اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294440013112

روش صحیح و اصولی چیدمان منزل بعد از اسباب کشی

کد: 139904294440013112

https://bit.ly/3hkEKkM

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد دارید بزودی اسباب کشی کنید، بهتر است نحوه چیدمان بار بعد از اسباب کشی را مانند نحوه چیدمان بار هنگام اسباب کشی جدی بگیرد.

روش صحیح و اصولی چیدمان منزل بعد از اسباب کشی
روش صحیح و اصولی چیدمان منزل بعد از اسباب کشی

یکی از کارهایی که همیشه با دردسر زیادی همراه است، اسباب کشی است. زمانی که اسمی از اسباب کشی به میان می آید، هیچ کس دوست ندارد لحظات بسته بندی لوازم، حمل بار منزل ، چیدمان وسایل هنگام اسباب کشی و حتی زمان باز کردن وسایل در منزل جدید را حتی مرور کند و  ب یاد بیاورد. علت اصلی این امر رنجی است که اغلب مواقع افراد از این جابه جایی های طاقت فرسا بدوش می کشند.

مراحل چیدمان منزل بعد از اسباب کشی

به نظر می رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب کشی تمامی ندارد. بعد از مرحله پراسترس و خسته کننده جابه جایی و رسیدن به خانه جدید، اگر دوست دارید هرچه سریع تر و راحت تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید از روش زیر استفاده کنید.

1- هر کارتن در جای مربوط به خودش

زمان بسته بندی وسایل، محتویات جعبه ها را با برچسب مشخص کنید و علاوه بر این روی هر جعبه بنویسید مربوط به کدام بخش از خانه است ؛ برای مثال جعبه ای که ظروف را در آن گذاشته اید را با نام آشپزخانه مشخص کنید. این کار برای باز کردن وسایل، کمک زیادی می کند، به این صورت که جعبه های هر فضا را در آن فضا قرار می دهید و از بهم ریختگی و سردرگمی جلوگیری می کنید.

2- راه اندازی وسایل ضروری

قبل از شروع به چیدمان اسباب و وسایل، مهم ترین وسایل خانه را که شامل یخچال، گاز، تلفن و... می شود، را راه بیاندازید و وسایل گرمایشی و سرمایشی را نیز متناسب با فصل تنظیم کنید.

3- شروع از آشپزخانه

بهتر است زودتر از هر فضایی آشپزخانه چیده شود، سپس به چیدمان مابقی اتاق ها بروید . زیرا سخت ترین و طولانی ترین بخش خانه آشپزخانه است که زمان و انرژی بسیاری میخواهد.

4- اصلی ها را بچینید جزئی ها را بزارید واسه بعد

 ابتدا مبلمان ، میز تلویزیون و تخت خواب ها را در جایی که برایشان از قبل تعیین کرده اید قرار دهید و جعبه های وسایل جزئی را در گوشه ای از اتاق قرار دهید تا به موقع سراغشان بروید.

5- چیدمان وسایل تزئینی

بعد از چیدن همه لوازم کلی منزل می توانید حال سراغ لوازم جزئی تر مثل لوازم تزئینی ، گل و گیاه، تابلوها، ساعت دیواری و امثال آن بروید.

نکته: دقت داشته باشید تا جایی که امکان پذیر است تا تمام نشدن فرآیند چیدمان بار بعد از اسباب کشی، اجازه ندهید که بچه ها وارد منزل جدید شوند. 

حال وقت آن رسیده با آسودگی خاطر در منزل جدید خود استراحت نمایید و چون قبلا هم سیستم گرمایشی و سرمایشی را فعال نموده اید، قطعا منزل شما برای استراحت آماده است.

شرکت حمل و نقل و باربری تهران آتی بار با داشتن تجربه کافی و با داشتن تجربه کافی در زمینه اثاث کشی منزل امور اسباب کشی و حمل بار را به صورت تخصصی انجام می دهد و کلیه مراحل از بسته بندی تا چیدمان را به صورت کاملا تخصصی برای شما با کارگر اسباب کشی متخصص اجرا می سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتوبار تهران آتی بار

اتوبار ،باربری آتی بار با یک ده تجربه درخشان و تخصص در ارائه خدمات باربری درون شهری و برون شهری وحمل ونقل بین المللی با تیمی متخصص و آموزش دیده به صورت شبانه روزی از صفر تا ۱۰۰ کار در خدمت شما عزیزان می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]