اطلاعات تماس
  • 05131776 093631*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904084397211379

راهنمای خرید هاست از ایران سرور و راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی

کد: 139904084397211379

https://bit.ly/2Zt1uaD

، (اخبار رسمی): امروزه که در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات زندگی می‌کنیم، پایگاه‌های اینترنتی یا همان کسب و کار های اینترنتی، جزو اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی ما برای خرید محصولات، نقد و بررسی و مقایسه محصولات است.

راهنمای خرید هاست از ایران سرور و راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی
خرید هاست از ایران سرور

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، یکی از وب سایت‌هایی است که می‌توانید در آن محصولات مختلف را بررسی کرده و کالایی که نیاز دارید را خریداری کنید. 

اما راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین، چندان ساده نیست و نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق برای دریافت بهترین خروجی است. از انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب مطمئن برای خرید هاست گرفته، تا ثبت و خرید دامنه اینترنتی که تمام این موارد نیازمند انتخاب مناسب است. 

خرید هاست از ایران سرور 

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، انتخاب میزبانی وب مناسب یکی از مواردی است که شما باید هنگام راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به آن دقت کنید. فضای میزبانی وب سایت شما، محل نگهداری فایل‌های سایت است که می‌تواند شامل قالب، فایل های دانلودی و … شود که تمام این موارد روی هاست شما نگهداری می‌شود؛ از طرفی اگر هاست مناسب را انتخاب نکنید و از سرعت و پایداری کمی برخوردار باشد، می‌تواند موجب کندی سرعت شود که برای یک وب سایت اصلا مناسب نیست. 

هاستی که انتخاب می‌کنید باید بسته به CMS و سیستم مدیریت محتوای وب سایت شما باشد و این مورد می‌تواند روی انتخاب هاست شما تاثیر بگذارد، برای مثال اگر قصد دارید از وردپرس (Wordpress) استفاده کنید، بهتر است که از هاست وردپرس ایران سرور استفاده کنید. یا اگر برنامه نویسی وب سایت شما با ASP.NET است، بهتر است از هاست ویندوز ایران سرور استفاده کنید. 

هاست وردپرس ایران سرور

همانطور که اشاره کردیم، خرید هاست از ایران سرور دارای پلن‌های متنوعی است که انتخاب پلن مناسب، نیازمند بررسی دقیق است. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید و قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید، بهتر است که از هاست وردپرس ایران سرور استفاده کنید. هاست‌های وردپرس ایران سرور با بهینه سازی و Caching پیشرفته بهترین سرعت را به کاربران ارائه می‌دهد؛ از طرفی هم با استفاده از هاردهای NVMe و وب سرور LiteSpeed و لایه امنیتی پیشرفته F-Secure و ارائه کنترل پنل دایرکت ادمین، یکی از با کیفیت‌ترین پلن‌های میزبانی در ایران سرور است.

هاست ویندوز ایران سرور

اگر برنامه نویسی سایت شما با یکی از زبان های تحت ویندوز است، بهتر است که از هاست ویندوز ایران سرور برای این مورد استفاده کنید. هاست‌های ویندوزی ایران سرور با کنترل پنل محبوب Plesk به مشتریان ارائه می‌شود تا همواره مشتریان بتوانند بهترین سرعت و پایداری را تجربه کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هاست ویندوزی ایران سرور، سرعت بسیار بالا برای کاربران است. با بکارگیری از سرورهای رده بالا و کانفیگ‌های حرفه‌ای، سرعتی بی‌مانند را روی هاست ویندوزی تجربه می‌کنید.

دیگر مزیت‌های هاست ویندوز ایران سرور

  • تراکم مناسب سرور
  • پشتیبانی 24/7 ایران سرور
  • 14 روز گارانتی بازگشت وجه
  • تحویل آنی

از دیگر مزیت‌های هاست ویندوزی ایران سرور هستند.

هاست ابری ایران سرور 

با رشد روز افزون تکنولوژی، زیرساخت، یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های فناوری‌های آینده است. زیرساخت‌های ابری به نوعی جزوی از آینده وب سایت‌ها است. هاست ابری ایران سرور، با سرعت و پایداری 99 درصد جزو سرویس‌های محبوب ایران سرور است. با خرید هاست ابری از ایران سرور، م‌ توانید وب سایت خود را برای بازدید‌های بالا و استفاده از منابع بالا آماده کنید. 

برخی از مزیت‌های هاست ابری ایران سرور: 

  • هارد NVMe
  • DNS اختصاصی 
  • بازگشت وجه تا 14 روز
  • گواهینامه SSL رایگان

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی پلن‌های خرید هاست از ایران سرور بپردازیم و به شما توضیح دادیم که خدمات میزبانی وب ایران سرور با چه مواردی است. هاست وردپرس، لینوکس، ویندوز و ابری از پرطرفدارترین سرویس‌های میزبانی ایران سرور هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 05131776 093631*****
[نمایش اطلاعات]