اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904174413814585

معرفی پیچ سرمته و انواع آن

سرمته‌ای ها از معروف ترین خانواده پیچ‌ها

کد: 139904174413814585

https://bit.ly/2Z8yRkl

، کرج , (اخبار رسمی): امروزه در کشور ما واردات انواع پیچ رونق فراوانی گرفته است و معمولا این پیچ ها از کشورهایی مثل تایوان و چین که در تولید این پیچ ها پیشتاز هستند وارد می شوند.

سرمته‌ای ها از معرفو ترین خانواده پیچ‌ها
سرمته‌ای ها از معروف ترین خانواده پیچ‌ها

پیچ سرمته را می توان از گروه پیچ های خودکار دانست با این تفاوت که نوک آن با پیچ خودکار متفاوت است. این نوع پیچ برخلاف همه ی پیچ ها که نوک تیز هستند نوک آن ها مانند مته است. جنس پیچ سرمته جهان پیچ صنعت از فولاد آبکاری شده و گالوانیزه است. از این پیچ ها در اتصالات چوب، آهن، آلومینیوم و ... استفاده می کنند.

امروزه استفاده از این پیچ ها بسیار بیشتر شده است و استفاده صنعتگران از آن افزایش یافته است به طوری که به یکی از پرکاربرد ترین پیج ها تبدیل شده است. ساخت پیچ های سرمته به گونه ای است که می توان هم با پیچ گوشتی و هم با آچار آن را باز و بسته کرد. این پیچ ها را با مهره فلزی یا پلاستیکی که دارد می توان در جای خود محکم کرد. این پیچ و مهره ها به صورت نر و ماده در درون هم قرار می گیرند.

امروزه در کشور ما واردات انواع پیچ رونق فراوانی گرفته است و معمولا این پیچ ها از کشورهایی مثل تایوان و چین که در تولید این پیچ ها پیشتاز هستند وارد می شوند. در واردات پیچ که از کشورهای دیگر وارد می شود پیچ های تایوانی از کیفیت بیشتری برخوردارند. در استفاده از این پیچ ها نیازی به استفاده از رول پلاک نیست. پیچ های نوک تیز سرمته در انواع سایز های مختلف 5 ، 7.5، 10، 12.5 و 15 سانتی برای انواع اتصالات تولید و عرضه می شوند. طبیعی است که این پیج ها هم مانند تمام پیچ های دیگر بسته به نوع کاری که در آن استفاده می شوند در انواع مختلفی تولید می شوند. برای انواع مختلف پیچ ها نیز آچار بکس مخصوص آن نیز وجود دارد.

انواع پیچ سرمته

اولین نوع پیچ سرمته، پیچ های سرمته شیروانی هستند که از جمله پرکاربرد ترین پیچ ها شناخته شده است که در ساخت انواع سوله و کانکس استفاده می شود. ضخامت این پیچ ها 6 میلی متر و اندازه آن 12.5 سانتی متر است. برای بستن این پیچ های شیروانی باید از آچار بکس استفاده کنید.

 نوع دیگر سرمته، پیچ های واشر دار ساده هستند. واشر موجود در این پیج ها باعث می شود که فشار در حالت بهتری بر روی سطح مورد نظر پخش شود. ضخامت سرمته واشر دار ساده 4.2 و اندازه آن از 12 تا 100 میلی متر است. برای بستن این پیچ ها باید از پیچ گوشتی چهار سو یا دو سو استفاده کرد.

 پیچ سرمته ای سر تخت از دیگر انواع این نوع محصول است که دارای ضخامت 4.8 و اندازه 12 تا 100 میلی متر است. برای بستن این پیچ ها به پیچ گوشتی چهار سو و دو سو نیاز دارید

 انواع دیگری نیز موجود است. برای مثال پیچ سرمته با سایز 5 سانت برای نصب ساندویچ پانل دیواری 3 سانتی استفاده می شود یا از سرمته نوک تیز 7.5 سانتی برای نصب ساندویچ پانل نوع سقفی با اندازه 4 سانتی و نوع دیواری با اندازه 6 سانتی استفاده می شود. برای نصب ساندویچ پانل نوع سقفی 10 سانتی و نوع دیواری 14 سانتی از پیچ سرمته با سایز 15 سانتی استفاده می کنند. برای کسب اطلاعات جامع تر درباره پیچ‌های سرمته به مقاله " پیچ سرمته و انواع آن " مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان پیچ صنعت

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید