اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904154410413711

معرفی محلول های ضد عفونی کننده

بهتری محلول های ضد عفونی کننده کدام ها هستند؟

کد: 139904154410413711

https://bit.ly/3eo16zX

، تهران , (اخبار رسمی): پوست دست منبع آلودگی محسوب می شود. بهترین محصول ضد عفونی حاوی مقدار مناسب الکل است. بهترین ترکیب شامل شصت تا هفتاد درصد الکل است که در مقابله با ویروس ها و میکروب ها کارایی بالایی دارد. مواد ضد عفونی کننده بسته به کاربرد آنها ممکن است حاوی چند نوع از ترکیبات الکلی باشند.

بهتری محلول های ضد عفونی کننده کدام ها هستند ؟
بهترین محلول ضد عفونی کنند

یک ضد عفونی کننده یا گندزدای ایده آل در کنترل عفونت نقش مهمی دارد. محلول های ضد عفونی بر پایه الکل به دلیل سرعت بالای استفاده و عدم صدمه به پوست از کارایی بالایی برخوردار هستند

محلول ضدعفونی کننده استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ در تمام فصول سال عوامل بیماری زا و بیماری های همه گیر سلامت پوست را تهدید می کند. برای جلوگیری از انتقال باکتری و ویروس و آلودگی های محیطی استفاده از محلول های ضد عفونی کننده اجتناب ناپذیر شده است.

محلول ضد عفونی کننده با اثر نابودی میکروارگانیسم های بیماری زای پوست امروزه طرفداران بسیاری دارد. احتیاط لازم این است که همیشه محصول مناسب و سازگار با پوست خود به همراه داشته باشید. پیشنهاد می کنیم در فروشگاه های تجهیزات پزشکی به دنبال محصولات ضد عفونی کننده برتر و باکیفیت استاندارد باشید. 

محلول ضد عفونی استاندارد در خرید تجهیزات پزشکی مهم ترین مبحث استاندارد بودن ملزومات پزشکی است. در خرید مواد ضد عفونی کننده هم مبحث استاندارد کیفی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتخاب نوع مناسبی از محصول دقت بیشتری داشته باشید. امروزه با مصرف بالای این محصول انتخاب یک ضد عفونی کننده موثر بسیار حائز اهمیت است.

پوست دست منبع آلودگی محسوب می شود. بهترین محصول ضد عفونی حاوی مقدار مناسب الکل است. بهترین ترکیب شامل شصت تا هفتاد درصد الکل است که در مقابله با ویروس ها و میکروب ها کارایی بالایی دارد. مواد ضد عفونی کننده بسته به کاربرد آنها ممکن است حاوی چند نوع از ترکیبات الکلی باشند.

ویژگی های محلول ضد عفونی کننده استاندارد یک ضد عفونی کننده یا گندزدای ایده آل در کنترل عفونت نقش مهمی دارد. محلول های ضد عفونی بر پایه الکل به دلیل سرعت بالای استفاده و عدم صدمه به پوست از کارایی بالایی برخوردار هستند. انتخاب این محصولات به دلیل اینکه تاثیر منفی بر پوست ندارند و حساسیت چندانی ایجاد نمی کنند؛ افزایش چشمگیری داشته است.

اثر فوری

ضد عفونی کننده قوی باید سریع الاثر باشد؛ یعنی در کمترین زمان ممکن میکروارگانیسم های بیماری زا را از بین ببرد. از یک محلول قوی انتظار می رود که با آغشته کردن مقدار مناسبی روی سطح پوست در کمتر از سی ثانیه تا مدت زمان خشک شدن پوست اثر ضد میکروبی خود را انجام کند. 

جلوگیری از خشکی پوست کادر پزشکی، افراد شاغل یا کسانی که در طول روز مجبور هستند، به دفعات زیاد از محلول استفاده کنند، دچار خشکی پوست می شوند. یکی از ویژگی های مهم این است که مواد نرم کننده پوست در ترکیب محلول استفاده شود و عوارض ناشی از خشکی پوست را نداشته باشد. برخی از این مواد نرم کننده طبیعی عبارت از گلیسیرین، آلوئه ورا، گلیسرول و غیره است.

عدم حساسیت پوستی یکی از نکات مهم در خرید لوازم پزشکی فرمول به کار رفته در محصولاتی است که برای پوست خود استفاده می کنیم. محلول ها باید دارای حداقل تحریک پوستی باشند. با توجه به مقدار بالای استفاده  احتمال می رود که درصد بالایی از این محصولات جذب پوست شوند؛ بنابراین باید فاقد هرگونه مواد سرطان زا باشند. برخی مواد بی کیفیت عوارضی مثل خشکی پوست، قرمزی و خارش به همراه دارند. 

موثر بر طیف وسیع باکتری ها تمامی مواد ضد عفونی علی الخصوص محلول ضد عفونی کننده دست باید طیف وسیعی از باکتری های گرم مثبت و منفی، قارچ ها و انواع ویروس ها را از بین ببرد و علاوه بر این از خشکی و عوارض پوستی دور بمانیم. این محصول باید از فساد، کپک  و رشد میکروب جلوگیری کند.

اثر ضد میکروبی قوی این کالای پزشکی مهم باید محلول در آب بوده و اثر ضد میکروبی قوی داشته باشد. به ترکیبات آن نگاهی بیندازید. سرعت اثربخشی محلول ضد عفونی بالا است. در صورت استفاده باید از انتقال ویروس و باکتری به سطوح جلوگیری کند. علاوه بر قدرت ضدعفونی قدرت پاک کنندگی مناسب نیز دارد.

بوی مطبوع و دلنشین در تهیه و استفاده از محصولات بهداشتی همیشه یک دغدغه مهم وجود دارد. بوی ملایم و مطبوع را برای اکثر محصولات انتظار داریم. یک محلول ضد عفونی کننده استاندارد حاوی افزودنی های ویژه است که علاوه بر حفظ سلامت و رطوبت پوست حس خوبی را به انسان منتقل کند.

بوی مطبوع و دلنشین محلول ضد عفونی کننده یک انتظار و خواسته منطقی از انتخاب محلول ضد عفونی کننده است؛ البته به این نکته توجه داشته باشید که وجود بوی ملایم باید به عنوان خاصیت ثانویه محصول لحاظ شود.

ترکیبات مضر محلولی که انتخاب می کنید، حاوی ترکیبات سرطان زا و مواد سمی و مضر برای پوست نباشد. مطالعه برچسب ضد عفونی کننده برای شناسایی مواد شیمیایی مضر اهمیت دارد. مواد شیمیایی قوی در صورت استفاده طولانی موجب عوارض و آسیب های جدی به بدن می شود.

جهت خرید انواع محلول ضد عفونی کننده می توانید به سایت تجهیزات پزشکی سدان مراجعه و پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید محلول ضد عفونی کننده دلخواه خود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات پزشکی سدان

سدان مد بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در زمینه فروش تجهیزات پزشکی، بعد از پانزده سال تجربه در زمینه تولید، واردات، خرید و فروش لوازم پزشکی، تاسیس و اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت خود به عنوان بزرگترین رفرنس تجهیزات و لوازم پزشکی می باشد، سدان مد با تنوع بالایی از کالاهای پزشک عمومی و تخصصی از قبیل انواع تجهیزات پزشکی ( فشار سنج، تست قند خون، فشار سنج، تست قند خون، فشار سنج، تست قند خون) انواع تجهیزات بیمارستانی، انواع محصولات ارتوپدی، انواع مکملها از جمله اصولی می باشند که برگ برنده سدان مد در رقابت با سایر رقبا بشمار می روند. از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی که سدان مد نمایندگی آنها را برای فروش دارد می توان به محصولات کلوپلاست، نخ جراحی Linx، نخ جراحی SMI، از جمله اصولی می باشند که برگ برنده سدان مد در رقابت با سایر رقبا بشمار می روند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]