اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244553213744

تکنیک های نقاشی ساختمان

کد: 139906244553213744

https://bit.ly/35Rqj5c

، تهران , (اخبار رسمی): به نظر می رسد رنگ آمیزی یک ساختمان کاری بسیار آسان است، اما در طی مراحل کار متوجه دشواری هایی خواهید شد که تنها با تجربه به دست می آیند. در این مقاله، ما در مورد برخی از تکنیک های مهم نقاشی ساختمان صحبت خواهیم کرد

تکنیک های نقاشی ساختمان
تکنیک های نقاشی ساختمان

به نظر می رسد رنگ آمیزی یک ساختمان کاری بسیار آسان است، اما در طی مراحل کار متوجه دشواری هایی خواهید شد که تنها با تجربه به دست می آیند. در این مقاله، ما در مورد برخی از تکنیک های مهم نقاشی ساختمان صحبت خواهیم کرد که می توانید با استفاده از آنها طراحی های نقاشی خود را سریعتر و زیباتر کنید. در اینجا نکاتی برای انجام سریعتر نقاشی شما وجود دارد.
 
جلوگیری از رنگ آمیزی کناره ها

عوارض جانبی آنها رگه های زشتی است که در اثر لایه های ناهموار رنگ ایجاد می شود. وقتی ایجاد می شوند که روی رنگ ها کمی خشک شده اند. نکته اصلی برای جلوگیری از رنگ شدن کناره ها، مرطوب نگه داشتن آنها است

برای مرطوب نگه داشتن کناره ها، از نزدیک گوشه شروع کنید و غلتک ها را به بالا و پایین دیوار بچرخانید، با هر بار رفت و برگشت یک حرکت کوچک انجام دهید. در صورت لزوم به عقب برگردید تا لکه های ضخیم را پاک یا اجرا کنید. اجازه ندهید غلطک خشک شود. آن را داخل رنگ بزنید تا همیشه حداقل نیمی از رنگی باشد. سمت باز قاب غلتک را به سمت ناحیه ای که قبلاً رنگ آمیزی شده نگه دارید. این امر فشار کمتری به قسمت باز غلتک وارد می کند، بنابراین احتمال اینکه گوشه ها را نقاشی کنید کم است.

ابتدا کف و پایین و سپس سقف و دیوارها را نقاشی کنید

هنگام نقاشی یک ساختمان یا یک اتاق، نقاشان معمولاً به دنبال یک سفارش خاص هستند. آنها ابتدا کف، سپس سقف و سپس دیوارها را رنگ آمیزی می کنند. زیرا استفاده از کف برای رنگ آمیزی دیوارها راحت تر (و سریعتر) است. وقتی نقاشی کف تمام شد، فقط روی یک سطح صاف تمرکز کنید. اگر رنگ کف و پایین به دیوارها رسید نگران نباشید. بعداً هنگام نقاشی دیوارها آن را می پوشانید. وقتی کف کاملاً رنگ و خشک شد (حداقل 24 ساعت)، به سراغ سقف و دیوارها بروید. برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان میتوانید با ما در هنرکده راد تماس بگیرید. 

سطوح کثیف را تمیز کنید تا رنگ بتواند پیوند محکمی ایجاد کند

هنگام  نقاشی ساختمان، اگر روی سطوح روغنی و کثیف نقاشی کنید، رنگ به راحتی ترک خورده یا کنده می شود. بنابراین، قبل از رنگ آمیزی، مناطق تمیز و مرطوب را با تمیز کننده آماده کنید. تا چسبندگی رنگ جدید را بهبود بخشند. پاک کننده های چربی برای تمیز کردن مناطق چرب یا چرب مانند دیوارهای آشپزخانه و حمام ایده آل هستند و علائم دست را در اطراف کلیدهای روشنایی و درهای دست دوم از بین می برند.

با استفاده از یک پارچه یا پد، پاک کننده را با حرکت دورانی روی دیوار بکشید. از پایین شروع کنید و کار کنید. پس از تمیز کردن سطح، سوراخ های روی دیوار  را پر کنید، سپس قبل از رنگ آمیزی دیوار را صاف کنید.. مواد تمیز کننده در فروشگاه های نقاشی و مراکز خانگی موجود است. حتما از دستکش لاستیکی و محافظ چشم استفاده کنید.

ساختمان را به روش بافت رنگ آمیزی کنید.

ممکن است شما دیوارهایی را دیده باشید که هنگام لمس سطح آنها ، زیر انگشتان خود احساس زبری می کنید. اگر به این سبک نقاشی علاقه دارید بهتر است از اسفنج استفاده کنید. برای این کار ابتدا یک اسفنج را داخل آن نقاشی کنید و به دیوار بزنید. حالا رنگ را با یک اسفنج دیگر تمیز کنید. در این حالت سطح دیوار همزمان زیبا خواهد بود اما به دلیل بافت بسیار زیبا خواهد بود.

نقاشی ساختمان با رنگ روغن

رنگ روغن یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین نوع نقاشی برای نقاشی در داخل و خارج ساختمان است. سطوح ساخته شده از این نوع روش ها بسیار صاف و صیقلی هستند و دوام رنگ در کنار توانایی ایجاد طیف گسترده ای از رنگ ها محبوبیت خاصی به این نوع روش ها داده است که پس از گذشت چندین دهه از آن همچنان پابرجا است. 
 
نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک یکی از جدیدترین روشهای نقاشی است و با این نوع رنگ آمیزی، به دلیل خشک شدن سریع رنگ، امکان رنگ آمیزی با سرعت عمل بسیار بالا امکان پذیر است.

حلال رنگ اکریلیک ساختمان آب است و مقدار کمی آب برای شروع رنگ آمیزی و حل شدن رنگ اضافه می شود

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیکی

رنگ پلاستیک را می توان یکی از روشهای قدیمی و کاربردی صنعت نقاشی ساختمان نیز نامید. حلالیت در آب رنگ در کنار روش ساده استفاده از رنگ ساختمانی پلاستیکی محبوبیت خاصی به این نوع رنگ داده است.
روش استفاده از این نوع رنگ توسط نقاشان ساختمان به عنوان آسان ترین روش نقاشی و کم هزینه ترین روش قلمداد می شود.

پتینه

پتینه روشی است که در آن یک نقاش با استفاده از انواع وسایل نقاشی و روش های خلاقانه با استفاده از رنگ های روغنی و اکریلیک طرح های هماهنگ و زیبایی را در بافت های سنگ، چوب، فلزات و ... ایجاد می کند. پتینه به دقت، تجربه و دانش کامل مواد نیاز دارد و یکی از خاص ترین روش های نقاشی ساختمان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هنرکده راد

گروه هنرکده راد با ۱۸ سال سابقه در امور رنگ آمیزی و بازسازی انواع سازه ها در شهر تهران و اقسام مقاطع کشور. با بیش از صدها پروژه داخلی در کشور و خارج از کشور تجربه بسیاری در این زمینه کسب نمودیم. در خصوص رنگ آمیزی نمای انواع ساختمان ها، سازه های اداری و سفارتخانه‌های خارجی، پتینه کاری و میکروسمنت بصورت حرفه ای که آموزش پتینه ومیکروسمنت در کشور ترکیه دوره تخصصی به عمل آمده است.

اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل