اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905124472014906

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر تاسیسات مرکزی ساختمان چه زمان است؟

نگهداری تاسیسات و بهترین زمان برای اقدام در این زمینه

کد: 139905124472014906

https://bit.ly/3gI7m7z

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد راه اندازی مجدد و سرویس تاسیسات ساختمانی را به فصول سررد سالل موکول کرده و برخی دیگر معتقدند که سامانه های گرمایش مرکزی باید در تمامی طول سال آماده به کار بوده و در تابسان نیز به بررسی و رفع عیب آن ها می پردازند، در این مطلب خواهیم دید که بهترین زمان نگهداری تاسیسات چه موقعه ای است.

نگهداری تاسیسات و بهترین زمان برای اقدام در این زمینه
یکی از تعمیرکاران شرکت تهویه گستر راگا در حال کار در موتورخانه

چرا باید در مورد نگهداری کردن از سیسیتم های تاسیساتی اطلاعات داشته باشیم؟ امروزه کمتر مجتمع یا ساختمانی را خواهید یافت که از تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مرکزی بهره نبرند. در واقع تمامی ساختمان های جدید از چنین امکاناتی برخوردار بوده و به همین دلیل است که استفاده از سیستم های توزیع شده ای نظیر بخاری ها، روز به روز در حال کاهش می باشد. از آنجا که فصل تابستان، در حال نزدیک شدن به میانه خود است و کمتر از دوماه تا فصل پاییز زمان باقی مانده است، می خواهیم به بررسی فرایند نگهداری و تعمیرات سیستم های گرمایشی بپردازیم و ببینیم که چه زمانی برای اقدام به تعمیر موتورخانه ها و سرویس تاسیسات مناسب تر است.

بهترین زمان برای سرویس تاسیسات گرمایشی شکی وجود ندارد که بیشترین استفاده از سیستم های گرمایشی مرتبط با فصول سرد سال است. در واقع گرچه در تمامی روزهای سال از سیستم های گرمایشی برایی ایجاد و فراهم سازی آب گرم استفاده می شود؛ با این وجود استفاده از تجهیزات گرمایش مرکزی در پاییز بییشتر شده و در زمستان به اوج می رسد. به همیین دلیل ممکن است این ذهنیت برای افراد به وجود بیاید که بهتر است تعمرات تاسیسات گرمایشی خود را به فصول سرد سال موکولل کنند. در این مورد باید به شما بگوییم که این بسیار اشتباه و غلط است. در واقع شما با این کار در پیک شلوغی و در زمان اوج درخواست به این کار اقدام می کنید، که این امر بسیار مشکلل ساز خواهد بود. در واقع چنین تصمیمی می تواند معایب زیر را به همراه داشته باشد:

  1. افزایش هزینه تعمیرات به مرور زمان افزایش زمان انتظار برای تمام شدن اقدامات مرتبط با تعمیرات

به همین دلیل اگر نظر ما را بخواهید به شما خواهیم گفت که بهتر است این کار را پیش از شروع سرما به مجموعه هایی نظیر تهویه گستر راگا، ارائه دهنده خدمات نگهداری از تاسیسات بسپارید.

نگهداری از تاسیسات گرمایشی مرکزی شامل چه مواردی است؟ تاسیسات گرمایش مرکزی از بخش های مختلف و متنوع بسیاری تشکیل شده اند. از لوله کشی تاسیسات گرفته تا اجزایی نظیر پمپ ها، منبع ها، مشعل و دیگ یا همان بویلر، هرکدام پیچیدگی ها و شرایط خاص خود را دارند و به همین دلیل، نگهداری از تاسیسات تنها توسط مجموعه های مجاز ممکن است. در واقع کمتر شخصی را خواهید یافت که بتواند تمامی ایین قطعات را سرویس و تعمیر کند و اگر بخواهیم به صورت اصولی بر روی این تجهییزات کار کنیم، باید از یک شرکت فنی مهندسی که از تمامی اصول و قواعد چک لیست نگهداری از تاسیسات آگاه است کمک گرفته و به آن ها پایبند می باشد، کمک بگیریم.

چگونه می توانید بهترین شرکت تاسیساتی تهران را از سایرین تشخیص دهید؟ کافی است سری به اینترنت زده و یکی از خدمات مرتبط با تاسیسات را جستجو کنید. در این زمان با سیل عظیمی از وب سایت ها مواجه خواهید شد که خود را به عنوان ارائه دهندگان خدمت در این زمینه ها معرفی می کنند. اگر در این زمان به بررسی بپردازید، متوجه خواهید شد که تعداد بسیاری از این وب سایت ها، اصلاً شرکت فنی و مهندسی و دارای صلاحیت کافی نیستند. در واقع بسیاری از این مجموعه ها، تنها شامل یک تیم آی تی بوده که تنها به بازار یابی می پردازند. این در حالی است که در شهر تهران، تعداد محدودی شرکت گرید دار در زمینه نگهداری از تجهییزات مکانیکی و الکترونیکی وجود داشته که از صلاحیت پیمانکاری و HSE برخوردار می باشند. به همین دلیل هنگامی که قصد سپردن چنین کارهایی به هر فرد یا مجموعه ای را دارید، بهتر است ابتدا از صلاحت کامل آن اطمینان خاطر حاصل کنید. شکی وجود ندارد که بسیاری از تعمیرکاران مستقل نیز احتمالاً از میزان توانایی قابل قبولی برای انجام سرویس سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان و ملک شما برخوردا خواهند بود. با این وجود اگر می خواهید، خدمات ایده آل و کم نقصی را دریافت کنید، بهتر است کار را به کاردان آن بسپارید و به جای یک شخص، با یک شرکت مجوز دار و متعبر در ارتباط باشید. به همین دلیل است که توصیه می شود خدمات سرویس تاسیسات خود را از میان لیست موجود در صفحه https://tahviehgostarraga.com/services/  انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید