اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903284372914525

سفر انفرادی به ایتالیا با آژانس لیو پرواز

کد: 139903284372914525

https://bit.ly/37KJVXB

، تهران , (اخبار رسمی): اگر فقط و فقط قصد یک بار سفر کردن به اروپا را داشتید، آن یک بار را حتما و حتما باید به ایتالیا بروید. در ادامه توضیح مختصری در خصوص سه شهر معروف، از صدها نقطه دیدنی ایتالیا خواهیم داد. آژانس لیو پرواز مجری مستقیم تورهای ایتالیا مثل تور رم، تور ونیز، تور میلان و یا سایر تور های ترکیبی ایتالیا است.

سفر انفرادی به اینالیا با آژانس لیو پرواز
تور ایتالیا

تابه‌حال به مسافرت به یکی از کشورهای اروپایی فکر کردید؟ آیا می‌دانید با سفر به یکی از کشورهای اروپایی می‌توانید با تمامی زوایای تاریخ، فرهنگ، هنر، طبیعت و ... کل اروپا آشنا شوید؟ درباره چکمه‌ی قاره اروپا، کشور ایتالیا صحبت می‌کنیم. کشوری که از همه لحاظ نمونه‌ای کوچک‌شده از قاره اروپا است و به مهد هنر اروپا مشهور هست. ایتالیا دارای آثار تاریخی خاص و منحصربه‌فردی است، طبیعتی خیره‌کننده دارد، پایتخت مد و فشن دنیاست، بهترین غذاها را داراست، تیم های فوتبال در سطح کلاس جهانی در آن وجود دارند . پس اگر فقط و فقط قصد یک بار سفر کردن به اروپا را داشتید، آن یک بار را حتما و حتما باید به ایتالیا بروید. در ادامه توضیح مختصری در خصوص سه شهر معروف، از صدها نقطه دیدنی ایتالیا خواهیم داد. آژانس لیو پرواز مجری تورهای ایتالیا تخصصی‌ترین تور ایتالیا را برای شما برنامه ریزی می‌کند.

تور میلان

شهر میلان پایتخت مد و فشن جهان، دومین شهر پرجمعیت ایتالیا، جایگاه هنرمندان و روشنفکران، مرکز تجارت ایتالیا، شهر تیم فوتبال آ.ث میلان است. میلان در حقیقت محل تلاقی تاریخ غنی ایتالیا با زندگی مدرن امروز است؛ اکثر برندهای معروف دنیا نظیر ورجیو آرمانی، ورساچه، پرادا، دولچه و گابانا، پلیس، ری بن و لوکساتیا در کنار آثار فرهیخته تاریخی در این شهر قرار دارند. کلیسای جامع میلان یکی از بزرگترین و جذابترین کلیساهای جهان است. همچنین اگر مایل هستید یکی از شاهکارهای لئوناردو داوینچی یعنی تابلو شام آخر را ببینید، می‌توانید آن را در کلیسای سانتا ماریا دل گرازیه پیدا کنید.

تور رم

پایتخت کشور ایتالیا شهر رم با تاریخ 2500 ساله غنی خود یکی از پربازدید‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست. برای معرفی این شهر کافی است چند نام را ذکر کنیم: شهر واتیکان، آمفی‌تئاتر کولوسئوم، بنای باستانی پانتئون، فواره تروی، میکل آنژ و لئوناردو داوینچی. نیازی به توضیح نیست که شهر رم سرشار از نقاط جذاب و دیدنی‌ست و در نقطه نقطه شهر رم یادگارهایی فوق‌العاده از هنرمندان مشهوری مانند میکل‌آنژ، لئوناردو داوینچی و نام‌های پرآوازه دنیا هنر یافت می‌شود. بازدید از گالری بورگز که مملو از آثار هنری است را به شما پیشنهاد می‌کنیم و حتماً  در سفر خود به رم سری به موزه‌های واتیکان نیز بزنید. همچنین این شهر رستوران‌های مشهور ایتالیا نظیر رستوران ایتالیایی پینسرِ را داراست که می‌توانید از غذاهای مشهور ایتالیایی در آن میل کنید.

تور ونیز

شهر ونیز یا بهتر بگوییم جزیره ونیز از 117 جزیره کوچک که با 417 پل به هم وصل شده‌اند یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین مکان‌هایی است که می‌توان به آن سفر کرد.  این شهر پر است از کانال‌های آب و طبیعا در شهری که روی آب بناشده، تنها وسیله‌ی نقلیه مورداستفاده قایق هست که بانام گوندولا معروف است. شهر ونیز یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است اما آن‌قدر زیبا و مدرن است که هنگام بازدید همچین حسی نخواهید داشت. شهری است زنده و سرشار از رنگ و جشنواره‌های رنگارنگ. جالب است بدانید در طول سال بیش از 18 میلیون نفر یعنی چیزی حدود 50 هزار نفر در روز از این شهر بازدید می‌کنند. شهر ونیز یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است و در آن رسم است که عروس و داماد را بروی گوندولا از زیر پل‌های شهر عبور می‌دهند. یکی از مشکلات مهم ونیز گرم شدن زمین و آب شدن یخ قطب‌هاست که باعث بالا آمدن سطح آب در آنجا شده است. پس تا دیر نشده برنامه‌ریزی کنید و از این شهر جالب بازدیدی داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری لیوپرواز

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری لیوپرواز از سال ۲۰۱۶، با توجه به سخت‌گیری‌ سفارت کشورهای اروپایی در ایران درزمینهٔ صدور ویزا برای متقاضیان ایرانی، به بهانه‌های مختلف ازجمله عدم بازگشت از سفر و با نگاهی به آینده و بر اساس تجربه های بنیان گذار این شرکت معتقد است روزبه‌روز شرایط صدور ویزا برای افرادی که قصد سفر به اروپا رادارند سخت‌تر می‌شود، از طرفی هزینه بالای تورهای گران‌قیمت اروپا، در آینده با توجه به رشد نرخ تورم در ایران امکان سفر برای همگان میسر نخواهد بود. ما فعالیت خود را با آژانس مسافرتی Porto Antico به معنای بندر قدیمی از سال ۲۰۱۴ در شهر جنوای ایتالیا شروع کردیم ؛ و در سال ۲۰۱۷ باهدف برگزاری تورهای ارزان‌قیمت ایتالیا و نیز تسهیل در دریافت ویزای شینگن اقدام به تاسیس آژانس مسافرتی لیو پرواز در ایران کردیم . اولین قدم برای جلب رضایت مشتریان از دیدگاه آقای رسول توکلی که مدیریت هر دو آژانس را بر عهده دارند ، بهره‌گیری از کارکنان متخصص ایرانی و ایتالیایی در آژانس ایتالیایی و نیز حضور کارکنان ایرانی کارآزموده در آژانس لیو پرواز درزمینهٔ مشاوره و خدمات‌رسانی به گردشگران ایرانی بود. ما با چشم انداز سفر آسان و ارزان به ایتالیا وارد صنعت گردشگری در ایران شدیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی