اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904264433714719

چگونه یک استارتاپ ایرانی خرید آنلاین کادو را متحول کرد

کد: 139904264433714719

https://bit.ly/2Cgpfv9

، تهران , (اخبار رسمی): اگرچه کرونا باعث کمتر شدن مهمانی‌ها و رفت‌وآمدها شده، اما همچنان می‌توان با خرید آنلاین هدیه نشان داد که به یاد عزیزان هستیم.

چگونه یک استارتاپ ایرانی خرید آنلاین کادو را متحول کرد
چگونه یک استارتاپ ایرانی خرید آنلاین کادو را متحول کرد

کرونا زندگی مردم جهان و ایران را تغییر داده، اما در این حین شاهد رشد برخی کسب‌وکارها هستیم؛ کسب‌وکارهایی که خود را با شرایط جدید وفق داده و زندگی مردم را در دوران دورکاری و خرید آنلاین ساده کرده‌اند.

یکی از این کسب‌وکارها و استارتاپ‌های موفق، «کافه کادو» به آدرس cafekado.ir است که اگرچه چند سالی از ظهور و فعالیت آن می‌گذرد، اما اخیرا به واسطه جذب سرمایه‌ی 20 میلیارد تومانی و هنر تطابق سریع با بازار، توانسته رشد زیادی داشته باشد و هدف فروش 100 هزار هدیه را هم پشت سر گذارد.

فرهنگ خرید آنلاین سال‌ها بود که در کشور در حال رشد بود، اما کادو چیزی بود که شاید اکثر ما دوست داشتیم حضورا آن را بخریم، کادو کنیم و شخصا به عزیزانمان هدیه دهیم. کرونا اکثر مهمانی‌ها و مراسمی که در آن‌ها کادو داده می‌شد را بر هم زد، اما به لطف سایت‌هایی همچون کافه کادو، هنوز هم می‌شود هم لذت خرید آنلاین کادو و هدیه را لمس کرد و هم اینکه به عزیزان نشان دهیم به یادشان هستیم و برایمان ارزشمندند.

لذت خرید مستقیم هدیه از هنرمندان

در خرید هدیه، لذتی بالاتر از این نیست که به عزیزانمان کادویی هدیه دهیم که توسط یک هنرمند و به صورت سفارشی تولید شده باشد. ابتکار کافه کادو در این زمینه، وصل کردن مستقیم هنرمندان و صنعت‌گران کوچک، از تولیدکننده‌ی جواهر و زیورآلات گرفته تا نقاش، خیاط و بافنده است. در واقع کافه کادو، بستری برای فروش بیش از 60 هزار محصول از بیش از 4 هزار تولیدکننده و هنرمند است.

حمایت از هنرمندان برای رشد

یکی از مهم‌ترین عوامل رشد این استارتاپ، حمایت‌هایی است که از تولیدکنندگان، هنرمندان و کارگاه‌های کوچک می‌کند؛ از جمله به آنها تسهیلات خرید مواد اولیه می‌دهد، به آنها آموزش تولید می‌دهد، نیروی کار و ابزارآلات مورد نیاز را فراهم کرده و برایشان تبلیغ رایگان می‌کند.

اگرچه هر تولیدکننده‌ی ایرانی، چه کوچک و چه بزرگ، می‌تواند در این پلتفرم کالای خود را مستقیما عرضه کند، اما امتیاز ویژه‌ی این پلتفرم برای هنرمندان، صاحبان مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچکی است که تاکنون در بازار رقابتی با برندهای بزرگ امکان دیده شدن و عرضه‌ی کالای خود را در سطح داخلی و بین‌المللی نداشته‌اند.

تکنولوژی در خدمت تجربه‌ی جذاب خرید هدیه

یکی از نکات جالب در کافه کادو، امکانات کاربردی آن است. مثلا در آن به سادگی می‌توان انتخاب کرد که کادو برای خانم است یا آقا؟ هدف خرید کادو چیست؟ کادو برای تولد است، چشم‌روشنی، برای دیدار یک دوست و یا حتی کادو برای خود فرد؟ انتخاب کادو هم با توجه به بودجه به سادگی قابل مشاهده است.

راهنمای خرید کادو و هدیه هم از بخش‌های پرطرفدار این سایت است که ایده‌های نابی برای خرید کادوهای جذاب و به یادماندنی می‌دهد.

استارتاپی از جنس موفقیت

کافه کادو حدود ۴ سال است که فعالیت می‌کند و در این مدت جایزه‌های متعددی را همچون جایزه‌ی اول شرکت‌های خلاق، جایزه‌ی سوم فاوا و ده‌ها جایزه‌ی بین‌المللی و داخلی دیگر را کسب کرده و با بسیاری از نهادهای علمی و فناوری همکاری دارد.

مشارکت در فعالیت‌های خیریه

همراهی با هنرمندان و تولیدکنندگان و کمک به رونق آنها، تنها دستاورد کافه کادو برای جامعه نیست. گفتنی است مالک و سرمایه‌گذار این استارتاپ، یکی از خیرین کشور است که 50 درصد از سود آن را وقف جامعه‌ی خیرین مدرسه‌ساز کشور کرده تا خرید هر کادو و هدیه در این پلتفرم، در خود هدیه‌ای برای دانش‌آموزان ایرانی هم داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه