اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990506446007639

کارگرانی که جانشان را در میان لوله های داربست می گذارند

کد: 13990506446007639

https://bit.ly/3f6pnL2

، تهران , (اخبار رسمی): کارگران در ایران همیشه قشر پر تلاش ولی با دستمزد پایین به حساب می آیند در این بین کارگران صنعت داربست که بیشترین آمار حوادث ساختمانی را در کشور به خود اختصاص می دهند از دستمزد به مراتب پایین تری برخوردار هستند . در ادامه به مشکلات کارگران این حوزه می پردازیم.

کارگرانی که جانشان را در میان لوله های داربست می گذارند
کارگران صنعت داربست

بی شک یکی از خطرناک ترین مشاغل دنیا کار در ارتفاع است که واقعاً کارگران داربست هر لحظه برای بدست آوردن مزد با جانشان بازی میکنند البته این مسئله در ایران فاجعه بار است زیرا همین قشر زحمتکش باید برای بدست آوردن مزدی اندک جانشان را در میان لوله های داربست بگذارند نه از بیمه خبری است و نه از ایمنی کار متاسفانه هنوز شاهد اتفاقات ناگواری در این حوزه هستیم به راستی چه کسی یا کسانی در مشکلات این قشر تاثیر گذارند؟

خیلی از کارگران و استادکاران داربست آن را شغل نمی دانند چون نه از طرف دولت حمایت می شوند و نه از طرف مردم ! زیرا مردم اگر بدانند که واقعاً برای بستن داربست چقدر زحمت نیاز است دیگر نگران مبالغ داربست نیستند . شاید می توان  کارگران این حوزه را به این جمله تعبیر کرد رفتنت با خودت ولی برگشت با خدا!

یکی از عواملی که در ایران شاهد پایین آمدن کیفیت ایمنی عملیات داربست می شود دستمزد پایین کارگر است و از طرفی اتحادیه مستقل برای داربست بندان واقعاً ضروری به نظر می رسد.

متاسفانه در شرایط کرونا بسیاری از مشاغل آسیب زیادی دید از جمله صنعت داربست ، کارگران این حوزه که قبلاً هم به دلیل فصلی بودن امنیت شغلی مناسبی نداشتند در این شرایط کشور آسیب جدی دیدند امید است تا با عادی شدن شرایط کشور مشکلات این قشر زحمتکش جامعه رفع گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان