اطلاعات تماس
  • 011425*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903244355813840

حوزه‌های مغفول مانده امر به معروف برای کمک به فرهنگ آموزش واقتصاد مهم است

کد: 139903244355813840

https://bit.ly/30ERAVB

، جویبار , (اخبار رسمی): سید ابراهیم میرخلیلی : حوزه های مغفول مانده امربه معروف برای کمک به فرهنگ آموزش و اقتصاد کشور بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار ، رنجبر رئیس بسیج ادارات و متولی دبیر شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار با میرخلیلی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار دیدار و گفتگو کردند.

دیر این دیدار میرخلیلی گزارشی از اقدامات مرکز در خصوص آموزش های رایگان و اقدامات انجام شده در تولید ماسک برای پیشگیری با ویروس کرونا اعلام نمود و بیان کرد با توجه به آموزش و تجهیزات رایگان فنی و حرفه ای برای متقاضیان و همچنین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با کمک مجمع خیرین شهرستان و همکاری آنها می توانیم آموزش های بهتر و بیشتری در این زمینه در سطح شهرستان ارائه نمائیم.

وی با بیان اینکه باید به حوزه های مقفول مانده امر به معروف پرداخت و رویکرد نهضت مهارت آموزی که از حوزه های مقفول مانده امر به معروف می باشد که در صورت محقق شدن آن بسیاری از منکرات و معضلات اجتماعی و اقتصادی جامعه بصورت عملیاتی توسط آحاد اجتماع نهی خواهد شد ، باید به فرهنگ خودشناسی و خود ارزیابی جامعه بیشتر پرداخته شود تا افراد در مواجهه و رویکردهای فردی و اجتماعی از قوه قضاوت درست و ادراک موقعیت و رفتار صحیح برخوردار شوند.

در ادامه متولی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از اقدامات ارزشمند مرکز در بخش های فرهنگی و امربه معروف و نهی از منکر تقدیر و تشکر نمود و حکم رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار از طرف امام جمعه جویبار به سید ابراهیم میرخلیلی اهدا نمود.

حوزه‌های مغفول مانده امر به معروف برای کمک به فرهنگ آموزش واقتصاد مهم است

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011425*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش