اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904174413714584

کابینت روشویی شیک بخرید!

طراحی دکوراسیون با کابینت روشویی

کد: 139904174413714584

https://bit.ly/3e9Twsn

، شهریار , (اخبار رسمی): پیش از اینکه به بررسی موضوع دکوراسیون و تاثیر کابینت روشویی بر آن در این مقاله از سری مقالات تولیدی الگانته کابین بپردازیم، خواهشمندیم به سوالی که از شما همراهان گرامی پرسیده ایم پاسخ دهید؛ آیا تا بحال به نمای سرویس بهداشتی و حمام منزل خود فکر کرده‌اید؟!

کابینت روشویی یک کابینت یا قفسه در حمام یا توالت است که معمولا زیر سینک روشویی یا بالاتر از روشویی قرار میگیرد . کابینت های روشویی از گذشته تاکنون برای نگهداری اقلام آرایشی بهداشتی و دارویی استفاده می شود که هم ازنظر زیبایی وهم از نظر بهداشتی حائز اهمیت است . از این نظر که وسایلی مانند حوله مسواک جعبه کمک های اولیه و … در معرض باکتری ها قرارنگیرند.

کابینت روشویی چه ویژگی هایی دارد

روشویی کابینت های جدید بسیارپیشرفته تر از انواع قدیمی شده اند  و ویژگی هایی از قبیل صوت بلوتوث ،روشنایی محیط ،سوکت های ریش تراش دارند و دارای دستگاه ضد بخار برای آینه هستند . کابین روشویی حمام یا توالت فضاهای کوچک ودنجی هستند که فضای کمی را که میتواند کاملا بلا استفاده باشد را دربر گیرد . اضافه کردن کابینت روشویی به توالت یا حمام باعث ایجاد فضا سازی حداکثری شده و در نتیجه ابزارموردنیاز در حمام و توالت مرتب سرجای خود قرارخواهند گرفت .کابینت روشویی علاوه بر ایجاد فضاسازی ،مکان مناسبی برای نگه داشتن وسایل تزئینی مانند شمع ،مجسمه و گیاهان زینتی کوچک مانند کاکتوس است که  محیط زیبا و آرامش بخشی را فراهم می آورد . ما در بازار می توانیم انواع روشویی کابینتی را در بازار مشاهده نماییم.

رابطه ی کابینت روشویی و دکوراسیون

کابینت روشویی بخشی از فضای حمام یا توالت را به خود اختصاص میدهد که استفاده از آن تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون منزل خواهد داشت . چیدمان منزل و نوع ترکیب رنگ هایی که انتخاب شده اند در این زیبایی بی تاثیر نیست . طرح و وسایل مورد استفاده در دکور یک محیط تاثیر زیادی بر احساسات ، روحیات ، روابط افراد و حتی شغل آنها دارد که نمیتوان از آن  چشم پوشی کرد . برای استفاده از کابین روشویی باید ابتدا به سبک وسایل و طرح و رنگ آنها توجه کرد که با یکدیگر هارمونی داشته باشد . مثلا اگر سبک خانه ای مدرن باشد انتخاب کابینت روشویی با طرح کلاسیک در آن اشتباه است و در آن خانه آشفتگی و بی نظمی به وجود می آید . مورد دیگر انتخاب اندازه روشویی کابینتی است که باید مناسب فضایی که روشویی در ان تعبیه می شود باشد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره تاثیر کابینت روشویی بر دکوراسیون را در مقاله " کابینت روشویی و دکوراسیون " مطالعه کنید.

طراحی دکوراسیون با کابینت روشویی

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الگانته کابین

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل