اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905114470314806

تعهد ما دفاع از حقوق شماست

از موسسه حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین مشاوره رایگان حقوقی بگیرید

کد: 139905114470314806

https://bit.ly/3abmKql

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): اگر شما در کرمانشاه هستید و مشکل حقوقی پیدا کرده اید و نیاز دارید با یک متخصص آگاه و مشاور در این زمینه مشورت نمایید، تیم موسسه حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین و همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

از موسسه حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین مشاوره رایگان حقوقی بگیرید
موسسه حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین

اساس کار وکالت بر پایه منفعت وسود نیست بلکه یک وکیل متعهد به احقاق حقوق از دست رفته در جامعه می اندیشددر همین راستا موسسه صاحبدلان دادآفرین درنظر داربه همشهریان کرمانشاهی مشاوره حقوقی رایگان ارائه دهد

اگر به دنبال مشاوره حقوقی هستید موسسه  حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین در کرمانشاه آماده خدمات رسانی به شماست.

اساس کار وکالت بر پایه منفعت و سود نیست بلکه یک وکیل متعهد به احقاق حقوق از دست رفته در جامعه می اندیشد در همین راستا موسسه صاحبدلان دادآفرین در نظر دارد به همشهریان کرمانشاهی مشاوره حقوقی رایگان ارائه دهد.

اگر شما در کرمانشاه هستید و مشکل حقوقی پیدا کرده اید و نیاز دارید با یک متخصص آگاه و مشاور در این زمینه مشورت نمایید، تیم موسسه صاحبدلان دادآفرین و همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

شما می توانید با شماره همراه 08338395176 از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 14 بعد از ظهر تماس بگیرید تا زمانی را برای مشاوره و ارائه راهکار حقوقی شما به صورت تلفنی و حضوری اختصاص داده شود و به شکل کاملا رایگان مشاوره حقوقی دریافت نمایید.

گفتنی است مشاوره های منجر به اخذ وکالت از سوی موسسه صاحبدلان دادآفرین که از طریق سایت اخبار رسمی مراجعه می نمایند از مزیت های ویژه ای از جمله تخفیف و در صورت عدم موفقیت استردادحق الوکاله برای موکل برخودار خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین

موسسه حقوقی وکالتی صاحبدلان دادآفرین با به کارگیری وکلای خبره دارای مدرک پایه یک دادگستری ارائه دهنده خدمات و دعوی حقوقی شامل: مشاوره حقوقی، ثبتی، تجاری، املاک، خانواده، وکالت در کلیه ارگانهای دولتی و غیر دولتی- حضانت فرزندان- طلاق ومهریه- ارثیه و وراثت - انجام امور مشاوره ای و حق العمل کاری- داوری و دعاوی و اختلافات داخلی و وکالت بین المللی - وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری و اداری - وصول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی -دولتی و غیر دولتی - وکالت(دفاع) در کمیسیون های مالیاتی و بیمه - اداره کار گمرکی و ثبتی - اخذ پایان کار ساختمان - اخذ ضمانت نامه بانکی - انجام امور گمرکی - وکالت در اجرای احکام - انجام امور حسبی - وصول مطالبات از کلیه بانک ها، ادارات، موسسات دولتی و غیر دولتی و ... در خصوص پرونده های حقوقی و کیفری در تمام زمینه های قضایی و بین المللی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون