطبان خود می‌توان صدای برند را بیشتر به ‌گوش‌شان رسانید.

تجربه کاربر می‌تواند در درجه اول از طریق محتوا، کانال‌های ارتباطی و رابط کاربری بصری ایجاد شود.

سرعت بارگذاری وب‌سایت، منوی ساده سایت و چت آنلاین به ارتباطات کمک می‌کنند. سادگی و صمیمیت لحن محتوا برای ایجاد یک تجربه کاربری عالی مهم است. علاوه بر این باید یک استراتژی مدیریت مشتری را داشت و روش مخصوص خود را برای برقراری این ارتباط کشف کرد.

همچنین قرار دادن قسمت پیشنهادات و انتقادات در سایت باعث می‌شود که مخاطب بیش از پیش به برند اعتماد کند.

۲- محتوای خلاقانه

محتوا، همان چیزی‌است که می‌تواند مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کند. محتوای عالی می‌تواند باعث افزایش ترافیک سایت شود و رتبه موتورهای جستجو را بهبود بخشد.

مخاطبان در درجه اول به دنبال محتوایی هستند که ارزشمند و مفید باشد. جف بولا (Jeff Bulla) می‌گوید که باید از قانون 80/20 در ایجاد و مدیریت محتوا استفاده کرد.

به این معنا که: 80درصد از محتوا نباید مربوط به محصول باشد و 20درصد باقی‌مانده آن، می‌تواند بر فروش آنلاین، هدایا و غیره متمرکز شود. همچنین تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار اهمیت دارد. نیل پاتل (Neil Patel) درباره نحوه تبلیغات در فیسبوک مسنجر به عنوان بازاریابی مؤثر یاد می‌کند.

مخاطبان به احتمال زیاد آنچه را که در فیس‌بوک مسنجر دریافت کرده‌اند، از طریق بازاریابی ایمیلی دنبال می‌کنند. در اینجا نیز محتوایی که ایجاد می‌شود، تأثیر زیادی بر رشد کسب‌و‌کار خواهد داشت.

۳- رسانه‌های دیجیتال

هویت آنلاین با وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی معرفی می‌شود. بنابراین می‌توان مخاطبان خود را درگیر کرد و پیام خود را با محتوایی قدرتمند از طریق یک بستر رسانه‌ای قوی به آن‌ها رسانید.

به عنوان یک استارتاپ‌، یکی از اولین مواردی که احتمالاً روی آن کار شده، یک رسانه اجتماعی بوده است. در این عرصه، رسانه‌های اجتماعی عامل اصلی برای افزایش آگاهی و ارزش برند هستند. برنامه‌هایی مانند اینستاگرام (Instagram) این روزها محبوب شده‌اند و مخاطبان را با نام‌های تجاری آشنا می‌کنند.

استفاده درست و تولید محتوای مناسب برای رسانه‌های اجتماعی، می‌توانند تأثیر عمیقی بر آگاهی از برند و رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو داشته باشد.

در این میان پدیده‌ای به نام بازاریابی تاثیر‌گذار (Influencer Marketing) از سال ۲۰۱۶ به بعد رشد کرده است. در اینکه اینفلوئنسرها در شناخته شدن و فروش برند موثرند شکی نیست اما باید مراقب بود که چه افرادی انتخاب می‌شوند. اینفلوئنسر باید در زمینه فعالیت کار کند و علم این کار را  داشته باشد.

۴-بازاریابی ویدئویی در دیجیتال مارکتینگ

نباید فراموش کرد که ویدئو بسیار اثربخش‌تر از محتوای متنی است. بنابراین اگر می‌توان در بین محتواهای نوشتاری خود، جایی برای ویدئو نیز باید  در نظر گرفت. از طریق ویدئو می‌توان منظور خود را بهتر به مخاطب رساند و با او ارتباط مفیدتری برقرار کرد. لایو و استوری اینستاگرام، نمونه‌ای از این نوع ارتباط است.

همچنین می‌توان از ویدئوهای آموزشی در سایت خود استفاده کرد و نحوه استفاده از محصولات‌ را به مخاطبان نشان داد.

سمینار‌های تحت وب و رویدادهای زنده را برای معرفی محصول، پاسخ دادن به سؤالات در قالب ویدئو را نیز نباید از یاد برد. به این صورت می‌توان به راحتی اعتماد مخاطبان را جلب کرد. 

اگر بتوان کسب‌و‌کار اینترنتی خود را در این بازار آشفته راه‌اندازی کرد، کار بزرگی انجام شده است. برای این کار باید در ایجاد منابع، ایده‌ها و برنامه‌ها، منسجم و دقیق عمل کرد. همچنین بهتر است که برای معرفی کردن نام تجاری خود، با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی پیش رفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اترون به آدرس atroon.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اترون

آژانس خلاقیت آترون با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی وب‌سایت‌های تخصصی، طراحی تبلیغات و برندینگ شما را تا رسیدن به اهداف‌تان همراهی می‌کند. هدف آترون، راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کار شما با بکارگیری روش‌های خلاقانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. ما اینکار را با برقراری ارتباطی قوی و سازنده بین برند و مخاطبان انجام می‌دهیم: ‎- بیش از 40 نیروی متخصص، تحصیل‌کرده و خلاق - طراحی و توسعه وب‌سایت و اپلیکیشن - کمپین‌های تبلیغاتی ۳۶۰ درجه - تولید و توسعه محتوا - استراتژی برند و برندسازی - سرویس فول دیجیتال مارکتینگ - برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی - تحلیل و تحقیقات بازار ‎- واحد پشتیبانی فعال

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی