اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904014379513768

تخفیف 60 درصدی محصولات آرایشی و پوست خانومی در جشنواره روز دختر

کد: 139904014379513768

https://bit.ly/2zOPJCI

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی خانومی که مرجع فروش لوازم آرایشی بهداشتی است، به مناسبت روز دختر، محصولات خود را با تخفیف‌های باورنکردنی عرضه می‌کند. یکی دیگر از بخش‌های این جشنواره، مسابقه اینستاگرامی در صفحه این شرکت است.

تخفیف 60 درصدی محصولات آرایشی و پوست خانومی در جشنواره روز دختر
تخفیف 60 درصدی محصولات آرایشی و پوست خانومی در جشنواره روز دختر

جشنواره روز دختر خانومی از ۲ تا ۶ تیر ماه برگزار می‌شود و محصولات این فروشگاه در دسته‌بندی‌های مختلف آرایشی، مراقبت پوست، مراقبت مو، بهداشتی و شوینده، عطر و رایحه و …  تا ۶۰ درصد تخفیف خواهند داشت.
روز اول ذی‌القعده که مصادف است با روز تولد حضرت معصومه (س)، در ایران، روز دختر نامگذاری شده است. روز دختر در سال ۱۳۹۹ مصادف است با سه‌شنبه ۳ تیر و جشنواره بزرگ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی نیز از یک روز قبل از روز دختر آغاز می‌شود و تا سه روز بعد از آن ادامه خواهد داشت.
خانومی نماینده رسمی ۲۵۰ برند ایرانی و بین‌المللی است که از این میان می‌توان به الارو، فریمن، بایودرما، ایگو، اوریاژ، گلدن رز، شون، سینره، پریم، هیدرودرم، سی گل، نوت و اچ اس اشاره کرد. تنوع در ارائه محصول و تضمین اصالت از سوی فروشگاه اینترنتی خانومی، ضمن پوشش دادن سلیقه‌ متنوع مشتریان لوازم بهداشتی و آرایشی از نظر اقتصادی نیز منافع آنان را تأمین خواهد کرد. 
فروشگاه اینترنتی خانومی، معتبرترین مرجع خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با مجوزهای لازم و با فروش مستقیم از برندهای تولیدکننده یا واردکننده در ایران است که در طی ۷ سال از شروع فعالیت خود توانسته نقش مهمی در عرضه‌ی مستقیم محصولات قانونی (غیر قاچاق) و با کیفیت در سراسر ایران داشته باشد.
پس از جشنواره‌های متعددی که خانومی در طی این چند سال برگزار کرده تا خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را برای تمامی بانوان سرزمینمان آسان کند، این فروشگاه تصمیم گرفته تا برای گرامیداشت روز دختر و یادآوری ارزش و جایگاه دختران سرزمینمان، این جشنواره را اجرا کند تا بانوان علاوه بر خرید تمامی محصولات تا 60 درصد تخفیف، شانس خود و دوستانشان را برای برنده شدن محصولی که دوست دارند، امتحان کنند.
در جشنواره امسال علاوه‌بر تخفیف‌های اعجاب‌انگیز، در آخرین روز جشنواره، برنده هدیه خانومی پس از قرعه‌کشی مشخص می‌شود. در مسابقه اینستاگرامی خانومی، در طول جشنواره، کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه این فروشگاه در اینستاگرام به آدرس @khanoumi_shop ، با نوشتن نام محصول مورد نظر خود و منشن کردن یکی از دوستانشان در زیر پستی که اعلام خواهد شد، در قرعه کشی خانومی شرکت کنند و هر دو (شخصی که نظر گذاشته و کسی که منشن شده) برنده آن محصول شوند.

در فروشگاه اینترنتی خانومی تمامی اطلاعات شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و نحوه‌ مصرف، همراه با جزئیات ذکر شده است تا مشتریان با آگاهی کامل و اطلاعات کافی از محصول بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
اگر قصد دارید محصولات زیبایی مانند کرم‌پودر، سایه چشم ، رژلب، کانسیلر و … را با تخفیف ویژه خریداری کنید، فرصت را غنیمت بشمارید و به وب سایت خانومی مراجعه کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانومی

ما بر این باوریم که هر زنی، باید به خاطر خودش و بیش از هر چیز به خاطر خودش، از سلامتی و زیبایی وجود خود مراقبت کند، خود را همان‌گونه که هست دوست بدارد و سرزنده و با نشاط باشد. خانومی اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با بهره گیری از پرسنل کارآزموده، جوان و با نشاط فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. خانومی نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین می شود. خانومی با تنوعی بالغ بر 20 هزار کالای آرایشی بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از مجموعه کاملی از برترین برندهای ایرانی و بین المللی فراهم آورده است و با ارائه تصویر و توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر کالا، ثبت نظرات کاربران و امکان بازگشت کالا، انتخاب را برای مشتری آسان نموده است و روزانه محصولات در بسته بندی های جذاب و زیبا در زمان درخواست شده، برای مشتریان سراسر کشور ارسال می شود. ما در تمامی قدم های انتخاب درست کالا و خرید تا اطمینان از صحت کالای دریافت شده و کسب رضایت مشتری، در کنار شما هستیم و امور مشتریان خانومی همواره آماده پاسخگویی و رفع مشکلات همراهان خود است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها