اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905174480412966

محصول تازه عصر ویرا رونمایی شد

ارائه باشگاه مشتریان نوین عصرویرا به بازار خدمات مجازی

کد: 139905174480412966

https://bit.ly/30Gq1uQ

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه عصر ویرا با نام باشگاه مشتریان در دفتر مرکزی شرکت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه باشگاه مشتریان نوین عصرویرا به بازار  خدمات مجازی
ارائه باشگاه مشتریان نوین عصرویرا به بازار خدمات مجازی

به گزارش روابط عمومی عصر ویرا، 18 مرداد به مناسبت عید غدیرخم، دفتر مرکزی شرکت میزبان رونمایی از باشگاه مشتریان نوین عصرویرا، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات فین تک  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تجمیع برندهای حضوری و آنلاین را ارائه کند تا این خدمت تازه تخفیفات محسوسی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، باشگاه مشتریان نوین عصرویرا دارای محاسنی است که اعم از امکان دریافت تخفیف از طریق درگاه بانکی ملت، پوز بانکی ملت و کدهای تخفیف  است و می‌تواند باعث سهولت در دریافت خدمات  شود.

مدیرعامل عصر ویرا، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: نیازسنجی، پژوهش و تجمیع امکانات برای تولید این محصول از دی ماه 1398 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را روز عید غدیر خم اعلام و ادامه داد: در روزهای آتی ، با بروزرسانی اپلیکیشن عصرویرا، کاربران گرامی علاوه بر پورتال، امکان دریافت خدمات باشگاه مشتریان را در اپلیکیشن عصرویرا نیز خواهند داشت. همچنین به زودی پذیرنده های اختصاصی عصرویرا نیز با همراهی نمایندگان این شرکت در جذب پذیرنده ، اضافه شده و آماده استفاده خواهند بود.  .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر ویرا

سامانه‌ی امنیتی عصرویرا با به‌روزترین فناوری از وب‌سایت‌ و محتوا و همچنین اطلاعات و عملیات های بانکی و … در برابر انواع حملات سایبری از جمله حملات هکری و عملیات های خرابکاری محافظت می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]