اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905094467914713

آلوئه ورا تسکین دهنده پوست

باید ها و نبایدهایی در مورد آلوئه ورا

کد: 139905094467914713

https://bit.ly/33iURv9

، اهواز , (اخبار رسمی): ممکن است آلوئه ورا پوست حساس یا دارای آلرژی را تحریک کند. ابتدا میزان کمی از ژل آلوئه ورا را روی پوست بمالید و صبر کنید تا واکنش پوست‌تان را ببینید. اگر با واکنش منفی روبه‌رو شدید، از ژل آلوئه ورا استفاده نکنید.

باید ها و نبایدهایی در مورد آلوئه ورا
باید ها و نبایدهایی در مورد آلوئه ورا

ژل موجود در گیاه آلوئه ورا یک ماده تسلابخش و زیباکننده پوست است که به شما کمک میکند پوستتان سلامت و سرزنده بماند و اسیب های آن ترمیم شود

باید ها و نبایدهایی در مورد آلوئه ورا

باید ها و نبایدهایی در مورد آلوئه ورا ، گیاه آلوئه ورا خاصیت های فراوانی دارد و در زمان های قدیم مصری ها از آن برای علاج زخم ها، سوختگی و عفونت استفاده می کردند. یکی دیگر از خاصیت های گیاه آلوورا استفاده از آن برای پوست است.

ژل موجود در گیاه آلوئه ورا یک ماده تسلابخش و زیباکننده پوست است که به شما کمک میکند پوستتان سلامت و سرزنده بماند و اسیب های آن ترمیم شود.

بسیاری افراد از پوست خشک رنج می‌برند. اگرچه دلایل مختلفی باعث خشکی پوست می‌شود اما در اغلب موارد، پوست خشک به دلیل عوامل محیطی ایجاد می‌شود که رطوبت پوست را از بین می‌برد.

گرما، دوش آب گرم، آب‌وهوای خشک و صابون‌های زبر همه می‌تواند باعث خشکی پوست شود.

می‌دانیم که گیاه آلوئه ورا دارای خواص ضدالتهاب، آنتی اکسیدان و آنتی‌باکتریال است. قرن‌هاست که از گیاه آلوئه ورا برای التیام زخم، از بین‌بردن درد و مرهم سوختگی استفاده می‌شود. بیشتر افراد به آلوئه ورا حساسیت ندارند و استفاده‌ی موضعی از آن ریسک بسیار پایینی دارد.

روش استفاده از ژل آلوئه ورا :

استفاده از ژل آلوئه ورا خالص و مالش آن روی صورت به‌عنوان پاک‌کننده باعث تقویت جریان خون در پوست و مرگ باکتری‌های مضر می‌شود. می‌توانید بگذارید آلوئه‌ ورا یک شب روی پوست بماند و صبح آن را بشویید. این کار باعث کاهش التهاب و قرمزی محل جوش می‌شود.

لایه بردار پوست با استفاده از ژل آلوئه ورا :

لایه برداری برای از بین بردن سلول های مرده و باز کردن منافذ چرکی ضروری است. آلوئه ورا با دارا بودن خواص آنتی باکتریایی همانند یک ژل پاکسازی عمل کرده و تمام آلودگی ها را از بین می برد. خواص ضدعفونی کننده ی این گیاه پوست را از وجود باکتری و در نتیجه جوش و بیماری های پوستی پاک می کند. اگر کرم لایه بردارتان تمام شد، از آلوئه ورا و شکر استفاده کنید. آلوئه ورا به عنوان لایه بردار به خوبی از پس آلودگی های پوستی بر می آید.

درمان پسوریازیس با استفاده از ژل آلوئه ورا :

آلوئه ورا برای تسکین التهاب یا خارش ناشی از پسوریازیس نیز مفید است. برای کسب نتایج بهتر، این ژل را دو بار در روز بر ناحیه‌ی مورد نظر بمالید.

آلوئه ورا بک کرم مغذی شب برای پوست:

اجازه دهید تا آلوئه ورا در طول شب روی پوستتان معجزه کند. قبل از خواب، صورت، گردن و دستان خود را با ژل آلوئه ورا ماساژ دهید. آلوئه ورا اصلا چرب نیست. این ژل ملایم عمیقا به پوست نفوذ کرده آن را مرطوب می کند. صبح پوستی نرم و ابریشمی خواهید داشت.

نکته: قبل از خواب از ترکیب ژل آلوئه ورا و چند قطره آبلیموی طبیعی استفاده کنید. این کار به داشتن پوستی سالم و درخشان کمک می کند. البته باید پوست خود را آب بکشید.

سرعت بخشیدن به روند درمان زخم با استفاده از ژل آلوئه ورا :

از ژل آلوئه ورا اغلب به عنوان یک درمان موضعی برای بریدگی ها، سوختگی ها و سایر زخم ها استفاده می کنند و به خوبی جواب می دهد.

با مرور 4 آزمایش و مطالعه انجام شده، متوجه شدند که آلوئه ورا می تواند زمان درمان سوختگی های درجه یک یا درجه دو را تقریباً تا 9 روز کاهش دهدو جلو بیندازد، که در مقایسه با گروه های کنترلی دیگر فوق العاده خواهد بود.

به گفته برخی از متخصصان و محققان، سرعت تولید سلول پوستی به وسیله ژل آلوئه ورا به دفعات بیشتر از سایر محصولات است.

درمان آفتاب سوختگی با استفاده از آلوئه ورا :

آلوئه ورا با خواص ضد التهابی و خنک کننده ای که دارد، یک درمان مناسب برای آفتاب سوختگی است.

یک لایه محافظ برای پوست فراهم می کند، که باعث حفظ رطوبت می شود. آلوورا همچنین غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که می تواند به روند و سرعت بهبود زخم کمک کند.

در مطالعه ای، محققان نتیجه گرفتند که ژل آلوئه ورا می تواند در درمان موضعی بیماری های التهابی پوست مانند قرمزی ناشی از اشعه UV خورشید مفید و موثر باشد.

مهم این است که در کنار استفاده از این درمان‌ها، هنگامی‌که در معرض خورشید هستید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید. برای محافظت از صورت‌تان، از یک کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید و برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نور خورشید و آلودگی، صورت‌تان را با یک روسری بپوشانید.

درمان یخ زدگی پوست با استفاده از ژل آلوئه ورا :

یخ زدگی پوست مسئله ای بحرانی و جدی است. این مشکل باید سریع به اورژانس ارجاع داده شود. در گذشته‌، در چنین شرایطی از ژل آلوئه ورا استفاده می‌کردند، اما بهتر است قبل از مصرف آلوئه ورا با پزشک مشورت کنید.

مبارزه با پیری زودرس پوست با استفاده از آلوئه ورا :

از آنجا که آلوورا غنی از ویتامین های C و E و بتا کاروتن است ، ممکن است برخی از خواص ضد پیری را داشته باشد. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن نیز توانایی رفع و روشن شدن لکه ها را دارد، همچنین کمک می کند تا چهره شما سالها جوانتر به نظر برسد.

برخی تحقیقات نشان می دهد که حتی آلوئه ورا تولید کلاژن بدن را افزایش می دهد و الاستیک پوست را فقط در 90 روز افزایش می دهد.

روشن شدن و رفع لکه های پوستی با استفاده از ژل آلوئه ورا :

به دلیل توانایی ژل آلوئه ورا برای افزایش تولید سلول های پوستی و مبارزه با التهاب و خارش قرمزی، یک درمان طبیعی برای از بین بردن لکه های پوستی و همچنین علائم الاستیک پوست است.

می توانید ژل آلوورا با لیمو ترکیب کنید و به عنوان یک تسکین دهنده لکه های ناشی از افزایش سن نیز استفاده کنید.

نکاتی مهم قبل از استفاده از ژب آلوئه ورا :

ممکن است آلوئه ورا پوست حساس یا دارای آلرژی را تحریک کند. ابتدا میزان کمی از ژل آلوئه ورا را روی پوست بمالید و صبر کنید تا واکنش پوست‌تان را ببینید. اگر با واکنش منفی روبه‌رو شدید، از ژل آلوئه ورا استفاده نکنید.

اگر از برگ آلوئه ورا استفاده میکنید آن را پیش از استفاده بشویید.

پوست این گیاه دارای اولین (Aloin؛ جوهر صبرزرد) است که ممکن است برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند، موجب ناراحتی شود. بهتر است هنگام برش آلوئه ورا از دستکش استفاده کنید.

همیشه از آلوئه ورا تازه برای درست کردن ماسک‌ها و کرم‌های خانگی استفاده کنید. اما اگر استفاده از برگ آلوئه ورا برای شما سخت بود ژل های آماده آلوئه ورا میتواند جایگزین خوبی باشد، و اصلا استفاده از آن ضرری ندارد.

نشانه‌های حساسیت پوستی به آلوئه ورا که افراد دچار آن میشوند :

  • قرمزی
  • خارش
  • احساس سوزش
  • التهاب

اگر به گل لاله، سیر یا پیاز حساسیت دارید، ممکن است پوست‌تان نسبت به آلوئه ورا نیز واکنش نشان دهد. تحقیقات نشان داده استفاده موضعی طولانی‌مدت از این گیاه می‌تواند منجر به ایجاد آلرژی‌های پوستی مثل کهیر و اگزما شود.

فروشگاه اینترنتی نگار بیوتی شاپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی نگار بیوتی شاپ

فروشگاه اینترنتی نگار بیوتی شاپ دارای نماد اعتماد و دارای درگاه معتبر بانکی میباشد، هدف از ایجاد این سایت کمک به سلامتی پوست شماست و به راحتی شما میتوانید محصولات پوستی خود را از برندهای کاملا معتبر تهیه کنید. نگار بیوتی شاپ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی