اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905044454914713

داشتن پوستی سالم و بی نقض نیازمند یک اتفاق است: "داشتن توجه همه روزه به پوست"

روتین مراقبتی پوست آقایان

کد: 139905044454914713

https://bit.ly/312f99N

، اهواز , (اخبار رسمی): اولین قدم برای انتخاب هر نوع محصول مراقبت از پوست این است که هر شخص نسبت به پوست خود شناخت داشته باشد تا بتواند محصول مناسب با پوست خود را انتخاب کند و شاهد بهترین نتیجه باشد.

روتین مراقبتی پوست آقایان
روتین مراقبتی پوست آقایان

اغلب آقایان به دنبال داشتن پوست جوان و سالم هستند، اما برخی از آقایان هیچ‌وقت روتین مراقبت از پوست خود را جدی نمی‌گیرند

روتین مراقبتی پوست آقایان

برخی از آقایان هیچ‌وقت روتین مراقبت از پوست خود را جدی نمی‌گیرند. اما این دسته از افراد باید بدانند که مراقبت از پوست به معنی انجام کار خاص و پیچیده‌ای نیست. برای داشتن یک پوست بدون جوش، لک و چین و چروک فقط کافی است چند نکته‌ی کوچک و اساسی را رعایت کنند تا در دراز مدت نتایج خوب آن را ببینند.

هیچ معجزه ای وجود ندارد:

داشتن پوستی سالم و بی نقض تنها نیازمند یک اتفاق است: " داشتن توجه همه روزه به پوست " همانگونه که خانم ها باید روتین پوستی خود را به درستی انجام دهند، آقایان هم باید دارای یک روتین پوستی باشند، رسیدگی به پوست باید پیوسته، مدام و صحیح انجام گیرد.

حتی یک رژیم ساده هم می‌تواند راهی برای سلامتی باشد. اگر هنوز هم فکر می‌کنید عادات مراقبت از پوست بی‌معنی و پوچ هستند، به خاطر داشته باشید که تلاش ما در مراقبت از پوست‌مان، تمرینی برای دوست داشتن خودمان است. دوست داشتن خود، با رفتار و توجه ما در قبال دیگران هم در ارتباط است، پس اگر با پوست خود مهربان باشید، چیزهای بسیار دیگری را هم به دست می‌آورید.

تشخیص نوع پوست آقایان :

از آن جایی که محصولات مراقبت از پوست هر کدام برای مدل های مختلف پوست ساخته و تولید می‌شوند و تنوع محصول زیاد است، اولین قدم برای انتخاب هر نوع محصول مراقبت از پوست این است که هر شخص نسبت به پوست خود شناخت داشته باشد تا بتواند محصول مناسب با پوست خود را انتخاب کند و شاهد بهترین نتیجه باشد.

تشخیص نوع پوست چرب:

سطح پوست این افراد ضخیم و خشن می بــاشد و منافذ پوست بزرگ و قابل رویت میباشد و این افراد پوست براقی دارند. غـدد چـربـی بـیـش از حـد فـعـال میباشند به همین خاطر بیشتر جوش می زنند و از آن جایی که منافذ پوست در معرض انسداد است، پـوست کـمـتـر چـروکیده میشود.

تشخیص نوع پوست خشک:

پوست این افراد نازک است وهـنـگـام لـمس آن پـوسـت خـشـک است. چون غدد چربی کم کار میباشند بنابراین پوست خشک و معمولا پوسته پوسته میگردد ومـستعد چین و چروک می بـاشد.

تشخیص نوع  پوست نرمال:

این افراد پوستی دارند که نه زیاد خشک و نه زیاد چرب میباشد. مــنــافــذ پـوست قابل رویت است امـا بـزرگ و یـا مســدودنیستند. پس از شستشو نرم و لطیف میگردند و به نـدرت صورت جوش میزند

تشخیص نوع  پوست ترکیبی:

اغلب افراد پوستشان پوست ترکیبی می بـاشد بـدیـن مـفهوم که بخشی از پوستشان چرب و بخشی خشک است. خشکی معمولا در نواحی گونه، دور چشم و گردن است و نواحی چرب در نواحی پیشانی، بینی و چانه است.

برای تشخیص نوع پوست خود ، پوست صورت خود را با یک پاک کننده ملایم پاک کنید وسی دقیقه پس از خشک شدن، آن را چک کنید. اگر احساس چربی روی پوست دارید پوست شما از نوع چرب است و اگر احساس می کنید که پوست شما کشیده می شود و پوسته پوسته شده، شما دارای پوستی خشک هستید.

حذف سیگار و قلیان از سبک زندگی:

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که به شدت در به خطر افتادن سلامت پوست موثر است، استعمال مدام از سیگار است سیاهی دور چشم، تغییر رنگ لب ها، از دست دادن شادابی پوست و چروک شدن پوست اطراف دهان و عمیق شدن خط لبخند، از مضرات سیگار کشیدن است.

در ادامه توصیه‌هایی را می‌خوانید که متخصصان پوست، درخصوص اصول مراقبت از پوست معمولا به افراد توصیه می‌کنند. سه نکتهٔ بسیار مهمی که متخصصان پوست روی آن‌ها تأکید دارند.

روتین مراقبتی پوست آقایان :

تمیز کردن پوست پوست آقایان :

متخصصان پوست می‌گویند که استفاده از فوم پاک‌کنندهٔ ملایم پیش از اصلاح صورت، چربی سطح پوست را کاهش می‌دهد. اگر پوست‌تان حساس نیست، گاهی اوقات هم می‌توانید از پاک‌کننده‌های لایه‌بردار استفاده کنید.

توصیهٔ مهم: اگر پوست‌تان چرب است، می‌توانید هر روز صبح با حولهٔ گرم صورت خود را تمیز کنید. بعد هم مقداری آب سرد روی پوست‌تان بپاشید تا سرحال‌تان بیاورد.

بازسازی پوست آقایان :

پوست آقایان به لطف رادیکال های آزاد که باعث استرس اکسیداتیو می‌شوند، ضربان دارد. استرس اکسیداتیو با واکنش‌های منفی بدن ما به چیزهای بد در ارتباط است؛ چیزهایی مانند:

  • نقش آلودگی هوا در پوست آقایان ؛
  • دود سیگار؛
  • مواد شیمیایی صنعتی؛
  • اشعه‌های یووی (UV).

متخصصان پوست معتقدند که «سرم آنتی‌اکسیدانی مانند ویتامین C، برای کاهش آسیب مفید است؛ البته باید روی آن یک لایه کرم مرطوب‌کننده پوست بزنید.»

اگر هر روز صورت خود را اصلاح می‌کنید، پس از اصلاح، از این سرم‌ها استفاده کنید.

استفاده از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب برای پوست آقایان

ضدآفتاب فقط برای قدم زدن در ساحل دریا و ورزش در فضای باز نیست. در معرض نور خورشید قرار گرفتن هرطوری که باشد، مانند وقتی که در ایستگاه اتوبوس منتظر هستید یا در خیابان قدم می‌زنید، باعث آسیب به پوست می‌شود.

از آنجا که آقایان ساعات زیادی را در طول روز در بیرون از خانه سپری می کنند، باید بیشتر به فکر مراقبت از پوست خود باشند. اما یکی از تصوراتی که اغلب با آقایان همراه است، این است که ضدآفتاب، پوست آن ها را چرب و سنگین می کند. کرم ضدآفتاب مخصوص آقایان، باید ساختار سبکی داشته باشد و روی پوست حالت چرب و براق ایجاد نکند.

پوست آقایان شب‌ها نیاز به یک مرطوب‌کنندهٔ سبک بدون ضدآفتاب نیاز دارد.

توصیهٔ مهم: اگر پوست‌تان خشک نیست، مجبور نیستید شب‌ها از مرطوب‌کننده استفاده کنید. مرطوب کردن پوست درست مانند نوشیدن آب است! این کار را در وقتِ نیاز انجام بدهید.

نکات اصلاح موهای پوست آقایان

از دستگاهی مناسب برای اصلاح صورت استفاده کنید. دستگاه ریش تراش مرغوب یا تیغ‌های چند لبه گزینه‌های خوبی برای انجام این کار به نظر می‌رسند.

در جهت رویش مو به اصلاح بپردازید.

پوست صورت خود را هنگام تراشیدن رها کنید.

اگر موهای زائد زیادی دارید، از تیغ یک لبه استفاده کنید.

تیغ مورداستفاده را زود به زود تعویض کنید تا آسیبی به پوست شما نزند.

قبل از اصلاح، موی صورت خود را مرطوب کنید تا تراشیدن آنها آسان‌تر شود.

برای راحتی کار، از یک کرم مخصوص اصلاح استفاده کنید.

به طور کلی، پوست یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر سلامت و زیبایی است. امروزه مردان بیشتری نسبت به گذشته از روش‌های مراقبت از پوست استفاده می‌کنند. علاوه بر جنبه زیبایی، مراقبت از پوست آقایان در تامین سلامت آنها نیز نقش بسزایی دارد. عدم رعایت موارد ذکرشده ممکن است منجر به ابتلا به سرطان پوست شود. بنابراین بهتر است قبل بروز هر بیماری، از وقوع آن پیشگیری کرد.

به راحتی میتوانید پک مراقبتی پوستی خود را از فروشگاه اینترنتی نگار بیوتی شاپ تهیه کنید.
برای خرید روتین مراقبتی پوست آقایان اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی نگار بیوتی شاپ

فروشگاه اینترنتی نگار بیوتی شاپ دارای نماد اعتماد و دارای درگاه معتبر بانکی میباشد، هدف از ایجاد این سایت کمک به سلامتی پوست شماست و به راحتی شما میتوانید محصولات پوستی خود را از برندهای کاملا معتبر تهیه کنید. نگار بیوتی شاپ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی