اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903284373214525

صفر تا صد دریافت ویزای قطعی کشور ایتالیا با لیوپرواز

دریافت ویزای کشور ایتالیا با آژانس لیوپرواز

کد: 139903284373214525

https://bit.ly/3g1Z0qL

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم ترین دغدغه های دوستداران سفر به اروپا، اخذ ویزای کشور مقصد است. ما در لیوپرواز شرایطی را فراهم آوردیم که شما بدون هیچ مشغولیت ذهنی و با مطمئن ترین راه ممکن اخذ ویزای ایتالیا را که جزو اتحادیه اروپا نیز است را برای شما تسهیل کنیم.

دریافت ویزای کشور ایتالیا با آژانس لیوپرواز
دریافت ویزای کشور ایتالیا با آژانس لیوپرواز

آیا به این نکته فکر کردید که بعد از اینکه دوران کرونا به پایان برسد و امکان سفر کردن به اروپا محیا شود، اولین انتخاب شما جهت سفر به قاره سبز کدام کشور است؟ پیشنهاد ما به شما کشور ایتالیاست؛ اگر تا به حال به این کشور زیبا و خارق‌العاده سفر نکرده‌اید که باید بدانید کشور ایتالیا مهد هنر، تاریخ و فرهنگ اروپا محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوانی دارد؛ اما اگر قبلاً نیز سفر به این کشور داشته‌اید، ما بازهم پیشنهاد می‌کنیم که چمدان‌هایتان را ببندید و دوباره عازم این کشور شوید، چون در یک سفر چندروزه نمی‌شود این‌همه جای دیدنی که در سراسر کشور ایتالیا وجود دارد را دید، پس شما هم مانند هزاران نفری که تاب حال به این کشور زیبا چندین بار سفر داشته‌اند، بازدید مجددی از سایر مکان‌های دیدنی آنجا داشته باشید

خیلی از مردم ایران عزیز دوست دارند شانس داشتن ویزای ایتالیا را در پاسپورتشان داشته باشند و برای این کار دلایل مختلفی وجود دارد: اخذ ویزای توریستی ایتالیا، اخذ ویزای تجاری ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای اقامت ایتالیا و غیره. برای شروع پروسه اخذ ویزا اولین اقدام گرفتن وقت سفارت ایتالیا است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت سفارت ایتالیا و پر کردن فرم‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهید؛ اما ازآنجایی‌که پروسه اعطای وقت کمی پیچیده است و ممکن است شما نتوانید در زمان موردنظر وقت سفارت را اخذ کنید، پیشنهاد ما این است که شما فرآیند گرفتن وقت سفارت ایتالیا را به کارشناسان ما در آژانس مسافرتی لیوپرواز بسپارید.

برای درخواست وقت شما می‌بایست دو یا سه ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام کنید و پس از مشخص شدن وقت سفارت، در زمان مشخص‌شده جهت انجام انگشت‌نگاری و مصاحبه حضوری به آدرس سفارت ایتالیا مراجعه کنید. یکی از نکاتی که حتماً در زمان مراجعه حضوری به سفارت باید در نظر داشته باشید این است که در هنگام ورود به سفارت، امکان همراه بردن وسایل الکتریکی از قبیل تلفن همراه را به داخل سفارت نخواهید داشت. همچنین هزینه کپی از مدارک در سفارت‌ها بسیار بالاست و به یورو محاسبه می‌شود، لذا با مدارک کامل به سفارت مراجعه کنید.

مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای ایتالیا:

با توجه به اینکه کشور ایتالیا جزو اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و شما با در دست داشتن ویزای این کشور می‌توانید به اقصا نقاط اروپا سفر داشته باشید، این موضوع طبیعی است که سخت‌گیری‌های زیادی در خصوص مدارک شما صورت پذیرد. در زیر لیست مدارکی را که جهت دریافت ویزای توریستی ایتالیا به آن نیاز دارید را ذکر خواهیم کرد:

1.      اصل و کپی از تمام صفحات گذرنامه با امضا به همراه گذرنامه‌های پیشین.

2.      فرم درخواست ویزا یا آپلیکیشن فرم در دو نسخه و تکمیل شده

3.      6 قطعه عکس 3*4 جدید

4.      اصل و کپی شناسنامه به همراه ترجمه آن

5.      اصل گواهی حساب بانکی (گردش سه‌ماهه حساب و تمکن مالی) به زبان انگلیسی

6.      اصل و ترجمه سند مالکیت

7.      دعوت‌نامه

8.      اصل و ترجمه مدارک شغلی مسافر

9.      اصل بلیت پرواز رفت و برگشت (پرواز رفت حتماً باید به کشور ایتالیا باشد)

10.  بیمه مسافرتی به ارزش 50 هزار یورو

11.  تأییدیه رزرو هتل یا واچر هتل مطابق با تاریخ پرواز رفت و برگشت مسافر

12. ترجمه از آخرین مدرک تحصیلی

13.  ضمانت‌نامه بانکی جهت ضمانت بازگشت

نکات مهم:

·       حضور خود شخص در روز وقت سفارت جهت انگشت‌نگاری الزامی می‌باشد.

·       حتماً توجه بفرمایید که پاسپورت شما از زمان شروع سفرتان حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

·       مدت‌زمان بررسی مدارک و اعلام نتیجه ویزا، دو تا سه هفته پس از انجام مصاحبه حضوری است.

·       فرم درخواست ویزا حتماً باید به زبان انگلیسی تکمیل شود.

·       هزینه صدور ویزا برای افراد مختلف متفاوت است و حتماً باید به یورو پرداخت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری لیوپرواز

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری لیوپرواز از سال ۲۰۱۶، با توجه به سخت‌گیری‌ سفارت کشورهای اروپایی در ایران درزمینهٔ صدور ویزا برای متقاضیان ایرانی، به بهانه‌های مختلف ازجمله عدم بازگشت از سفر و با نگاهی به آینده و بر اساس تجربه های بنیان گذار این شرکت معتقد است روزبه‌روز شرایط صدور ویزا برای افرادی که قصد سفر به اروپا رادارند سخت‌تر می‌شود، از طرفی هزینه بالای تورهای گران‌قیمت اروپا، در آینده با توجه به رشد نرخ تورم در ایران امکان سفر برای همگان میسر نخواهد بود. ما فعالیت خود را با آژانس مسافرتی Porto Antico به معنای بندر قدیمی از سال ۲۰۱۴ در شهر جنوای ایتالیا شروع کردیم ؛ و در سال ۲۰۱۷ باهدف برگزاری تورهای ارزان‌قیمت ایتالیا و نیز تسهیل در دریافت ویزای شینگن اقدام به تاسیس آژانس مسافرتی لیو پرواز در ایران کردیم . اولین قدم برای جلب رضایت مشتریان از دیدگاه آقای رسول توکلی که مدیریت هر دو آژانس را بر عهده دارند ، بهره‌گیری از کارکنان متخصص ایرانی و ایتالیایی در آژانس ایتالیایی و نیز حضور کارکنان ایرانی کارآزموده در آژانس لیو پرواز درزمینهٔ مشاوره و خدمات‌رسانی به گردشگران ایرانی بود. ما با چشم انداز سفر آسان و ارزان به ایتالیا وارد صنعت گردشگری در ایران شدیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی