اطلاعات تماس
  • 011425*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903244355913840

مرکز آموزش فنی وحرفه ای جویبار نگاه ویژه به آموزش نیروی کار در صنایع دارد.

کد: 139903244355913840

https://bit.ly/3hiEyTT

، جویبار , (اخبار رسمی): رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار : مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار نگاه ویژه ای به ارتقای مهارت نیروی کار شاغل در صنایع در زمینه اشتغال پایدار دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار سید ابراهیم میرخلیلی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار در شهرک صنعتی این شهرستان از شرکت کاسپین لوله طبرستان بازدید کرد.

در این بازدید میرخلیلی گفت : ارتقای مهارت نیروی کار شاغل در صنایع یکی از اهداف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد و مرکز جویبار نگاه ویژه ای به این نوع آموزش ها دارد.

وی همچنین گفت : کارکنان واحدهای صنعتی در کنار کار اجرایی با دوره های آموزشی می توانند باعث افزایش توان راندمان شرکت ها شوند و مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار نگاه ویزه ای به آموزش های شرکت های صنعتی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار دارد.

در ادامه کنعانی رئیس کارخانه کاسپین لوله طبرستان گفت : با توجه به مشکلات پیش رو در اقتصاد کشور یکی از نیازهای مهم ، به روز بودن کارگان با آموزش های فنی و حرفه ای در جهت توسعه شرکت های صنعتی خواهد بود و با همکار این شرکت و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خدمات بهتری برای کارگران این مجموعه بوجود خواهد آمد.

در پایان مقرر شد دوره های آموزشی برق صنعتی و PLC برای کارکنان این شرکت برگزار گردد.

مرکز آموزش فنی وحرفه ای جویبار نگاه ویژه به آموزش نیروی کار در صنایع دارد.

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011425*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش