اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905094467514810

راهنمای خرید قویترین و بهترین سم سوسک کش

چگونه برای همیشه از دست سوسک‌های مزاحم راحت شویم؟

کد: 139905094467514810

https://bit.ly/2Dbwm8w

، تهران , (اخبار رسمی): وجود موجودات موذی در خانه همواره یکی از معضلاتی بوده است که انسان ها در هر دوران با آن مواجه بوده اند. بدترین این موجودات، سوسک ها هستند. چرا که بسیار سریع حرکت کرده و کشتن ان در بیشتر موارد خارج از کنترل است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چگونه یکبار برای همیشه از شر سوسکها راحت شوید.

چگونه برای همیشه از دست سوسک‌های مزاحم راحت شویم؟
چگونه بهترین سم سوسک کش را تهیه کنیم؟

وجود موجودات موذی در خانه همواره یکی از معضلاتی بوده است که انسان ها در هر دوران با آن مواجه بوده اند. بدترین این موجودات، سوسک ها هستند. غالب افراد به ویژه خانم ها از سوسک می‌ترسند چرا که بسیار سریع حرکت کرده و کشتن ان در بیشتر موارد خارج از کنترل است.

از طرفی خیلی اوقات در قسمت هایی از خانه که فکر نمی کنید، کمین می کنند. اما مشکل اصلی که سوسک ها ایجاد می کنند، آلودگی است. این حشرات در فاضلاب زندگی می کنند در نتیجه با ورود به خانه، آلودگی ها و میکروب ها را به محیط زندگی شما می آورند. این مسئله زمانی خطرناک تر می شود که سوسک ها به داخل کابینت رفته  و روی ظروف حرکت کنند. اما شما از این موضوع بی اطلاع بوده و در داخل همان ظرف ها، غذا می خورید.

به محض دیدن سوسک در خانه باید به فکر ریشه کن کردن این حشره در محیط زندگی خود باشید.

چگونه قویترین و بهترین سم سوسک کش را پیدا کنیم؟

اگر شما نیز با معضل سوسک در خانه و یا محیط کار خود روبرو شده اید، کافی است کمی در سایت های اینترنتی جست و جو کنید تا با لیستی طولانی از سموم سوسک کش آشنا شوید. اما همانگونه که می دانید سوسک ها انواع مختلفی دارند. در نتیجه سموم مختلفی برای مقابله با آن ها وجود دارد. اگر حضوری برای خرید سم اقدام می کنید، کارشناسان فروش از شما در مورد نوع سوسک در خانه سوال می کنند و براساس اطلاعات شما، سم را تجویز می کنند. لذا قوی ترین سم سوسک کش بسته به چند فاکتور انتخاب می شود:

نوع سوسک

ممکن است یک سم برای یک نوع سوسک بسیار قوی عمل نموده و در عرض کمتر از یک دقیقه منجر به کشته شدن این حشره شود اما در مورد سوسکی دیگر، بسیار دیر عمل کند. این تفاوت به دلیل مکانیسم عمل بدن حشرات است. برخی از حشرات سیستم دفاعی بسیار قوی داشته و در نتیجه سم دیرتر بر روی آن ها اثر می گذارد و در برخی دیگر، کاملا بر عکس.

در مورد سوسک‌ ریز و سوسک آلمانی که در آپارتمان‌ها دیده می شود، پیشنهاد می کنیم که از ژل سوسک کش برسودا کمک بگیرید.

نحوه استفاده از سم

هر نوع سمی دارای دستورالعمل خاصی است که حتما باید بر طبق آن عمل شود. دلیل اهمیت این امر، اثرگذارتر شدن سم است. برای مثال برخی از سمسوم را باید در خانه اسپری کنید چرا که از طریق سیستم تنفسی حشره سریعا جذب می شود اما در مواردی دیگر، لازم است سم در مسیر آب و فاضلاب ریخته شود چون سوسک ها از این قسمت وارد می شوند. تنها در این صورت است که بهترین اثر سم سوسک کش را شاهد خواهید بود. از طرفی دیگر تنظیم سم براساس دستورالعمل نیز در قدرت اثر گذاری آن مهم است. به این معنا که برای رقیق کردن سم، به همان میزان آب گفته شده استفاده کنید. از طری اگر توصیه شده آب جوشیده برای این منظور استفاده گردد، حتما عمل کنید چرا که سختی آب روی سم تاثیر می گذارد.

زمان استفاده از سم

به خاطر داشته باشید که زمان استفاده از سم نیز بسیار مهم است. برای مثال توصیه ما با شما این است که وقتی چند سوسک را در خانه مشاهده کردید، در آن زمان استفاده از سم را شروع کنید. یکی از اشتباهاتی که برخی از افراد مرتکب می شوند این است که کافی است یک یا دو سوسک را در خانه ببینند در آن زمان سسک کش می زنند. این کار اشتباه است. اجازه دهید کمی تعداد آن ها بیشتر شود. چرا که اگر در ابتدا سم پاشی را شروع کنید، مجبور خواهید بود چندین بار این کار را تکرار کرده و در نتیجه شما شرایط را برای مقاوم شدن حشره به این سم فراهم می کنید.

اثرات سم سوسک برای انسان:

متاسفانه باید بیان کنیم که در میان آفت کش ها، تنها علفکش ها هستند که برای انسان تقریبا بی خطر هستند چرا که مکانیسم عمل گیاه با بدن انسان فرق دارد. در مورد بقیه سموم لازم است زنگ خطر به صدا در بیاید. زمانی که شما سم را در خانه استفاده می کنید، در صورت برخورد سم را پوست بدن، از طریق جذب پوستی و یا از طریق تنفس سم وارد بدنتان شده و منجر به عواقب زیر خواهد شد:

  • تغییر شدید در تپش قلب
  • افزایش تعریق
  • سردرد و سرگیجه
  • حالت تهوع
  • خارش بدن و ایجاد تاول های پوستی
  • ‌کما
  • تشنج
  • حتی مرگ

بسته به نوع سم، میزان استفاده از آن و میزان قرار گرفتن در معرض سم، پیامدهای منفی آن برای انسان متفاوت خواهد بود. اما لازم است شما عزیزان بعد و قبل از استفاده از سم، چند عمل را انجام دهید تا به حفظ سلامت خود کمک کنید:

نکات مهمی که در هنگام و بعد از استفاده از سوسک کش باید رعایت کنید!

  • استفاده از لباس مناسب و مخصوص سم پاشی، دستکش و ماسک در زمان استفاده از سم سوسک کش فراموش نشود.
  • اگر سم مورد استفاده از نوع اسپری است، به هیچ عنوان حداقل تا 24 ساعت بعد از سم پاشی در خانه نمانده و بعد از یک روز، اقدام به تمیز کردن سطوح نمایید.
  • حتما تمامی ظروف آشپزخانه را با دقت بشویید.
  • کسی که سم پاشی را انجام می دهد باید آب بیشتری بعد از اعمال سم بنوشد تا بقایای سم هر چه زودتر از بدن دفع شود.
  • به هیچ عنوان در زمان سم پاشی از سیگار استفاده نکنید چرا که در داخلم واد سمی، مواد قابل اشتعال نیز وجود دارد.
  • توصیه می کنیم که حتما بعد از استفاده از سم، دوش بگیرید تا بقایای سم از روی مو و پوست بدنتان پاک شود. در این زمان دقت کنید که آب خیلی گرم نباشد بلکه آب مایل به سرد و صابون برای شستن دست و صورت بهتر است.
  • والدین عزیز توجه داشته باشند که سم را دور از دسترس کودکان، در داخل انبار و به دور از آفتاب نگهداری کنند.
  • کودکان و بزرگسالان، حساس ترین گروه سنی به سم آفت کش هستند و در نتیجه این افراد چند روزی از محل سم پاشی شده دور باشند.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات خود را در مورد سم سوسک کش افزایش دهید.

منبع: به فارم کالا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به فارم کالا

به فارم کالا، در زمینه‌ی آموزش و عرضه کالاهای کشاورزی و دامپروری فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه در سطح اینترنت مرجع کمی در زمینه کشاورزی و دامپروری وجود دارد، به فارم کالا راه اندازی شد تا بتواند به ایرانیان سراسر کشور در زمینه آموزش علمی اصول، و حتی نحوه ی استفاده از تجهیزات و ادوات کشاورزی و دامی کمک کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]