اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903314378114560

صفر تا صد اخذ ویزای کانادا

مرکز تخصصی وقت سفارت ویزا

کد: 139903314378114560

https://bit.ly/2Vd8kQt

، تهران , (اخبار رسمی): مراحل اخذ ویزای کانادا؛ راهنمای جامع برای اجرای مراحل اخذ ویزای کانادا در ابتدا باید هدف از سفر خود را مشخص نموده و سپس نوع ویزا مناسب هدف خود را بر طبق جدول زیر مشخص نمایید. از شرایط مناسب ویزا کانادا بهره ببرید و ویزای طولانی مدت کشور دیگر را نیز کسب کنید .

پس از گرفتن مشاوره و جمع اوری مدارک به دفتر یزدانگشت سفیران مراجعه کنید کار را دیگر به ما بسپارید

خوب همه میدانیم داشتن ویزا کانادا این روزها طرفدار زیادی دارد . در صدد توضیحی جامع و صفر تا صد اخذ ویزا کانادا یا مراحل اخذ ویزای کانادا برامدیم. خیلی از متقاضیان شانس خودشان را امتحان میکنند حتی وقتی اعلام میشود پرونده ضعیفی دارند در صدد حل نواقص بر میایند و حتی جهت اخذ ویزای کانادا سفر شینگن انجام میدهند . برای توضیح صفر تا صد اخذ ویزا کانادا اینگونه شروع میکنیم:

کشور زیبای کانادا با نماد برگ افرا با ۱۱ گوشه برگ که گمان میرفت نماد استانهای کانادا میباشد اما در اصل شکل واقعی برگافراست ومعنی خاصی ندارد . حکومت کانادا یک دموکراسی پارلمانی فدرال با پادشاهی مشروطه است . انتاریو یکی از شهرهای اصلی کانادا است که تورنتو و اتاوا در ان واقع شده است . کِبـِک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نووااسکوشیا، انتاریو، جزیرهٔ پرینس ادوارد آیلند و سسکچوان از استانهای دیگر کانادا میباشد . و ۳قلمرو نوناووت،و یوکان وقلمروهای شمال غرب است.

صفر تا صد اخذ ویزا کانادا

حال که اطلاعاتی د رمورد کانادا گرفتیم و تصمیم به سفر و بازدید از این کشور زیبا را دارید . بدلیل اینکه سفارت کانادا در ایران نیست جهت اخذویزا توریستی و تفریحی به کانادا مراحلی را باید طی کنیم که با یکدیگر مرور میکنیم :

تصمیم گرفتید به کانادا سفر کنید:

قبل از هر چیز جهت مشاوره حتما با مراکز تخصصی وقت سفارت ویزا تماس حاصل فرمایید . با مشاوران یزدان گشت سفیران تماس بگیریدوبصورت رایگان قدم اول جهت اخذاین ویزا را جویا شوید . مدارک مورد نیاز را لیست کنید و تهیه کنید شامل: مدارک شغلی. هویتی. مالی که همکاران ما به دقت چک میکنند و نواقص و مشکلات را اعلام میکنند . (لازم است بعضی از مدارک گذاشته نشود تا افیسر دچارشبه و سردر گمی نشود و یا در مورد یک سری مدارک توضیح داده شود ونامه الحاق شود) یزدان گشت سفیران بعنوان مرجع ومتخصص خدمات ویزای کانادا و مفتخر به دریافت بالای ۴ هزار پرونده موفق کانادا با مشاوران زبده در دفتر یزدان گشت سفیران که دربرج لوفتانزا میباشد (دریای نور) اماده ارائه خدمات صفر تا صد اخذ ویزا کانادا به شما متقاضیان میباشد . برای اگاهی از مراحل اخذ ویزای کانادا ابتدا مدارک مورد نیاز را معرفی مینماییم.

مدارک شغلی:

مدارک شغلی از نکات بسیار مهم است پرونده هایی بوده که با اینکه سفر به شینگن و یا سفر با ویزاهای معتبر نداشتند با ارائه دادن مدارک شغلی معتبر موفق به دریافت ویزا انها شدیم .

دانشجو هستید: نامه‌ی اشتغال به تحصیل-مرخصی تحصیلی

شغل آزاد هستید :ارائه‌ی پروانه کسب -سوابق آخرین پرداخت‌های مالیاتی-بیمه

صاحب مشاغل تولیدی : ارائه‌ی پروانه‌ی بهره برداری-بیمه پرسنل-حقوق پرداختی 

کارمند هستید :نامه تأییدیه‌ی مرخصی و اشتغال به کار – مبلغ دریافتی از آن شرکت در سربرگی همراه با مهر و امضای مدیر عامل آن شرکت _مدارک بیمه-حقوق

پزشک.مهندس .وکیل هستید: نظام پزشکی، نظام مهندسی و یا کانون وکلا از مدارک مهم این مشاغل محسوب می‌شود.

کارمند هستید :نامه تأییدیه‌ی مرخصی و اشتغال به کار – مبلغ دریافتی از آن شرکت در سربرگی همراه با مهر و امضای مدیر عامل آن شرکت _مدارک بیمه-حقوق

مدارک هویتی:

ترجمه‌ی شناسنامه

سند ازدواج در صورت همسفربودن

پاس جدید وپاس های قدیمی

کارت معافیت

هر مدرکی که اشاره ای به هویت وپیشینه شما دارد(کارت دانشجویی . مدرک رانندگی در کشورهای دیگر و یا ……)

حتما جهت توضیحات و مشاوره باتیم یزدان گشت سفیران در تماس باشید 

مدارک مالی:

سند ملک و یا زمین

گردش حساب سه ماهه وتمکن مالی 

فیش حقوقی 

متاسفانه بسیاری از دوستان پرونده را خراب میکنند در صورتی که چیدمان پرونده اگاهانه و بدرستی صورت گیردو نقصی در ارائه مدارک نباشد درصد ویزا دهی بسیار بالا میرود و شانس خود را از دست میدهند . پرونده هایی بوده که متاسفانه با یک اشتباه یک کوتاهی وگپ در پرونده رفیوز شده اند . پس از گرفتن مشاوره و جمع اوری مدارک به دفتر یزدانگشت سفیران مراجعه کنید وکار را دیگر به ما بسپارید . از صفر تا صد اخذ ویزا کانادا را برای شما انجام میدهیم وبالاترین شانس دریافت ویزا را به شما خواهیم داد .

دارالترجمه یزدان گشت سفیران درکوتاهترین زمان و با دقت ترجمه مورد نظر را با نرخ مصوب انجام داده و پروسه ثبت نام اغاز میشود . زمان خدمات ثبت نام حدود یک هفته طول میکشد ومتقاضی پس از دریافت برگه بیومتریک و تعیین دقیق وقت سفارت کانادا به کشور مورد نظر سفر کرده . کارگزاران ما در فرودگاه منتظر متقاضیان هستند تا ترانسفر فرودگاهی را انجام دهند

کارگزاران یزدان گشت سفیران در کشور ترکیه. ارمنستان. امارات. منتظر شما هستند .

مرکز تخصصی وقت سفارت ویزا

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یزدان گشت سفیران

دریافت ویزا مولتی کانادا میتوان در طی اعتبار ویزای کانادا به دفعات به کشور کانادا سفر نمود. از خدمات یزدان گشت سفیران عبارتند از: اخذ ویزای کانادا (ویزای مولتی ۵ ساله)، ویزای توریستی و پذیرش تحصیلی کانادا خدمات ویزای کانادا از جمله پیکاپ ویزا کانادا – وقت سفارت کانادا – مشاوره رایگان اخذ ویزا شینگن و انجام کلیه خدمات آن تعیین وقت سفارت شینگن ویزای ایتالیا – پذیرش تحصیلی ایتالیا تعیین وقت سفارت انگلیس در تهران تعیین وقت سفارت آمریکا برگزارکننده تورهای خارجی از جمله تورهای ویژه، نمایشگاهی و تخصصی همچنین دارنده اولین مجوز رسمی حمل پاسپورت یا پیکاپ ویزا می باشد. رزرواسیون پرواز و هتل با نرخ دولتی، صدور بیمه مسافرتی و همچنین ترجمه مدارک از دیگر خدمات آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران می باشد و شما عزیزان از صفر تا صد خدمات را به ما میتوانید بسپارید و با خیال راحت منتظر انجام آن ها در سریع ترین زمان ممکن بمانید ….. یزدان گشت سفیران با شعار « یک اتفاق ساده اما زیبا…!:» یک اتفاق زیبا را به سادگی به سرانجام میرساند . هدف تیم یزدان گشت سفیران رضایت و آسایش شما عزیزان در پناه یزدان است. با ما سفر کنید و در لحظه زندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر شماره تماس بگیرید : ۴۱۴۵۴-۰۲۱

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی