اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104401713112

راه های کاهش استرس در باربری و اسباب کشی

کد: 139904104401713112

https://bit.ly/31L0hyz

، تهران , (اخبار رسمی): در جابجایی و اسباب کشی استرس زیادی را باید تحمل کرد. برای کنترل این استرس روش هایی وجود دارد که در این مقاله برایتان گفته می شود.

راه های کاهش استرس در باربری و اسباب کشی
راه های کاهش استرس در باربری و اسباب کشی

روش ها و راه حل هایی برای کنترل استرس ناشی از اسباب کشی

اسباب کشی معمولا کار استرس زا و نگران کننده ای می باشد اما شما باید جوری برنامه ریزی و رفتار کنید که بتوانید استرس هایی که هنگام اسباب کشی به سراغتان می آید را مهار کنید. یادگرفتن و استفاده از روش هایی که می تواند استرس های شما را مهار کند بهترین کار است. در ادامه این مقاله به معرفی روش های کنترل استرس خواهیم پرداخت.

روش ها و راه حل هایی برای کنترل استرس ناشی از اسباب کشی 

1- پاکسازی کنید.

بهم ریختگی می تواند یکی از عوامل مهم در تولید استرس باشد. پس سعی کنید تمام وسایلی که بدر نمی خورد را برزید دور و مابقی وسایل ارزشمندی که برای شما دیگر کارآیی ندارد را بفروشید.

روش پاکسازی یکی از مراحل مهم در اسباب کشی است که علاوه بر اینکه باعث می شود جای شما برای اسباب کشی باز شود باعث می شود از استرس های شما نیز برای جابجایی این همه وسیله بکاهد.

2- برنامه ریزی کنید.

بدون برنامه ریزی شروع به بسته بندی لوازم منزل خود نکنید.

بهترین روش بسته بندی این است که این کار را اتاق به اتاق انجام دهید. به عنوان مثال همه لوازم اتاق خواب را جمع کنید سپس به سراغ آشپزخانه بروید.

جمع کردن لوازم ضروری مانند لباس زیر تمیز، حوله، جوراب، مسواک و... را به آخرین روز بسته بندی موکول کنید. بهتر است این وسایل را جدا در یک کوله پشتی یا چمدان بسته بندی کنید که بعد از رسیدن به منزل جدید نگران پیدا کردن لوازم ضروری خود باشید.

3- جعبه های مناسب اسباب کشی تهیه کنید.

تهیه جعبه های مناسب اسباب کشی باعث می شود تمام وسایل را به طور مرتب و کامل بسته بندی کنید و بهم ریختگی را به حداقل برسانید .همچنین بودن جعبه به اندازه نیازتان باعث میشود دچار استرس و نگرانی از نبود جعبه در هنگام بسته بندی نشوید .

4- لوازم با ارزش خود را خودتان جابجا کنید.

قطعا جابجایی برخی از لوازم باارزش در هنگام اسباب کشی ممکن است شما را دچار استرس و نگرانی کند. یا نگران گم شدن این وسایل از قبیل : پاسپورت، سندهای املاک و ... باشید. بهتر است این وسایل را در یک جعبه یا کارتن بسته بندی کنید، در یک محل امن قرار دهید و سپس با ماشین شخصی خود جابجا کنید.

5- زمان مشخصی را در نظر بگیرید.

این موضوع بسیار استرس آور است که می دانید باید راس ساعت 9 صبح اثاث کشی را آغار کنید و ساعت 14 نیز حتما آپارتمان قبلی را به صاحب خانه تحویل دهید.با ایجاد یک محدوده زمانی مناسب برای خود می توانید این استرس را از بین ببرید. منظور این است که اگر قرار است در چهارشنبه ظهر خانه خود را تحویل دهید بهتر است اسباب کشی را روز سه شنبه انجام دهید.

6- اسباب کشی را به یک شرکت باربری مطمئن بسپارید.

بهترین کار برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از اسباب کشی واگذار کردن اسباب کشی به شرکت هایی باربری مطمئن می باشد. می توانید از شرکت های باربری تهران که دارای شعبه در مناطق مختلف تهران هستند برای این منظور استفاده کنید و از خدمات متنوع آنان استفاده نمایید.

شرکت باربری اتوبار به دلیل داشتن چندین دهه تجربه در زمینه اسباب کشی و استفاده از بهترین نیروها برای انجام بسته بندی، باربری به شهرستان یا تهران، روند اسباب کشی شما را بسیار مطمئن و سریع به انجام خواهند رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتوبار تهران آتی بار

اتوبار ،باربری آتی بار با یک ده تجربه درخشان و تخصص در ارائه خدمات باربری درون شهری و برون شهری وحمل ونقل بین المللی با تیمی متخصص و آموزش دیده به صورت شبانه روزی از صفر تا ۱۰۰ کار در خدمت شما عزیزان می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | شهر و جامعه