اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035542213768

با فرارسیدن روز سوم آذر و آغاز حراجمعه

جمعه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

کد: 140009035542213768

https://bit.ly/3p2BMXg

، تهران , (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به روز سوم آذر که هر سال هزاران کسب و کار جهانی کالاهای خود را به نازلترین قیمت ممکن به فروش می رسانند، تب «جمعه سیاه» در ایران هم فراگیر شده است.

«حراجمعه  خانومی»، یکی از جدی ترین حراج‌هایی که در جمعه سیاه ایرانی همه ساله صورت می گیرد و طی آن در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه اینترنتی «خانومی» چوب حراج واقعی به محصولاتی از 250 برند معتبر ایرانی و بین المللی می زند. 

حراجمعه، جمعه سیاه یا بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی Black Friday یک رویداد محبوب جهانی است. زمان این رویداد سالیانه روز بعد از عید شکرگزاری در آمریکا و هم زمان با آخرین جمعه ماه نوامبر است. در این رویداد، فروشگاه‌های مختلف با حراج‌های سالیانه کم نظیر درهای خود را به روی خریداران باز می کنند. مشاهده شده است که بسیاری از خریداران پشت در فروشگاه‌ها شب را سپری می کنند تا در اولین ساعت کار فروشگاه به کالاهای تخفیف دار بیشتری دسترسی داشته باشند.

در ایران هم بسیاری از خانم‌ها پشت کامپیوترها نشسته و یا گوشی در دست، منتظر رسیدن رویداد حراجمعه خانومی هستند تا وارد فروشگاه اینترنتی خانومی شده و با تخفیف‌هایی که حتی به 70 درصد هم می رسد محصولات آرایشی بهداشتی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

آن چنان که مدیران فروشگاه اینترنتی خانومی اطلاع داده اند، این مجموعه با تقویت زیرساخت‌های خود در حال آماده شدن است تا در پاسخ به استقبال بی نظیر و لحظه شماری مشتریان پرشمار این برند، در روز جمعه سوم آذر با قدرت و آمادگی به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته به برگزاری این رویداد و حراج باشکوه بپردازد.

جمعه سیاه خانومی روزی است سراسر خوشحالی و تجربه‌های ارزشمند برای خانم‌های ایرانی به ارمغان می آورد تا با بهره مندی از بزرگترین تخفیف‌های سالانه بر محصولات اصل صدها برند معتبر سبد محصولات آرایشی خود را تکمیل کرده و بر کیفیت و کمیت آن اضافه کنند.

استقبال از حراج تخصصی خانومی که در حوزه محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبت مو و عطر است، به اندازه ای است که طبق تجربه‌های قبلی انتظار افزایش فروش به میزان زیاد، می رود که هماهنگی و کار بسیار فشرده ای را می طلبد.

در این روز بین 25 تا 70 درصد تخفیف برای محصولات بیش از 250 برند در فروشگاه خانومی اعمال می شود

تاریخ تحول خرید اینترنتی

وقتی که فروشگاه‌های اینترنتی وارد عرصه حیات اجتماعی شدند، سادگی خرید، سهولت دسترسی به محصولات، عدم نیاز به صرف وقت و انرژی و گشت و گذارهای طاقت فرسا در میان فروشگاه‌های مختلف و سرک کشیدن به ویترین‌ها و قفسه‌های فروشگاهی، برخی از جذابیت‌های بی شمار فروشگاه‌های اینترنتی بود که باعث شد خیلی سریع این شیوه خرید، جایگاه خود را در سبک زندگی مردم باز کند تا جایی که مراسم و رویدادهای فروشگاه‌های فیزیکی از جمله جمعه سیاه به یکی از رویدادهای سالیانه فروشگاه‌های اینترنتی هم تبدیل شد.

حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی با تنوع زیاد کالا، محصولات و برندها و کالاها رنگارنگ که چشم هر بیننده را خیره می‌کند، از جمله موفق ترین حوزه‌هایی بود که توانست تجربه فروش اینترنتی را به شکل بسیار گسترده ای داشته باشد.

البته از میان تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را در سال‌های اخیر آغاز کرده اند، معدودی از آنها واقعا موفق به جلب نظر خیل مشتریان شده و به برند محبوبی در زمینه فروش تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شدند.

فروشگاه اینترنتی خانومی، برندی موفق و حرفه ای

فروشگاه اینترنتی حرفه ای و تخصصی خانومی که با عرضه بهترین برند‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن اصل و خلق مجموعه ای از ارزشهای مورد نیاز مشتریان، توانست به یکی از بهترین فروشگان‌های فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی تبدیل شود.

خریداران می‌توانند از میان مجموعه بسیار کاملی از کالاهای مختلف و متعلق به برندهای گوناگون داخلی و خارجی، در کنار پیشنهادها، قیمت‌های فصلی، تخفیف‌های جذاب و سایر امکانات حرفه ای اقدام به خرید کرده و در کمترین زمان ممکن محصول خود در منزل دریافت کنند.

برای فروشندگان حرفه ای، کامل بودن قفسه محصولات از نظر تنوع و برند‌ها یکی از مهم ترین رکن‌های موفقیت است. نگاهی به کلکسیون کامل فروشگاه اینترنتی خانومی که تقریبا تمام برند‌های رایج در کشور را تحت پوشش خود دارد نشان می‌دهد که دلیل موفقیت این برند فروشگاهی خوشنام در چیست؟

در فروشگاه اینترنتی خانومی علاوه بر درج تصاویر متعدد از جهات مختلف و اطلاعات بسیار دقیق و کامل از تمام کالاها، کیفیت ارائه خدمات و اطلاع رسانی‌ها، از فروش‌های حضوری هم به مراتب بیشتر است. چون در این فروشگاه مقایسه کالاها با یکدیگر تقریبا بدون محدودیت امکان پذیر است.

فروشگاه خانومی و ارتباط با برند‌های معتبر

یکی از رموز موفقیت و نقاط قوت فروشندگانی که در یک رشته خاص به فعالیت اشتغال دارند، ارتباط گسترده با برند‌ها و شرکت‌های تولید کننده محصول است. مجموعه حرفه ای خانومی هم به خاطر سوابق درخشان در بازار لوازم آرایشی و هم به خاطر استقبال گسترده خریداران، ارتباط تنگاتنگی با تمام برند‌های داخلی و بسیاری از برندهای خارجی محصولات بهداشتی و آرایشی دارد. به این خاطر در صفحات مختلف این فروشگاه تقریبا می‌توان اسم تمام برند‌های مطرح را مشاهده و اقدام به خرید از تولیدات آن‌ها کرد.

داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی و مراقبتی در داخل و خارج از کشور که موجودی خانومی را به شدت بالا می‌برد یکی از عمده ترین نقاط قوت این فروشگاه است. ارتباط با تمامی این برند‌ها مستقیم و بی واسطه است. نکته ای که ابتکار عمل خانومی را در کنترل کیفیت و مواردی چون اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای محصول و سایر فاکتورهای سلامت بالا می‌برد. به این ترتیب روزانه تعداد زیادی از کالاهای درخواستی مشتریان با بسته بندی‌های بسیار مناسب به دست خانوارهای ایرانی در سراسر کشور می‌رسد.

 تاریخچه فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان یکی از مجموعه‌های حرفه ای در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، فعالیت حرفه ای خود را از سال 1392 به عنوان اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و عطر، آغاز کرد.

این مجموعه با لحاظ کردن استانداردهای کیفی، از نظر فروش محصول، شیوه و روش‌های ارسال و ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش، خیلی زود توانست نظر طیف گسترده ای از مخاطبین بازار و صاحبان برند‌های مختلف را جلب کند.

این موفقیت باعث شد موجودی این فروشگاه با رشد بسیار کم نظیری در زمینه کالاهای آرایشی و بهداشتی، که عمدتاً بدون واسطه از تولید کنندگان دریافت می‌شود، روبه رو شود که قدرت انتخاب فوق العاده ای را به مشتریان ارائه می‌کند.

طبیعی است که این مجموعه، در به کارگیری و آموزش پرسنلی که این فروشگاه را هدایت می‌کنند، نهایت کیفیت و سخت گیری‌ را به عمل آورده است که محصول عمل تیم فروشگاه خانومی در کوتاه مدت توانسته است نظر مشتریان را در حد بالایی جلب نماید.

تأکید بر کنترل‌های بهداشتی

یکی از نکاتی که تیم خانومی در حوزه سلامت محصول بر آن تأکید می‌ورزد لزوم عرضه پروانه بهداشتی ورود یا ساخت کالا از وزارت بهداشت است که باید روی تمام کالاها نصب شده باشد. به این خاطر همه وارد کنندگان و تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی که قصد همکاری با خانومی را دارند ملزم به رعایت این اصل هستند. در صورتی که محصولی استثنائا این پروانه را نداشته باشد، تعویض بی قید و شرط آن وظیفه ای است که خانومی برای خود قرار داده است.

چه محصولاتی را می‌شود در خانومی خرید؟

 در فروشگاه اینترنتی خانومی طیف رنگارنگ و گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی در اختیار بانوان ایرانی است که از نظر کیفیت و اصالت کالا همگی تضمین شده هستند. این محصولات در گروه‌های مختلفی در سایت خانومی دسته بندی شده اند که دسترسی به هر محصول را بسیار ساده می‌کند.

خریدار می‌تواند در صورتی که تمایل ندارد در سایت به گردش بپردازد، با پی گیری دسته بندی‌های اعمال شده فورا به محصول خاص مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و در عرض چند دقیقه از میان 45 هزار محصول ارائه شده از 250 برند خوشنام، فرایند خرید خود را کامل کند.

برندهای معتبری چون لافارر، کالیستا، سریتا، شون، نئودرم، لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، بیو، بیودرما، نوروا، ویشی، لیراک و... فقط بخشی از برند‌هایی هستند که محصولات آن‌ها را در فروشگاه خانومی با تضمین اصالت می توان خریداری کرد.

مرکز پردازشی حرفه ای

در میان فروشگاه‌های اینترنتی، بویژه فروشگاه‌های تخصصی، خانومی یکی از حرفه ای ترین و وسیع ترین مراکز پردازش کالا را در اختیار دارد.

مرکز پردازش خانومی، در 6000 متر مربع هر روز، با اتکا به اتوماسیون پیشرفته، از میان هزاران کالای عرضه شده، سفارش‌های ثبت شده مشتریان را به دقت و وسواس بالایی، آماده سازی کرده و برای مشتریان ارسال می کند. موفقیت 99 درصدی سفارشات ارسالی نشانه عملکرد حرفه ای این تیم است.

حراجمعه و آزمایش دیگر بار مرکز پردازش

به نظر می رسد با رسیدن به روز سوم آذرماه و آغاز حراج سالیانه فروشگاه اینترنتی خانومی که از آن با عنوان «حراجمعه» یاد می شود، یک بار دیگر مرکز پردازش این مجموعه ضمن مواجه شدن با سیل سفارش‌هایی که با استفاده از قیمت‌های استثنایی ثبت شده اند، با چالش عملیات سنگین پردازش و ارسال چندین برابری در بوته آزمایش قرار خواهد گرفت. با توجه به فرایند اتوماسیون و ساختار حرفه ای مرکز پردازش خانومی قطعا این مجموعه حراج بزرگ سالیانه «جمعه سیاه» یا «حراجمعه» را به موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

برند محبوب خانومی

تمام فاکتورهای پیش گفته باعث شده است که خانومی از دید کاربران و مشتریان ایرانی یکی از محبوب ترین برند‌های فروشگاهی اینترنتی در ایران به شمار رود. این برند در جشنواره برند محبوب (بزرگترین نظرسنجی مردمی درباره برند‌های محبوب)، تندیس زرین بهترین برند از دید مصرف کنندگان را در سال 1398 از آن خود کرد.

وب سایت خانومی

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه خانومی و ثبت سفارش‌های خود به مناسبت «جمعه سیاه» و حراج سالیانه خانومی (حراجمعه) می‌توانند به نشانی https://www.khanoumi.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانومی

ما بر این باوریم که هر زنی، باید به خاطر خودش و بیش از هر چیز به خاطر خودش، از سلامتی و زیبایی وجود خود مراقبت کند، خود را همان‌گونه که هست دوست بدارد و سرزنده و با نشاط باشد. خانومی اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با بهره گیری از پرسنل کارآزموده، جوان و با نشاط فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. خانومی نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین می شود. خانومی با تنوعی بالغ بر 20 هزار کالای آرایشی بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از مجموعه کاملی از برترین برندهای ایرانی و بین المللی فراهم آورده است و با ارائه تصویر و توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر کالا، ثبت نظرات کاربران و امکان بازگشت کالا، انتخاب را برای مشتری آسان نموده است و روزانه محصولات در بسته بندی های جذاب و زیبا در زمان درخواست شده، برای مشتریان سراسر کشور ارسال می شود. ما در تمامی قدم های انتخاب درست کالا و خرید تا اطمینان از صحت کالای دریافت شده و کسب رضایت مشتری، در کنار شما هستیم و امور مشتریان خانومی همواره آماده پاسخگویی و رفع مشکلات همراهان خود است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف