اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254225013744

نقاشی سطوح به صورت سه بعدی

نقاشی سه بعدی روی دیوار

کد: 139808254225013744

http://bit.ly/37ixQIm

، تهران , (اخبار رسمی): برای ایجاد دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد، اجرای نقاشی سه بعدی پیشنهاد می‌شود که با ایجاد خطای دید می‌تواند زیبایی محیط را دو چندان کند.

نقاشی سه بعدی روی دیوار
انجام نقاشی سه بعدی با بهترین قیمت.

نقاشی سه بعدی می‌تواند یک دیوار ساده را زنده کند و با استفاده از تکنیک‌های خاص به آن حجم و بعد خاصی ببخشد. نقاشی سه بعدی نوعی از نقاشی است که به طور هوشمندانه ذهن بیننده را با استفاده از تکنیک‌های خطای دید به چالش می‌کشد.

اگر تصور شود که شخصی در گوشه‌ای از خانه خود نشسته است و با دیدن طرح روی دیوار به دور دست‌ها سفر می‌کند. چنین معجزه با استفاده از نقاشی ساختمان به صورت سه بعدی روی دیوار ایجاد می‌شود. امروزه برخی از قسمت‌های خانه از نقوش سه بعدی استفاده می‌کنند، مانند دیوار اتاق نشیمن یا دیوار اتاق خواب.

نقاشی سه بعدی در دکوراسیون داخلی ابتدا توسط یک تکنیک نقاشی به نام Trompe L'oeil الهام گرفته شده است. کلمه فرانسوی به معنای فریب چشم است و برای نقاشی‌هایی استفاده می‌شود که باعث می‌شود بیننده دچار خطای دید شود و فرد تصویری را که از نظر حجم و ابعاد روی یک سطح مسطح ترسیم شده است را به صورت بعد دار ببیند.

ویژگی‌ها و موارد استفاده از نقاشی سه بعدی

علاوه بر زیبایی‌های بصری و ایجاد جلوه‌های منحصر به فرد، نقاشی‌های سه ‌بعدی غالباً افراد را غافلگیر می‌کنند. نقاشی سه بعدی در چشم و ذهن انسان خطایی در بینایی ایجاد می‌کند و یک نقاشی را برای ما طبیعی جلوه می‌دهد و در واقع هنرمندانی که این طرح‌ها را ترسیم می‌کنند از مرز بین تخیل و واقعیت عبور می‌کنند. اعمال این نقاشی‌ها و نقاشی‌های سه بعدی در فضای داخلی منزل، جلوه‌ای خاص به دیوارها می‌بخشد و درک و تصور بیننده را تقویت می‌کند.

نکاتی لازم جهت رسم نقاشی سه بعدی روی دیوار

اگر شخصی قصد دارد بخشی از دیوار خانه خود (بیرونی یا داخلی) را با نقاشی سه بعدی تزئین کند، بهتر است قبل از شروع کار چند نکته را در نظر گرفت. در اینجا مواردی وجود دارد که باید انجام شود:

محل نقاشی را انتخاب کنید

1. ابتدا باید مکان مناسبی را برای ترسیم نقاشی‌های سه بعدی در نظر گرفت. برای انتخاب نقاشی سه بعدی، تمام ویژگی‌های سطح را با دقت در نظر گرفت.
2. ارتباط محیط با دیوار مورد نظر را ارزیابی کرده و ترکیب رنگ دکوراسیون و دیوار را در نظر گرفت.
3. میزان نور محیط و روشنایی دیوار را در نظر گرفت.
4. زمینه نما را تخمین زده و مطمئن شد که ابزار و لوازم جانبی موجود در دکوراسیون منزل مانع از دیدن نقاشی نمی‌شوند.
5. برای دیوار هر قسمت از خانه طراحی مناسب را انتخاب کرد. به عنوان مثال، طرح انتخاب شده برای اتاق خواب با طرح اتاق نشیمن متفاوت است.

از محیط الهام بگیرید

می‌توان بهترین ایده‌ها را از همان محیط دریافت کرد تا طراحی و نقاشی مناسب را انتخاب کرد. این بدان معناست که بسته به ویژگی‌ها و محیطی که انتخاب می‌شود، تصویر مناسبی را باید برای آن انتخاب کرد. به عنوان مثال، برای یک اتاق کوچک می‌توان یک پنجره بزرگ با نمای زیبا در داخل آن انتخاب کرد. با انجام این کار، می‌توان به دیوار حجم داد و باعث شد اتاق کمی بزرگتر جلوه یابد و احساس آرامش را به فرد منتقل کند.

آماده سازی دیوار برای شروع کار نقاشی سه بعدی

قبل از نقاشی، باید سطح دیوار را آماده کرده و از صاف بودن دیوار اطمینان حاصل کرد. برای این کار بهتر است سطح دیوار را به خوبی با کاغذ سنباده تمیز کرد و در صورت لزوم بتونه کاری کند. این بتونه باعث می‌شود شکاف‌ها و سوراخ‌های کوچک دیواره کاملاً پوشانده شده و سطح صافی ایجاد کند. پس از خشک شدن بتونه، بهتر است کل سطح دیوار را با یک لایه از رنگ مات پوشاند و حتماً رنگی را انتخاب کرد که متناسب با طرحی که قرار است روی دیوار کشیده شود و باعث ایجاد تضاد رنگ زیادی نشود.

ابزار و لوازم برای انجام نقاشی سه بعدی

مواد، وسایل و ابزار مورد نیاز خود را آماده کرده موارد زیر چند پیشنهاد ساده و در دسترس به شرح زیر است:

1. رنگ‌ها و برس‌های با کیفیت بالا و استاندارد تهیه کرد. برس‌های ارزان قیمت و برس‌های کم کیفیت به راحتی از بین می‌روند و هنگام رنگ‌آمیزی به سطح دیواره می‌چسبند. رنگ‌های نامناسب نیز از پوشش مناسبی برخوردار نیستند، به همین دلیل اثر برس بر روی طرح نهایی باقی خواهد ماند.
2. بهتر است از رنگ‌های آکریلیک و لاتکس استفاده شود. این رنگ ها به راحتی با هم مخلوط می‌شوند زیرا بر پایه آب هستند و به سرعت خشک می‌شوند.

اگر شخصی قصد تغییر رنگ و دکوراسیون منزل خود را دارد، یک‌بار طرح‌ها و نقاشی‌های سه بعدی را باید امتحان کرد و از جلوه‌های بی‌نظیری که به محیط خانه می‌افزاید لذت برد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت قیمت نقاشی ساختمان به صورت سه بعدی با هنرکده راد تماس بگیرند و بعد از دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی‌های لازم از کارشناسان این مجموعه، اقدام به نقاشی محل‌های مورد نظر خود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هنرکده راد

گروه هنرکده راد با ۱۸ سال سابقه در امور رنگ آمیزی و بازسازی انواع سازه ها در شهر تهران و اقسام مقاطع کشور. با بیش از صدها پروژه داخلی در کشور و خارج از کشور تجربه بسیاری در این زمینه کسب نمودیم. در خصوص رنگ آمیزی نمای انواع ساختمان ها، سازه های اداری و سفارتخانه‌های خارجی، پتینه کاری و میکروسمنت بصورت حرفه ای که آموزش پتینه ومیکروسمنت در کشور ترکیه دوره تخصصی به عمل آمده است.

اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل