اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314445614584

آلودگی کمتر با روشویی کابینتی

مزیت استفاده از کابینت روشویی

کد: 139904314445614584

https://bit.ly/2ZYAyRG

، شهریار , (اخبار رسمی): یکی از راه‌های کاهش آلودگی در سرویس های بهداشتی استفاده از کابینت های روشویی است!

مزیت استفاده از کابینت روشویی
خرید انواع کابینت روشویی الگانته کابین

روشویی کابینتی چیست؟

استفاده از کابینت‌ها که کاربرد بسیاری دارند این روزها مختص به فضای آشپزخانه و به منظور قرار دادن ظرف ها نمی‌باشد. از کابینت ها برای ایجاد پوشش آبگرمکن، جاسازی پکیج در آنها برای زیبا سازی فضا یز ستفاده می‌شود.

امروزه استفاده از کابینت‌های روشویی در فضاهای بهداشتی و همچنین نظم دهی بیشتر در دکوراسیون و رعایت موارد بهداشتی به واسطه حضور آنها ، بیشتر از قبل به چشم می خورد . کابینت روشویی الگانته کابین از این موارد است که آن را با نام کابینت دستشویی نیز می شناسند .

مزایا و معایب روشویی دیواری

وقتی فضای کوچکی در سرویس دارید حتما بهترین انتخاب برای شما مدل دیواری روشویی است که به شما در داشتن فضای بیشتر کمک خواهد کرد. از این گذشته نداشتن پایه و باز بودن فضای زیر روشویی باعث دل‌بازتر شدن فضا خواهد شد و دیگر از جرم دور پایه روشویی خبری نیست و این یعنی نظافت راحت‌تر.

امکان تنظیم کردن ارتفاع این مدل مزیت دیگری است. فردی که کوتاه‌قد است می‌تواند ارتفاع سینک روشویی منزل خود را پایین‌تر در نظر بگیرد، همچنین افراد معلول بخاطر خالی بودن فضای زیر روشویی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند؛ از همین رو در بسیار از بیمارستان‌ها به خرید کابینت روشویی دیواری اقدام می‌شود.

تهیه کابینت روشویی برای سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد از کابین روشویی ها برای فضاسازی و همچنین رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشتی در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروش روشویی کابینتی الگانته کابین این کابینت‌ها را در انواع مختلف آن برای سرویس بهداشتی خودو ایجاد فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل بهداشتی همچون مسواک و غیره فراهم کنید.

کاربرد کابینت روشویی

این روزها در صنعت طراحی دکوراسیون از کابینت‌های روشویی استفاده بسیار زیادی می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست یک کابینت به همراه روشویی است که اغلب مواقع در سرویس‌های بهداشتی و حمام منازل نصب می‌شود.

کابینت‌های روشویی انواع مختلفی دارند و بر حسب کاربرد، طرح، اندازه و جنس متریال به کار رفته در آن در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گبزند. در مواقعی این کابینت‌ها را نیز به واسطه نوع نصب آن‌ها نیز دسته بندی می‌کنند. زمانی که شما از یک کابینت روشویی به جای روشویی استفاده می‌کنید هم زیبایی سرویس بهداشتی خود را تضمین کرده‌اید و هم فضایی را برای قرار دادن وسایل بهداشتی و آرایشی در اختیار دارید.

منبع: آلودگی کمتر با کابینت روشویی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الگانته کابین

شرکت الگانته کابین از سال 1390 با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل