اطلاعات تماس
  • 05131776 093631*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294437711379

راهنمای خرید VPS از ایران سرور

کد: 139904294437711379

https://bit.ly/39cpl31

، (اخبار رسمی): یکی از مواردی که همواره برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت ویژه‌ای دارد، میزبانی وب است. سرعتی که به کاربران ارائه می‌کنید و پایداری این ارتباط بین مرورگر و وب سایت شما می‌تواند باعث رضایت کاربران وب سایت‌تان شود. تصور کنید که کاربر شما در حال ثبت کردن یک سفارش از وب سایت اینترنتی شما است.

راهنمای خرید VPS از ایران سرور
سرور مجازی ایران سرور

 اگر تعداد بازدید کنندگان بیشتر از حد شود، منابع وب سایت شما کم می‌شود و کاربر شما هنگام ثبت سفارش کالا یا محصول ممکن است که نتواند سفارشش را به درستی ثبت کند. 

سرور مجازی ایران سرور

همانطور که قبل تر گفتیم، اگر وب سایت یا اپلیکیشن شما به مشکل بخورد، ممکن است مشتریان زیادی را از دست دهید. بسیاری از وب سایت‌هایی که هم‌اکنون در سطح وب موجود است، روی هاست‌های اشتراکی میزبانی میشود که این مورد میتواند باعث شود تا وب سایتها یا اپلیکیشنهایی که به رشد متوسطی از بازدید کننده رسیدند، دچار کمبود منابع اختصاص داده شده شوند و رفته رفته مشتریان‌شان را از دست بدهند. سرورهای مجازی ایران سرور، یکی از راهکارهایی است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

سرور را اگر بخواهیم به صورت کلی تعریف کنیم، می‌توانیم آن را به کامپیوتری تشبیه کنیم که 24 ساعته روشن است و شما با استفاده از اینترنت به آن دسترسی دارید. نرم افزارهایی همچون Remote Desktop که میتوانید با استفاده از آن به سرورهای ویندوزی دسترسی داشته باشید. به طور کلی کسب و کار های اینترنتی زمانی که نیاز به منابع بیشتری داشته باشند و منابع هاست‌های اشتراکی برای آن‌ها مناسب نباشند، سرور های مجازی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. این سرورها می‌توانند باعث بهتر شدن سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران شما شود. 

برخی از مزیت‌های سرور مجازی را اگر بخواهیم شرح دهیم می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: 

  • سرعت بالاتر نسبت به هاست 
  • استفاده از منابعی که مخصوص شما ایزوله شده است
  • پایداری و آپتایم 99 درصد سرورها
  • میزبانی ایمیل

و کاربردها و مزیت‌های دیگری که هنگام کار با این سرورها با آن‌ها آشنا می‌شوید. 

خرید VPS از ایران سرور

برای بسیاری از کاربران این سوال به وجود می‌آید که چگونه می‌توانند بدون دردسر سرور مجازی یا وی‌پی‌اس خریداری کنند. در پاسخ باید بگوییم که شما ابتدا باید پلنی را که مد نظرتان است را انتخاب کنید. پس از اینکه پلن را انتخاب کردید، باید انتخاب کنید که چه سیستم عاملی برای سرور شما نصب شود، برای مثال اگر وب سایت شما وردپرسی است و یا وب سایتی دارید که از زبان PHP استفاده می‌کند و قصد دارید که از پایگاه داده MYSQL و PHPMyAdmin استفاده کنید، بهتر است که سیستم عامل شما لینوکس باشد و یا اگر قصد دارید که سرور ویندوزی داشته باشید، می‌توانید درخواست کنید که VPS شما سیستم عامل ویندوز سرور (Windows Server) داشته باشد. 

پس از اینکه سیستم عامل را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب افزودنی‌هایی مثل لایسنس‌های دایرکت ادمین و سی پنل است تا روی سرور شما نصب شود و بتوانید وب سایت یا اپلیکیشن‌تان را روی آن میزبانی کنید. 

سرور مجازی ویندوز ایران سرور

سرور مجازی ویندوز ایران سرور، از دیگر خدمات وب سایت ایران سرور است. ایران سرور دارای 18 سال سابقه در ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه و خدمات هاستینگ است. اگر وب سایت یا برنامه شما با زبان‌های تحت ویندوز همچون ASP.Net نوشته شده است و یا از سیستم مدیریت محتوای DNN یا (DotnetNuke) استفاده می‌کنید، می‌توانید سرور مجازی ویندوزی خریداری کنید تا وب سایتتان را روی آن میزبانی کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 05131776 093631*****
[نمایش اطلاعات]