اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904214422214719

امروز، روزی دیگر برای تعریف عشق در مبادلات سالم مادی بود

ساخت ده مدرسه در استان خوزستان توسط تیم کافه کادو

کد: 139904214422214719

https://bit.ly/3fl6bKy

، تهران , (اخبار رسمی): امروز، ۲۱ تیر، تفاهم نامه‌ای بین محمدرضا اسپرورین، بنیانگذار بنیاد خیریه اسپرورین و سرمایه‌گذار استارتاپ کافه کادو و سازمان نوسازی مدارس استان خوزستان برای ساخت ده مدرسه در مناطق محروم این استان به امضا رسید.

ساخت ده مدرسه در استان خوزستان توسط تیم کافه کادو
ساخت ده مدرسه در استان خوزستان توسط تیم کافه کادو

با توجه به اینکه استان خوزستان بیشترین تعداد مدارس سنگی در کشور را داشته و متاسفانه با وجود منابع غنی، دانش آموزان برخی مناطق این استان در محرومیت شدید به سر می‌برند؛ تیم کافه کادو براساس عهدی که بسته‌اند و تخصیص ۵۰ درصد از سود این استارتاپ به امر مدرسه‌سازی، امروز قرارداد شروع ساخت ده مدرسه در این استان را با سازمان نوسازی مدارس استان خوزستان امضا کردند.

به زودی شاهد تحصیل دانش آموزان مناطق محروم این استان در مدارس ساخته شده توسط کافه کادو و بنیاد خیریه دکتر اسپرورین خواهیم بود. 

قرارداد شروع ساخت مدارس کافه کادو با حضور محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، علی قربانی، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و زیبا صالحپور، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان، در دفتر کافه کادو در تهران امضا شد. دکتر اسپرورین حامی مالی و سرمایه‌گذار استارتاپ کافه کادو ساخت این  مدارس را هدیه‌ای به همه دوستان و طرفداران کافه کادو دانست تا همگان بدانند در تجارت سالم و مبتنی بر عشق، هر خرید از کافه کادو  یک لبخند بر لبان دانش آموزان محروم از تحصیل می‌نشاند.

کافه کادو یک استارتاپ فروش کادو است که با سرمایه‌گذاری محمدرضا اسپرورین از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۵ با معرفی سایت جدید خود، فروش صنایع دستی ساخت تولیدکنندگان ایرانی را به عنوان کادو آغاز کرده است. محصولات قابل عرضه در سایت کافه کادو همگی ساخت دست هستند و خریداران با خرید محصول از این پلتفرم، علاوه بر رونق تولید و کسب‌وکار تولیدکنندگان داخلی در اقصی نقاط کشور، در ساخت مدرسه برای مناطق محروم استان خوزستان نیز سهیم می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه