اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905084465214584

چرا دکوراسیون کارها به کابینت روشویی اهمیت می دهند؟

کد: 139905084465214584

https://bit.ly/3gzSLe4

، شهریار , (اخبار رسمی): رفته رفته دکوراسیون کارها به وجود کابینت روشویی در فضای سرویس بهداشتی اهمیت بیشتری می دهند. در این مطلب به بررسی دلیل این موضوع پرداختیم و به صورت مختصر در مورد مزایای کابینت روشویی پرداخته ایم.

ده سال پیش کابینت روشویی واژه ناشناخته ای بود اما امروزه کابینت روشویی پای ثابت سرویس بداشتی خانه های مدرن شده است. این بار می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا دکوراسیون کارها به کابینت روشویی اهمیت می دهند؟ کابینت روشویی چه مزایایی دارد که دکوراسیون کارها به آن علاقه وافری نشان می دهند.

چرا دکوراسیون کارها به کابینت روشویی اهمیت می دهند؟

در مکالمه عامه مردم ایران بین دستشویی و روشویی تفاوت زیادی وجود ندارد. در فرهنگ ایرانی از قدیم به مکانی که در آن دست و صورت را می شستند دستشویی می گفتند. بعد ها دستشویی مجازی کل از توالت شد. روشویی دقیقا به معنی اصلی و قدیمی دست شویی اشاره دارد یعنی مکانی که دست و صورت را در آن می شوییم.

کابینت روشویی انواع متفاوتی دارد که هر کدام از آن بسته به شرایط و سلیقه متفاوتند. از میان کابینت روشویی ها پی وی سی به دلیل مقاومت در برابر رطوبت طرفدار بیشتری دارد.

حالا که در مورد روشویی بیشتر دانستم باید بدانیم کابینت روشویی چیست؟

نسل شیک روشویی ها چند سالیست وارد ایران شده و جایگاه خود را میان خانه های مدرن پیدا کرده است. روشویی کابینتی اغلب، برخلاف روشویی های قدیمی که چینی بودند از جنس pvc، کورین، کوارتز و سنگ مصنوعی است.

روشویی های کابینتی دارای باکس در اطراف خود هستند که یک نوع جعبه برای نگهداری لوازم بهداشتی کوچک است. فضای کابینتی این نوع روشویی درقیمت زیرین قرار دارد که برای نگهداری حوله و لوازم بهداشتی ضروری کاربرد دارد.

اکنون به بررسی موضوع اصلی می پردازیم؛ چرا دکوراسیون کارها به کابینت روشویی اهمیت می دهند؟ به راستی مزایای خرید کابینت روشویی چیست؟

1-کابینت روشویی شیک و مدرن است! واقعا هم همینطور است. نصب کابینت روشویی به گونه ای در استایل سرویس بهداشتی تاثیر گذار است که دکوراسیون کارهای خارجی برای بازاریابی محصولات روشویی کابینتیشان فقط از تصاویر before و after استفاده می کنند.

2-با نصب کابینت روشویی فضای مناسبی برای نگهداری لوازم بهداشتی در سرویس بهداشتی مهیا می شود.

3-نصب کابینت روشویی آسان است و دردسر ندارد. دکوراسیون کارها بعد از محاسبه ابعاد سرویس بهداشتی، کابینت روشویی را سفارش داده و تولیدکننده ها کابینت روشویی را به همراه آینه باکس یا بدون آن(بستگی به سفارش دارد) به آن ها تحویل می دهند.

4-کابینت این روشویی‌ها با وجود آنکه به زمین نمی‌رسد، روی لوله‌ها آب و خروجی پس آب را بخوبی و کاملاً پوشش می‌دهد. لذا روشویی‌های کابینتی دیواری با و جود معلق بودن و فاصله از زمین، مشکل ظاهر ناخوشایند لوله‌ها و شیرهای زیر روشویی را کاملاً رفع می‌کنند.

5-کابینت روشویی فضای کمی اشغال می کنند و فضای مناسبی ارائه می دهند.

6-تنوع بی نظیر کابینت روشویی دوست داشتنی است! کابینت روشویی دیواری در انواع طرح‌ها و رنگ ها تولید می‌شود. همچنین ابعاد این نوع از کابینت های روشویی بسیار متنوع است. می‌توان از آن‌ها در سرویس‌های بهداشتی کوچک و بزرگ استفاده کرد. تنوع و سازگاری با فضاهای متفاوت سرویس‌های بهداشتی و سلیقه های مختلف از دیگر ویژگی‌های کابینت های روشویی دیواری است.

7-روشویی کابینتی ها ظاهر شیک و مدرنی به فضای سرویس بهداشتی می بخشند.

نمونه هایی از مزایای کابینت روشویی در بالا که دلیل علاقه دکوراسیون کارها به آن است عنوان شده است به صورت کلی می توان گفت کاربرد مناسب، قیمت مناسب و ظاهر مناسب سبب افزایش محبوبیت کابینت روشویی شده است.

چرا دکوراسیون کارها به کابینت روشویی اهمیت می دهند؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الگانته کابین

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل