اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903274371112920

هتل کپسولی، برای اولین بار در ایران

کد: 139903274371112920

https://bit.ly/2YRS4Wb

، (اخبار رسمی): هتل کپسولی عنوان یک محل اقامتی مناسب و به صرفه می تواند در اماکنی مانند فرودگاه ها، پایانه های مسافربری و راه آهن دراختیار گردشگران قرار بگیرد

هتل کپسولی، برای اولین بار در ایران
بازدید از هتل کپسولی تهران

هتل های کپسولی شکل جدیدی از مراکز اقامتی هستند که به همت کانون جهانگردی و اتومبیل رانی به کشور وارد شده اند و قرار است تحت نظر همین کانون در استان های مختلف به عنوان اقامتگاه گردشگری نیز مورد استفاده قرار بگیرند.  این هتل ها برای اقامت یک شبه و ارزان قیمت مسافرانی طراحی شده‌است که نیاز به امکانات هتل‌های لوکس و گران قیمت ندارند.

هدف از ساخت هتل کپسولی

هدف از طراحی این هتل ها، ساخت مکان های خاصی برای خوابیدن با حداقل امکانات می باشد که توسط شخصی به نام  کیشو کوروکاوا ارائه شد. در سال 1979 در اوساکا اولین هتل تاسیس شد که در شهر ژاپن قرار دارد. امکانات موجود در این کپسول ها متفاوت است اما در بیشتر آنها تلویزیون، آینه دیواری و امکان کنترل نور و دما نیز وجود دارد. همچنین دارای قفسه هایی است تا مسافران وسایل خود را در آنها قرار دهند. سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک و در بیرون از اتاق قرار دارد.

مزایای این هتل ها

یکی از مزایای این اماکن این است که به عنوان یک محل اقامتی مناسب و به صرفه می تواند در فرودگاه ها، پایانه های مسافربری و راه آهن دراختیار گردشگران قرار بگیرد واین باعث تحول در اکو کمپ ها می شود.

توسعه هتل های کپسولی در ایران

به گفته مدیر گردشگری و صنایع ‌دستی کانون جهان ‌گردی و اتومبیل‌ رانی، به زودی قرار است که در شهر های مختلف مانند تهران ، مشهد، اصفهان و...، بیش از 200 دستگاه راه اندازی شود تا به عنوان یک استراحتگاه مورد استفاده گردشگران قرار بگیرد. همچنین زمانی که راه اندازی شد قوانین آن نیز تابع قوانین سایر اقامتگاه ها خواهد بود.

رونمایی اولین هتل در تهران

هتل کپسولی در ایران ، با وزیر حضور وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی در تهران برای اولین بار رونمایی شد.

 آقای علی اصغر مونسان در زمان بازدید از این هتل می گوید: این خبری خوب و اتفاقی خوب است. استفاده از این مدل از محل‌های اقامتی، می‌تواند به عنوان شکل جدیدی از اقامتگاه‌ها در حوزه گردشگری استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی